بهترین هتل های سنتی اصفهان

بهترین هتل های سنتی اصفهان

جدیدترین مطالب گردشگری

هتل های سنتی اصفهان از لحاظ تنوع چیزی کم ندارند. هم باشکوه‌اند و هم خوش رنگ و لعاب! اگر از هیاهو و شلوغی شهر خسته‌اید این گونه هتل‌ها در شهر اصفهان خستگی سفر را از تنتان بیرون می‌کنند. پنجره‌های چوبی رنگارنگ، حوض‌های آبی پر ماهی، باغچه‌های سرسبز و آیینه‌کاری‌های آن‌ها شما را به وجد می‌آورد. به طوری که دل کندن ازین شهر سخت می‌شود. در این مقاله به معرفی محبوب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

هتل عباسی اصفهان

وقتی نام زیباترین هتل های اصفهان به میان می‌آید همه ما به یاد هتل عباسی می‌افتیم. هتلی وسیع و سنتی که یک اسکان شاهانه و پر از تجمل را تقدیمتان می‌کند. در آنجا می‌توانید از شکوه صفویه لذت ببرید و در اتاقی با چیدمان سنتی اقامت کنید. حیاط وسیع و سرسبز هتل عباسی آرامشی ناب را تقدیمتان می‌کند؛ تجربه‌ای که شاید در کمتر جایی نصیبتان شود. از جمله امکانات این هتل توریست‌پذیر می‌توان به چندین رستوران، تالار، کافه و چایخانه سنتی اشاره کرد. همچنین می‌توانید در استخر، سونا و سالن ورزشی آنجا تفریح کنید. این هتل به گردشگران داخلی و خارجی زیادی سرویس‌دهی می‌کند و شهرتی بین المللی دارد.

بهترین هتل های اصفهان

اقامتگاه سنتی خانه کشیش

از دیگر هتل های سنتی اصفهان می‌توان به خانه کشیش اشاره کرد که در خیابان حکیم نظامی قرار دارد. این هتل سنتی در زمان قاجار ساخته شده است و در گذشته متعلق به یک کشیش ارمنی به نام کارگین هانانیان بود. اما بعدها به یک اقامتگاه سنتی باشکوه تبدیل شد و طرفداران زیادی دارد. از جمله خدمات خانه کشیش می‌توان به کافی شاپ و کانتر گردشگری اشاره کرد که همه روزه سرویس‌دهی می‌کنند. این هتل سنتی دوست داشتنی دسترسی خوبی به دیدنی های اصفهان دارد و گردش شما را آسان می‌کند.

اقامتگاه سنتی میناس

میناس از جمله اقامتگاه‌هایی است که در لیست هتل های سنتی اصفهان قرار دارد. این هتل رویایی حیاطی دلباز دارد و با معماری قدیمی خود شما را به روزهای دور اصفهان می‌برد. میناس در زمان صفویه ساخته شده است و تاکنون چندین بار مرمت شده است. از جمله امکانات اقامتگاه میناس می‌توان به کانتر گردشگری، و کافه اشاره کرد. همچنین رستوران این هتل به سرو انواع غذاهای ایرانی می‌پردازد که کیفیت و تنوع خوبی دارند. این هتل در خیابان حکیم نظامی قرار دارد و باز آنجا به آسانی می‌توان به بازدید از جاهای دیدنی شهر رفت.

هتل های سنتی اصفهان

اقامتگاه سنتی ایروانی

یکی دیگر از هتل های سنتی در اصفهان ایروانی نام دارد که با نقاشتی‌هایی رنگارنگ زینت بخشیده شده است. دکوراسیون جذاب و خوش رنگ و لعاب این هتل حسابی شما را به وجد می‌آورد. از جمله بخش‌های این هتل می‌توان به لابی و رستوران باشکوه آنجا اشاره کرد که به خوبی به گردشگران خدمت رسانی می‌کنند.  در آنجا می‌توانید خود را به یک دمنوش خنک و خوشمزه مهمان کنید. ناگفته نماند که اقامتگاه ایروانی دسترسی خوبی به کاخ چهلستون و چهار باغ دارد و طی مدت زمان کمی به آنجا می‌رسید.

اقامتگاه سنتی سهروردی

این هتل سنتی دوست داشتنی متعلق به دوره صفویه و قاجاریه است و فضایی روشن و رویایی دارد. اتاق‌های هتل سهروردی هرکدام به نام شخصیت‌های ادبی مانند نظامی، سعدی و غیره نامگذاری شده‌اند. همچنین با داشتن خدمات خوب مانند حمام، سرویس بهداشتی و کافی شاپ از مسافران پذیرایی می‌کنند. رستوران و کافه این هتل نیز به سرو انواع خوراکی و نوشیدنی‌ می‌پردازد و بد نیست تا سری به آنجا هم بزنید.

ارزان ترین هتل های اصفهان

هتل سرای اردبیهشت

یکی از هتل های سنتی ارزان اصفهان سرای اردیبهشت نام دارد حدود 80 سال قدم دارد. این هتل با وجود فضای کوچک خود محیطی دوست داشتنی و باصفا دارد و روحتان را تازه می‌کند. هتل سرای اردبهشت 14 اتاق دارد که امکانات مورد نیاز گردشگران را در اختیارشان قرار می‌دهند. اگر به دنبال رزرو هتلی اقتصادی هستید پیشنهاد می‌کنیم که از هتل سرای اردیبهشت غافل نشوید.

دیگر هتل های سنتی اصفهان

  • اقامتگاه سنتی اشکانی
  • هتل بخردی اصفهان
  • هتل سنتی
  • اقامتگاه سنتی کرباس
  • اقامتگاه آرمنیا
  • هتل سنتی خورشید
  • هتل سنتی عمارت شهسواران

هتل های سنتی اصفهان؛ متنوع و باکیفیت

هتل های سنتی اصفهان هم از لحاظ معماری متنوع‌اند و هم قیمت. شما بسته به بودجه و سلیقه خود حق انتخاب زیادی دارید. اگر قصد سفر دارید می‌توانید با تورهای آرامش سفر همراه شده و تجربه خوبی را رقم بزنید. در این راه همکاران ما کنارتان هستند تا شما را راهنمایی کنند.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS