دیدنی‌های کوبا

دیدنی‌های کوبا

جدیدترین مطالب گردشگری

کوبا کشوری جزیره‌ای است که در بین دریای کارائیب و اقیانوس آتلانتیک شمالی قرار گرفته است. کوبا کشوریست که دیدنی‌ها و جاذبه‌های گوناگون و بی‌مانندی را در بین سایر کشورهای جهان دارد که هر گردشگری را به وجد می‌آورد.

 موسیقی زنده در میدان‌های سنگ‌فرش شده شهر قدیمی هاوانا پخش می‌شود. ماشین‌های قدیمی و رنگانگ هنوز هم در این کشور تردد دارند و دیدن آن ماشین‌ها تاریخ گذشته ماشین‌های قدیمی را برای شما زنده خواهد کرد. کوبا کشور سرگرمی‌ها است. این کشور به دلیل قرار گرفتن در کنار سواحل خیره کننده، طبیعتی زیبا دارد و بهترین مکان برای ماهیگیری، غواصی و دیدن صخره‌های مرجانی زیبا است. برای کاوش بیشتر دیدنی‌های کوبا در ادامه مطلب با آرامش سفر همراه شوید تا ابتدا سه شهر مهم کوبا را معرفی کنیم.

Havana

هاوانا پایتخت کوبا، از بهترین مقاصد برای سفر به این کشور است. Plaza Vieja میدانی عظیم در قلب هاوانا است که در سال 1559 طراحی و ساخته شده است. امروزه این میدان مملو از رستوران‌ها، کافه‌ها و بارها است که مکانی عالی برای توقف در مسیر هاوانا به شمار می‌آید. از آنجایی که هاوانا ساختمان‌های پاستیلی رنگ و ماشین‌های کلاسیک دارد جان می‌دهد برای عکاسی کردن . در این شهر هم غرق زیبایی شهر و هم  جذب ساحل آن خواهید شد.

Varadero

یکی از دیدنی‌های کوبا ساحل واراردو است که به عنوان بهترین و معروف‌ترین ساحل در کارائیب شناخته می‌شود. به دلیل جذابیت خارق‌العاده واراردو، در نواحی این ساحل شروع به ساخت هتل‌ و رستوران‌های بزرگی کردند. همچنین در وارادرو پارک آرام جوسون و دریاچه‌ای کوچک است که در آنجا می‌توانید با قایق‌های پارویی در آن تفریح کنید. از دیگر کارهای محبوب این ساحل علاوه بر غواصی و شنا، ماهیگیری در اعماق دریا، گلف و چتر بازی است.

Trinidad

بعد از هاوانا ترینیداد یکی از بهترین شهرهای این سرزمین رنگی است. در این مکان می‌توان از محیط سرسبز لذت برده و در تاریخ کهن، معماری و زیبایی‌های دیدنی آن غرق شد. موزه‌های قدیمی بسیاری در این مکان وجود دارد. عمارت Palavio Brunet بنای زیبایی است که جذاب‌ترین مجموعه از عتیقه و آثار هنری را در خود جای داده است. رستوران‌های محلی و فروشگاه‌های رنگارنگ که در این مکان وجود دارد طعم و رنگ متفاوت‌تری به این شهر می‌دهد. در ترینیداد می‌توان هم از مناظر زیبا و ساحل آبی لذت برد و هم از موزه‌ها، آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی‌ کوبا.

Maria La Gorda

یکی از بهترین مناطق گردشگری و غواصی در این سرزمین است. آب‌های زلال و صخره‌های مرجانی این مقصد را به یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح و دیدن زیبایی‌های کوبا تبدیل کرده است. این ساحل جز دهمین مکان مهم برای غواصی در آمریکای لاتین به حساب می‌آید.  Maria La Gordaهمچنین مناسب برای ماهیگیری یا سفر با قایق است. اگر دنبال غذای خوشمزه‌ و اصیل کوبایی باشید، رستوران‌های محلی متعددی در این ساحل منتظر شماست.

Cayo Largo Del Sur

 کایو لارگو دل سور یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی کوبا است که در انتهای شرقی مجمع الجزایر کانارئوس قرار گرفته است. این مکان سواحلی با طبیعت آرام و انواع گونه‌های جانوری دارد. لاکپشت‌های دریایی بزرگ و کوچک که در آب شناورند و دلفین‌هایی که سر از آب بیرون می‌آورند. بنابرین در این مکان دیدن صخر‌ه‌های مرجانی و انواع ماهی‌های مختلف شگفت زده‌تان خواهد کرد.

Cayo Coco

این منطقه پر از تنوع زیستی مانند فلامینگو، لاک‌پشت و دلفین‌های بازیگوش است. این منطقه پر رونق، یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری کوبا است که انوع هتل‌های بین‌المللی و رستوران‌های بزرگ در این منطقه دارد. شما نیز می‌توانید جانواران بامزه را از نزدیک در ساحل ببینید و هم در هتل‌های بی‌نظیر کایو کوکو استراحت کنید.

Parque Nacional Viñales) Valle de Viñales)

پارک ملی در دره‌ی وینالس در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. این پارک ملی به دلیل طبیعت سرسبز و تنوع گونه جانوری خود از اهمیت بالایی برخوردار است. این پارک پهناور مکانی مناسب برای کشاورزی، دامداری،سوارکاری، کوهنوردی و غیره است. این مکان برای اشخاصی که عاشق طبیعت سبز و حیوانات هستند می‌تواند گزینه‌ عالی باشد.

جمهوری کوبا و دیدنی‌های آن

در این مقاله به شناخت درباره‌ی دیدنی‌های کوبا و شهرهای مهم کوبا پرداختیم. برای بازدید از جاذبه‌های این کشور با تور کوبا آرامش سفر همراه شوید. همچنین خاطرات به یادماندنی را از کوبا برای خود خلق کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  









برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS