سفر به مشهد با قطار

سفر به مشهد با قطار

جدیدترین مطالب گردشگری

سفر به مشهد با قطار می‌تواند تجربه‌ای فوق العاده باشد و خاطره آن تا سال‌ها در ذهنتان بماند. علاوه بر آن سفر با قطار به اقتصادی شدن سفرتان کمک زیادی می‌کند. سفر کردن با قطار و قدم زدن در راهرو آن کاری می‌کند تا کمتر خسته شوید و از دیدن مناظر لذت ببرید. در این مقاله هر چیزی که لازم است در این باره بدانید را به شما می‌گوییم.

چرا سفر با قطار؟

شاید از خود بپرسید که اصلا چرا باید با قطار سفر کنید؟ دلیل ساده است؛ قطار امکانات خوبی برای مسافران دارد. در آنجا هم می‌توانید از بوفه قطار خرید کنید و هم از رستوران آنجا غذا سفارش دهید. هم می‌توانید در راهرو قدم بزنید و هم به تماشای مناظر مسیر بنشینید. مزیت دیگر سفر با قطار تاخیر کم آن است. به طوری که به موقع به مقصد می‌‍‌رسید. قیمت مناسب بلیط قطار، امنیت بالا، اختصاص کوپه بانوان، حضور پزشک و تهویه مناسب از دیگر امکانات قطار است. همچنین در طول مسیر می‌توانید تلویزیون تماشا کرده و موبایل خود را شارژ کنید.

انواع قطار مشهد

اگر قصد سفر به مشهد با قطار دارید بد نیست تا با انواع قطار مشهد هم آشنا شوید. یکی از بهترین قطارهای این مسیر قطار 5 ستاره زندگی است. این قطار با داشتن خدمات لوکس امکاناتی مانند سرویس بهداشتی در هر واگن، تلویزیون و امکان سفارش غذا را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از کتابخانه آنجا کتاب دریافت کنید. قطار فدک نیز از دیگر بهترین قطارهای مسیر مشهد است که در 4 کلاس لوکس، اکونومی، بیزینس و ویژه سرویس‌دهی می‌کند. از جمله امکانات این قطار می‌توان به سرو نوشیدنی، ارائه سرویس خواب، سرو عصرانه و صبحانه اشاره کرد. همچنین برای هر مسافر پک بهداشتی در نظر گرفته می‌شود. قطارهای نورالرضا، قطار سیمرغ، قطار غزال و غدیر نیز از دیگر قطارهای مشهد است. تمام این قطارها خدمات مورد نیاز مسافران را در اختیارشان قرار می‌دهند و بسته به خدمات قیمت متغیر دارند.

سفر به مشهد با قطار

وسایل سفر به مشهد با قطار

  • وسایل سرگرمی غیر الکترونیکی (بازی فکری، جدول و غیره)
  • هدفون یا هندزفری
  • کتاب و مجله
  • بالشت طبی
  • مواد غذایی و آب کافی

رزرو بلیط قطار مشهد

برای رزرو بلیط قطار مشهد لازم است از یک آژانس مسافرتی معتبر کمک بخواهید. لازم به یادآوری است که بسته به ایام (نوروز، اعیاد، رحلت و غیره) ظرفیت قطار خیلی زود تکمیل می‌شود. لذا باید از چند هفته قبل اقدام به رزرو بلیط کنید. بهترین گزینه برای دریافت بلیط و سفر بدون دغدغه همراه شدن با تور زمینی با قطار مشهد است که به عنوان یک پکیج کامل سفر در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

تور زمینی مشهد با قطار

برای سفر به مشهد با قطار هم می‌توانید با تور همراه شوید و هم به صورت انفرادی. از آنجایی که همراه شدن با تور مشهد مزایای زیادی دارد طرفداران آن کم نیست. در این روش سفر بلیط شما توسط آژانس مسافرتی رزرو می‌شود و نگران تکمیل ظرفیت نیستید. همچنین سفر شما اقتصادی‌تر می‌شود و مجبور به پرداخت هزینه‌های بالای رزرو نیستید. تور زمینی مشهد یک گزینه مقرون به صرفه برای افرادی است که می‌خواهند با هزینه‌های مناسب راهی سفر شوند. اگر هم دوست دارید در این باره بیشتر بدانید پیشنهاد می‌کنیم که مقاله سفر به مشهد با تور یا انفرادی تیم ما را مطالعه کنید.

قیمت تور سفر به مشهد با قطار

هزینه سفر به مشهد با قطار بسته به ایام متغیر است. اگر قصد دارید تا در ایام شهادت یا نوروز راهی مشهد شوید هزینه سفر متفاوت از روزهای زمستان است. لذا بهتر است در این باره از یک آژانس مسافرتی کاربلد مانند آرامش سفر کمک بخواهید. همکاران ما در تمام ساعات کاری در کنار شما هستند تا راهنماییتان کنند و پاسخگو سوالات شما باشند.

سفر به مشهد با قطار

سوالات متداول

در ادامه به سوالاتی که ممکن است ذهنتان را درگیر کند پاسخ داده‌ایم.

شرایط کنسلی بلیط سفر به مشهد با قطار چگونه است؟

تا ساعت 12 روز قبل از حرکت 90 درصد بهای بلیط و تا 3 ساعت مانده به حرکت 70 درصد بهای بلیط به مسافر برگشت داده می‌شود. همچنین در زمان حرکت قطار 50 درصد بها بلیط به مسافر عودت داده می‌شود.

برای رزرو آنلاین بلیط قطار چه اطلاعاتی لازم است؟

نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس مسافر.

رزرو بلیط قطار برای کودکان چگونه محاسبه می‌شود؟

بلیط قطار برای کودکان 2 تا 12 سال به صورت نیم بها محاسبه می‌شود. کودکان کمتر از 2 سال از 90 درصد تخفیف برخوردارند.

سفر به مشهد با قطار؛ اقتصادی و خاطره‌انگیز

مسافرت به مشهد با قطار مزایای زیادی دارد. اگر دوست دارید تا این تجربه را رقم بزنید همکاران ما در کنار شما هستند تا راهنماییتان کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو بلیط یا تور مشهد کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS