روستای سرخاب اردبیل

روستای سرخاب اردبیل

جدیدترین مطالب گردشگری

روستای سرخاب اردبیل با آن طبیعت بکر و چشم‌نوازش حسابی شما را از هیاهو شهر دور می‌کند و آرامش را به شما هدیه می‌دهد. وجود درختان بلند، آسمان آبی، دشت‌های هموار و سایه خنک در این روستا کاری کرده تا هر گردشگری را محو تماشای خود کند. روستای سرخاب اردبیل در نوع خود بی‌همتا و رویایی است.

آشنایی با روستای سرخاب اردبیل

روستای سرخاب اردبیل در حوالی شهرستان نیر و دهستان دورسونخواجه قرار دارد. این روستا با اینکه جمعیت زیادی ندارد یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری اردبیل است که فضایی دنج دارد. مردم این روستا همگی به شغل کشاورزی و دامداری مشغول‌اند و زنان روستا به تهیه صنایع دستی می‌پردازند. روستای سرخاب اردبیل آب و هوایی سرد و کوهستانی دارد؛ به همین دلیل مقصد خوبی برای سفرهای تابستانی به شمار می‌آید.

دیدنی های روستای سرخاب در اردبیل

یکی از جاذبه‌های دیدنی اطراف این روستا سد سرخاب نام دارد. این سد در دل دشت و کوه‌ها قرار گرفته و فضایی آرام و با صفا دارد. در آنجا می‌توانید عکاسی کنید و از طبیعت لذت ببرید. همچنین تنوع گیاهی و جانوری جالبی در آنجا وجود دارد که شاید برایتان جالب باشد. یکی دیگر از دیدنی‌های روستای سرخاب تفرجگاه بولاغلار است است که جای خوبی برای پیک نیک خانواده‌ها و استراحت بین راهی است. در آنجا امکانات اولیه مانند آب، سرویس بهداشتی و پارکینگ وجود دارد که نیاز اولیه گردشگران را برطرف می‌کند.

روستای سرخاب در اردبیل

تفریحات روستای سرخاب اردبیل

شاید از خود بپرسید که در سفر به روستای سرخاب در اردبیل چه تفریحاتی می‌توان انجام داد؟ یکی از محبوب‌ترین تفریحات این منطقه جنگل‌نوردی و طبیعت‌گردی است. اگر شیفته ماجراجویی در دل دشت و کوه‌ها هستید روستای سرخاب اردبیل حسابی شما را به وجد می‌آورد. در آنجا می‌توانید زیر سایه درختان به پیاده‌روی بپردازید و راهپیمایی کنید. همچنین می‌توانید شب‌ها در دل دشت کمپ زده و شب را زیر آسمان پرستاره سپری کنید. عکاسی، پرنده‌نگری و یوگا نیز از دیگر تفریحاتی است که می‌توان در روستای سرخاب انجام داد. همچنین فراموش نکنید که در زمستان برای برف بازی سری به این روستا بزنید و هم تفریح کنید و هم عکاسی.

از روستای سرخاب چی بخریم؟

اگر روزی گذرتان به روستای سرخاب اردبیل افتاد حتما طعم لبنیات آنجا را بچشید. همچنین بد نیست تا به خرید کلوچه‌های محلی بپردازید و همراه با چای یک میان وعده لذیذ میل کنید. صنای دستی روستای سرخاب نیز در نوع خود زیبا و مقرون به صرفه است. از جمله این سوغات می‌توان به عروسک‌های دست‌ساز و گلیم اشاره کرد. همچنین می‌توانید اقلام متنوعی مانند لیف سنتی، جوراب زیرانداز سنتی بخرید و به عزیزانتان هدیه دهید.

در روستای سرخاب کجا اسکان کنیم؟

در روستای سرخاب اردبیل می‌توانید اقدام به اجاره منزل کرده و شب را در کنار مردم محلی سپری کنید. همچنین اگر علاقه به اسکان در اقامتگاه بومگردی دارید بد نیست تا به شهرستان‌های اطراف رفته و با قیمتی مناسب جای اسکان پیدا کنید. لازم به یادآوری است که هتل لوکس در این حوالی وجود ندارد و تنها می‌توان به اقامتگاه‌های بومگردی اکتفا کرد.

روستای سرخاب

در سفر به روستای سرخاب چی ببریم؟

  • زیرانداز و چادر مسافرتی
  • کفش مناسب
  • لباس مناسب فصل
  • خوراکی و آب معدنی به مقدار لازم
  • دوربین عکاسی وشارژر
  • عینک آفتابی و کلاه

روستای سرخاب اردبیل؛ نگین سبزمنطقه

اگر دوست دارید تا در سفر به اردبیل جایی جدید و رویایی ببینید روستای سرخاب اردبیل گزینه خوبی است. این روستا در عین آرام بودن سرسبز است و شما را از هیاهو شهر دور می‌کند. اگر قصد سفر دارید می‌توانید روی کمک آرامش سفر حساب کرده و رزرو بلیط خود را به ما بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز همکاران ما در کنار شما هستند تا راهنماییتان کنند.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS