بهترین رستوران های مشهد

بهترین رستوران های مشهد

جدیدترین مطالب گردشگری

تقریبا با هر سلیقه غذایی که باشید رستوران های مشهد متنوع‌ترین‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهند. چه علاقه‌مند به غذاهای ملل باشید و چه غذاهای دریایی بهترین گزینه‌ها پیش رو شماست. تنها کافیست با باکیفیت‌ترین رستوران‌های این شهر آشنا شوید و انتخابی آگاهانه داشته باشید. اگر قصد دارید تا راهی سفر به مشهد شوید ما در این مقاله پرطرفدارترین رستوران‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران پسران کریم

اگر شیفته غذاهای ایرانی و انواع کباب هستید رستوران پسران کریم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران خوشمزه‌ترین شیشلیک را ارائه می‌کند و خستگی سفر را از تنتان خارج می‌کند. چلو ماهیچه این رستوران نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و طعم و بویی عالی دارد. در آنجا می‌توانید انواع ترشی، سالاد، ماست و نوشیدنی سفارش دهید که اکثرا توسط پرسنل درست شده‌اند. فضای دنج و سرویس‌دهی خوب رستوران پسران کریم باعث شده تا این رستوران یکی از محبوب‌ترین‌ها نزد توریست‌ها باشد.

بهترین رستوران های مشهد

رستوران بابا قدرت

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران های مشهد است که در زمان قاجار احداث شده است. رستوران بابان قدرت در سال 1380 توسط کارشناسان سازمان میراث فرهنگی مرمت شد و به شهرت بیشتری دست پیدا کرد. امروزه این رستوران تلفیقی از چایخانه، بازارچه سنتی و رستوران است و سرویس‌دهی عالی دارد. چیدمان رستوران بابا قدرت کاملا سنتی است و از الگو ایرانی الهام گرفته است. علاوه بر آن چلوماهیچه آن طعمی بی‌نظیر دارد. اگر روزی به رستوران بابا قدرت رفتید بد نیست تا طعم غذای کارساکی شترمرغ را هم بچشید. زیرا این غذا از ترکیب فیله شترمرغ و برنج درست شده که با دورچین سرو می‌شود. رستوران بابا قدرت تجربه‌ای فراموش نشدنی از غذاهای ایرانی را نصیبتان می‌کند.

رستوران معین درباری

این رستوران یکی از بهترین رستوران های سنتی مشهد است که قدمتی 100 ساله دارد. رستوران معین درباری به سرو انواع غذاهای ایرنی و انواع کباب می‌پردازد. همچنین در کنار غذایتان می‌توانید انواع ترشی، سالاد، سوپ و غیره سفارش دهید. رستوران معین درباری به دلیل شهرت زیاد خود همواره یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های شهر است. به نحوی که ممکن است در بدو ورود میز خالی پیدا نکنید. این رستوران بسیار شیک طراحی شده و به محض ورود تحت تاثیر معماری باشکوه آن قرار می‌گیرید. دکوراسیون رستوران معین درباری چیزی از یک قصر کم ندارد! تمام وسایل شیک و مجلل انتخاب شده‌اند و حسی خارق العاده را به مسافران هدیه می‌دهند. اگر دوست دارید در فضایی مجلل غذایی ایرانی میل کنید این رستوران را از دست ندهید.

رستوران ارم شاندیز

این رستوران در لیست رستوران های مشهد قرار دارد و به داشتن کیفیت عالی معروف است. از جمله خوشمزه‌ترین غذاهای رستوران ارم شاندیز می‌توان به خورش‌های این مجموعه اشاره کرد. این رستوران بخش‌های گوناگونی دارد که شامل 3 قسمت سنتی، فضای باز و VIP است. لذا حق انتخاب زیادی برای صرف غذا دارید. قسمت فضای باز رستوران آلاچیق دارد و می‌توانید در آنجا نشسته و در هوای خنک غذا میل کنید. تمام محصولات لبنی رستوران مانند کره، دوغ، ماست و غیره در کارگاه رستوران ارم درست می‌شود و از تازگی خاصی برخوردارند.

رستوران ارم شاندیز

رستوران فود فکتوری

یکی از رستوران های لاکچری مشهد فودفکتوری نام دارد. این رستورا لن با داشتن فضای جالب هم شما را سرگرم می‌کند و هم به خوبی سرویس‌دهی می‌کند. رستوران فودفکتوری فضای خوبی برای عکاسی دارد و تجربه خوبی را تقدیمتان می‌کند. ناگفته نماند که حجم غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود بسیار زیاد است و شما را سیر می‌کند. همچنین غذاهای مکزیکی تند آنجا حسابی شما را غافلگیر می‌کنند. اگر روزی به مشهد رفتید بد نیست تا سری هم به آنجا بزنید و غذاهای جدید را امتحان کنید.

رستوران لیالی لبنان

اگر شیفته غذاهای عربی هستید توصیه می‌کنیم که سری به رستوران لیالی لبنان بزنید. این رستوران با سرو انواع غذاهای عربی طعمی شگفت انگیز را تقدیمتان می‌کند. به طوری که در روزهای آخر هفته شلوغ‌تر از دیگر ایام است. گرچه رستوران لیالی لبنان شیک نیست اما با داشتن شاورما گوشت و مرغ هر مشتری را راضی نگه می‌دارد. غذاهای گوشتی و پر ادویه این رستوران حسابی شما سرحال می‌کند. در کنار غذایتان هم می‌توانید نان حمص سفارش داده و غذای گوشتی بعلبکی را تست کنید. اگر به دنبال غذاهای جدید هستید حتما سری به رستوران لیالی لبنان بزنید.

دیگر رستوران های مشهد

  • رستوران بام کوهسر
  • رستوران الماس
  • رستوران مهستان
  • رستوران قصر درویش
  • رستوران رضایی
  • رستوران راستگو
  • کافه و رستوران تراس
  • رستوران خانه گیاهی

رستوران های مشهد؛ دنج و باکیفیت

رستوران های مشهد از تنوع زیادی برخوردارند. به نحوی که با هر رژیم غذایی که باشید می‌توانید گزینه مورد نظرتان را پیدا کنید. آرامش سفر در کنار شماست تا با رزرو تور مشهد و اسکان در بهترین هتل‌های این شهر خاطره‌ای به یادماندنی را برایتان رقم بزند. جهت کسب اطلاعات در این باره با همکاران ما تماس بگیرید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS