سفر به مشهد در زمستان

سفر به مشهد در زمستان

جدیدترین مطالب گردشگری

سفر به مشهد در زمستان هم خاطره‌انگیز است و هم رویایی. تجربه قدم زدن در صحن امام رضا (ع) در هوایی مه گرفته و زمین پوشیده از برف حسابی شما را به وجد می‌آورد. گرچه زمستان‌های مشهد بسیار سرد است؛ اما می‌تواند خاطراتی فراموش نشدنی خلق کند. اگر کنجکاوید که در این باره بدانید در ادامه همراه ما باشید.

سفر به مشهد مقدس

سفر به مشهد در زمستان؛ ارزان و اقتصادی

شاید از خود بپرسید که چرا باید در زمستان راهی مشهد شد؟ سفر به مشهد در زمستان با وجود سرمای زیاد مزیت‌هایی هم دارد. اصلی‌ترین مزیت سفر در این ایام کاهش هزینه‌های سفر است. زیرا در روزهای سرد نیمه دوم سال گردشگران کمتری راهی این شهر می‌شوند. به همین دلیل شاهد کاهش نرخ در بلیط و هتل هستیم. همچنین قیمت تور مشهد در زمستان کاهش می‌یابد و سفری اقتصادی را رقم می‍زنید. لازم به یادآوری است که گاهی برخی هتل‌ها تخفیفات ویژه در زمستان اعلام می‌کنند که با کاهش هزینه‌های سفر کمک می‌کند.

جاهای دیدنی مشهد در زمستان

سفر به مشهد در زمستان زمان خوبی برای بازدید از جاهای دیدنی شهر در نیمه دوم سال است. در این ایام می‌توانید به پارک وکیل آباد بروید و از فضای پوشیده از برف آن لذت ببرید. گرچه در این ایام درختان بدون برگ به نظر می‌رسند اما جذابیت پارک در زمستان کم نیست. موزه نادری، آرامگاه فردوسی، پارک ملت و باغ پرندگان نیز از دیگر جاهایی‌اند که در زمستان مشهد بسیار جذاب‌اند. با حضور در آن‌ها هم می‌توانید تفریح کرده و هم عکس‌هایی خارق العاده ثبت کنید.

تفریحات مشهد در زمستان

آیا شیفته اسکی روی برف هستید؟ پس حتما در سفر به مشهد در زمستان سری به طرقبه بزنید. در آنجا می‌توانید به ویلا شهر رفته و اسکی بازی کنید. همچنین در آنجا انواع آش به فروش می‌رسد که طعمی عالی دارند. صرف آش در دل زمستان و بعد از بازی اسکی سک تجربه خاطره‌انگیز است. اگر هم دوست دارید تا ماهیگیری یا تله کابین سواری را تجربه کنید سری به چالیدره بزنید. این مجموعه گردشگری تفریحات متنوعی دارد و شما را سرگرم می‌کند. پیست اسکی شیر آباد نیز از دیگر مقاصد محبوب گردشگران و ساکنان مشهد است شهرت زیادی دارد. در آنجا می‌توانید بر روی شیب کوه اسکی بازی کرده و تفریح کنید.

هتل های مشهد در زمستان

اکنون که با تفریحات مشهد آشنا شدید بد نیست تا با هتل‌های این شهر هم آشنا شوید. در سفر به مشهد در زمستان بد نیست تا در هتل قصر طلایی اسکان کنید. این هتل مجلل فضایی وسیع و لاکچری دارد و حس خوبی را به شما القا می‌کند. این هتل خدماتی لوکس مانند استخر و سالن بدنسازی دارد. همچنین سالن اسپا آن به گردشگران سرویس‌دهی می‌کند. از دیگر هتل های خوب مشهد در زمستان می‌توان به هتل درویشی اشاره کرد که محبوب مسافران ایرانی و خارجی است. این هتل در عین لوکس بودن خدماتی عالی دارد. به نحوی که از بودن در آن لذت می‌برید. این هتل خدماتی مانند صرافی، استخر سرپوشیده و اجاره اتاق دارد و مسافران را راضی نگه می‌دارد. هتل الماس شرق، هتل فردوس، هتل نوین پلاس، هتل پارمیدا و هتل آریو از دیگر هتل های مشهد است که شهرت زیادی دارند.

سفر به مشهد در زمستان

چند نکته درباره سفر به مشهد در زمستان

  • پیش از عزیمت وضعیت آب و هوا را بسنجید.
  • از وضعیت تاخیر در پرواز و قطار مطلع شوید.
  • در تعطیلات رسمی (اعیاد، رحلت و غیره) بلیط و هتل خود را از قبل رزرو کنید.
  • درباره ساعات کاری در نیمه دوم سال اطلاعات کسب کنید.

سفر به مشهد در زمستان؛ خاطره‌ای به یادماندنی

اگر قصد دارید تا سفر به مشهد در زمستان را تجربه کنید آرامش سفر در کنار شماست. در عین حال بد نیست تا در وبلاگ آرامش سفر مطالب کاربردی ما را مطالعه کنید. به یاد داشته باشید که تور مشهد آرامش سفر با خدماتی لوکس و باکیفیت قصد دارد تا خاطره‌ای عالی را برایتان رقم بزند. اگر تمایل دارید با ما همسفر شوید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS