دیدنی‌های اسپانیا

دیدنی‌های اسپانیا

جدیدترین مطالب گردشگری

دیدنی‌های اسپانیا کم نیستند! از کلیساهای باشکوه و رویایی این سرزمین گرفته تا قصرهای وسیع اسپانیا هوش از سر هر گردشگری می‌برند. این کشور برای تمام سلیقه‌ها جاهای دیدنی دارد. حتی اگر قصد خرید اجناس باکیفیت داشته باشید مراکز خرید اسپانیا متنوع‌ترین‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهند. در ادامه به معرفی محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی این کشور باشکوه می‌پردازیم.


کلیسای ساگرادا فامیلیا


یکی از مشهورترین دیدنی‌های اسپانیا کلیسای ساگرادا فامیلیا نام دارد. این بنای وسیع را می‌توان شاهکار معماری در این کشور دانست! زیرا از چنان ابهتی برخوردار است که شاید در کمتر جایی دیده باشید. کلیسای ساگرادا فامیلیا ۱۸ برج مرتفع دارد که در ساخت هرکدام از ایده‌های فلسفی بهره برده‌اند. هر برج نماد شخصیت‌های مذهبی مانند عیسی مسیح، حواریون و حتی انجیل است. همچنین در محراب آن می‌توان تزئینات ستاره و نماد حضرت مریم را دید. بخش‌های مختلف کلیسای ساگرادا فامیلیا یاداور روایت‌های مذهبی است و بازدیدکنندگان را به فکر فرو می‌برد.


دیدنی های اسپانیا



شهر سلطنتی سن لورنزو اسکوریال


یکی دیگر از جاهای دیدنی اسپانیا شهر سلطنتی سن لورنزو اسکوریال نام دارد. این مجموعه شامل صومعه، کلیسا، کتابخانه و موزه است که در فاصله ۵۰ کیلومتری شهر مادرید قرار گرفته است. در گذشته این مجموعه محل سکونت پادشاهان بود و فصل‌هایی از تاریخ را به خود دیده است. امروزه شهر سلطنتی سن لورنزو اسکوریال یکی جاهایی است که در تور اسپانیا مورد بازدید قرار می‌گیرد.


کاخ سلطنتی مادرید


آیا دوست دارید تا سوار بر ماشین زمان به دیدن گذشته این سرزمین بروید؟ پس کاخ سلطنتی مادرید را از دست ندهید. این بنای بزرگ چشم‌اندازی جذاب دارد که سوژه خوبی برای عکاسی است. فضای سبز، اتاق‌های نقاشی شده، سقف بزرگ و ستون‌های بلند آن هوش از سرتان می‌برد. در هر گوشه از کاخ سلطنتی مادرید می‌توان به هنرنمایی نقاشان را دید که به آنجا جلا بخشیده‌اند. این بنا بیش از ۵۰ اتاق دارد که می‌توان از آن‌ها بازدید کرد. از جمله بخش‌های محبوب آن می‌توان به اقامتگاه سلطنتی، گالری، اسلحه خانه، داروخانه و کتابخانه اشاره کرد.


جاهای دیدنی اسپانیا



موزه گوگنهایم


موزه گوگنهایم یکی دیگر از دیدنی‌های اسپانیا است که نباید از دست داد. این موزه معماری خیره‌کننده‌ای دارد. انعکاس نور و ترکیب آن با رنگ‌های شاد کاری کرده که نمی‌توان از آنجا دل کند! معماری خلاقانه موزه گوگنهایم آن را به یکی از توریستی‌ترین جاهای شهر تبدیل کرده و همواره مملو از گردشگر است. در آنجا می‌توانید آثاری از موسیقیدان‌ها، نقاشان و معماران گذشته اسپانیا ببینید و با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.


قصر آلکازار


اگر طرفدار سریال تاج و تخت باشید احتمالا نام قصر آلکازار به گوشتان خورده است. این قصر شهرتی جهانی دارد و بارها سریال‌های معروف در آن ضبط شده‌اند. بد نیست بدانید که قصر آلکازار در زمان حضور مسلمانان در این منطقه ساخته شد و در احداث آن از معماری اسلامی و اروپایی بهره برده‌اند. این بنا کاشی‌کاری رنگارنگی دارد که به اصلی‌ترین مشخصه آن بدل شده و الهام‌بخش هنرمندان زیادی از سراسر دنیا است.


جاذبه های اسپانیا



پارک گوئل


بد از دیدن کلیساهای شهر بد نیست تا سری به یکی دیگر از دیدنی‌های اسپانیا یعنی پارک گوئل بزنید. این پارک جذاب توسط آنتونی گائودی معمار اسپانیایی ساخته شده است و جذابیت‌های زیادی دارد. در آنجا می‌توان درختان سرسبز را در کنار مجسمه‌ها و بناهای تاریخی دید که ترکیبی جالبی درست کرده‌اند. خوب است بدانید که ورودی‌های پارک هرکدام با شکلی متفاوت ساخته شده‌اند. همچنین نیمکت‌های پارک گوئل با کاشی‌های رنگارنگ تزئین شده‌اند. این پارک سوژه‌های زیادی برای عکاسی دارد و پیشنهاد می‌کنیم که از دیدنش غافل نشوید.


دیدنی های اسپانیا



موزه پیکاسو


اگر موزه گردی علاقه دارید توصیه می‌کنیم که موزه پیکاسو را از دست ندهید. این موزه توسط دوست پیکاسو یعنی خائومه سابارتس احداث شد تا علاقه قلبی خود را به دوستش ابراز کند. او در این بنا آثاری از پیکاسو را قرار داد تا همگان با نبوغ او پی ببرند. در موزه پیکاسو می‌توان نقاشی‌های او را دید که شکل و شمایلی جذاب برخوردارند. ناگفته نماند که این بنا در بافت قدیمی شهر واقع شده است و با قدم زدن در آنجا حس و حال گذشته اسپانیا را بیشتر درک می‌کنید.


سواحل کوستا دل سول


اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که دوست دارید در ساحل لم داده و حمام آفتاب بگیرید پیشنهاد ما به شما سواحل کوستا دل سول است. این محدوده یکی از شلوغ‌ترین دیدنی‌های اسپانیا است که هم امکانات خوبی دارد و هم چشم‌انداز جذابی. در آنجا می‌توانید حمام آفتاب بگیرید و والیبال ساحلی انجام دهید. غواصی، قایق سواری، جت اسکی و ماهیگیری از دیگر فعالیت‌هایی است که می‌توان در آنجا انجام داد. از جمله خدمات سواحل کوستا دل سول نیز می‌توان به چندین فروشگاه، پلاژ شنا، رستوران و کافه اشاره کرد که نیاز مسافران را برآورده می‌کنند.


جاذبه های توریستی اسپانیا



خیابان لا رامبلا


مگر می‌شود به اسپانیا سفر کرد و به خرید سوغات اسپانیا نپرداخت؟ یکی از جاهایی که در این کشور جان می‌دهد برای خرید و گردش خیابان لا رامبلا است. این خیابان ده‌ها مرکز خرید را در خود جای داده که اجناس با بهترین قیمت را در خود جای داده‌اند. همچنین می‌توانید به یکی از رستوران‌های آنجا رفته و خود را به یک وعده غذای لذیذ مهمان کنید. جو این خیابان بسیار مهیج است و حسابی شما را به وجد می‌آورد. مخصوصا که حضور نوزانده‌های دوره‌گرد آنجا را به مکانی فرح بخش تبدیل کرده است.


کلیسای جامع سانتیاگوا


مگر می‌شود کلیسای جامع سانتیاگوا در لیست جاهای دیدنی اسپانیا نباشد!؟ این مکان مقدس محل دفن یکی از حواریون است و برای مسیحیان ارزش بسیار دارد. همچنین وجود بیش از ۲۰۰ مجسمه در انجا باعث شده تا توجه هر گردشگری را به خود جلب کند. نکته جالب توجه درباره کلیسای جامع سانتیاگوا وجود بلندترین عود جهان است که باعث شهرت بین المللی آن شده است. به همین دلیل همواره شاهد روشن کردن و چرخاندن آن هستیم که به رسمی دیرینه تبدیل شده است.

 
سفر به اسپانیای رویایی


تور اسپانیا تنها یکی از خدمات آرامش سفر است که به بهترین شکل اجرا می‌شود. رزرو هتل، اخذ ویزا و رزرو بلیط هواپیما از دیگر کارهایی است که تیم ما انجام می‌دهد. اگر دوست دارید تا سفر به این کشور را تجربه کنید کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS