سوغات اسپانیا

سوغات اسپانیا

جدیدترین مطالب گردشگری

اسپانیا این کشور شاد و پر انرژی مقصد هر جهانگرد ماجراجویی است. از طرفی سوغات اسپانیا در عین متنوع بودن قیمت‌های قابل قبولی هم دارد. اگر قصد سفر به این سرزمین را دارید بهتر است از قبل درباره سوغات و صنایع دستی آنجا اطلاعات کسب کنید. در ادامه هرآنچه که نیاز دارید را توضیح می‌دهیم.


بادبزن دستی


بادبزن اسپانیایی یکی از ارزان‌ترین و زیباترین سوغات اسپانیا است که نباید از دست داد. این صنایع دستی مانند سنسو سوغات ژاپن است که از فرهنگ اسپانیا الهام گرفته است. در طراحی آن از نقوش این سرزمین بهره برده‌اند و نقش انواع گل، ظروف و کودکان را در آن دید. بادبزن دستی اسپانیایی در فروشگاه‌ها و بازارهای محلی به فروش می‌رسد و به دلیل ارزان بودن طرفداران زیادی دارد.


سوغات اسپانیا



ظروف سفالی


اگر روزی بخت با شما یار شد و با اسپانیا سفر کردید حتما ظروف سفالی آنجا را هم خریداری کنید. این سوغات اسپانیا شامل انواع بشقاب، کاسه، لیوان و غیره است که با رنگ‌های شاد تزئین شده‌اند. از آنجایی که در تولید آن‌ها از فرهنگ اسلامی نیز بهره برده‌اند کمی شباهت به ظروف ایرانی هم دارند. به همین دلیل همواره مورد توجه گردشگران ایرانی هم قرار می‌گیرند.


زیتون و روغن زیتون


از دیگر بهترین سوغات اسپانیا می‌توان به زیتون و روغن زیتون اشاره کرد. این دو قلم کالا همواره در آشپزی و پخت غذاهای این کشور نقش اساسی دارند. بد نیست بدانید که در اسپانیا بیش از ۲۰۰ نوع زیتون وجود دارد که طعم‌های مختلفی هم دارند. به همین دلیل با غذاهای لذیذی در این کشور رو به رو هستید! زیتون در اسپانیا قیمت کمی دارد و به گردشگران پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به این دیار از خریدش غافل نشوند.



خرید سوغات اسپانیا



شال مانیلا


یکی دیگر از پرطرفدارترین سوغات اسپانیا شال مانیلا نام دارد. این شال با طرح‌های گل، پرنده، درختان و خورشید طراحی می‌شود و بسیار باشکوه است. تاریخچه دوخت شال مانیلا به قرن ۱۸ میلادی برمی‌گردد. زمانی که مردم محلی برای رقص سنتی از آن استفاده می‌کردند. امروزه این شال در ابعاد بزرگ و کوچک تولید می‌شود و گزینه خوبی برای بانوان خوش سلیقه است.


پنیر اسپانیایی


یکی از خوشمزه‌ترین سوغات اسپانیا پنیر اسپانیایی است. این نوع پنیر که به مانچگو مشهور است در طی چند ماه از شیر گوسفند درست می‌شود. پنیر اسپانیایی تقریبا در تمام شهرها درست می‌شود و بر روی میز صبحانه وجود دارد. همچنین به دلیل بسته بندی بزرگ و کوچک قیمت‌های متنوعی هم دارد. پس چه گزینه‌ای بهتر از آن!


انواع سوغات اسپانیا



اشیا تزئینی کوچک


اگر می‌خواهید چندین هدیه برای اطرافیانتان بخرید پیشنهاد ما به شما اشیا تزئینی است. این اشیا شامل عروسک‌های کوچک، مگنت، جاسویچی و انگشتر است. اکثر آن‌ها با الهام از فرهنگ این کشور درست می‌شوند و قیمت‌هایی بسیار ارزان دارند. اشیا سنتی و کوچک اسپانیایی را می‌توان از غرفه‌های خیابانی به صورت ارزان خرید.


سفر به اسپانیا


اگر دوست دارید تا سفر به اسپانیا را تجربه کنید آرامش سفر در کنار شماست. تور اسپانیا توسط تیم ما به بهترین شکل اجرا می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از همکاران ما راهنمایی بخواهید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS