تفریحات آنتالیا

تفریحات آنتالیا

جدیدترین مطالب گردشگری

چه همراه با خانواده سفر می‌کنید و چه در قالب سفر مجردی می‌توانید تفریحات آنتالیا مناسب با خودتان را پیدا کنید. از تفریحات آبی در ساحل و استخرهای روباز گرفته تا کلاب‌های شبانه. از مراکز خرید لوکس گرفته تا خدمات اسپا همگی در این شهر گردشگران را سرگرم می‌کنند. اگر قصد دارید تا راهی این سفر شگفت‌انگیز شوید در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی به شما بدهیم.

تفریحات آنتالیا برای خانواده‌ها

آیا با خانواده راهی سفر هستید؟ پس خوب است تا پیش از عزیمت با با تفریحات آنتالیا مختص خانواده‌ها آشنا شوید. در ادامه 5 تفریح مختص خانواده‌ها در شهر آنتالیا را معرفی می‌کنیم.

پارک‌های آبی آنتالیا

یکی از محبوب‌ترین تفریحات آنتالیا برای خانواه‌ها استفاده از پارک‌های آبی است. البته این تفریح برای افراد مجرد و گروه‌های دوستی هم گزینه خوبی است. پارک‌های آبی آنتالیا به دلیل خدمات مناسب خانواده‌ها بسیار پرطرفردارند. زیرا در آنجا استخر مختص کودکان، غرفه فروش مواد غذایی، اسپا و غیره هم وجود دارد. وجود وسایل سرگرمی برای کودکان در تمام سنین باعث شده تا این تفریح همواره مورد توجه قرار گیرد.

پارک های آبی آنتالیا

موزه‌گردی

بد نیست بدانید که یکی از مشهوترین تفریحات آنتالیا برای خانوده‌ها موزه گردی است. زیرا تعداد موزه‌ها در این شهر کم نیست. یکی از موزه های آنتالیا موزه اسباب بازی است که در آن عروسک‌ شخصیت‌های کارتونی معروف قرار گرفته است. این مکان دیدنی بسیار برای کودکان جذاب و رویایی است. یکی دیگر از موزه‌های آنتالیا خانه آتاتورک است. این عمارت در عین قدیمی بودن فضایی دنج و جذاب دارد و شما را به روزهای دور تاریخ می‌برد. اگر شیفته تاریخ هستید بد نیست تا سری هم به آنجا بزنید. موزه زیر آب و موزه سونان اینان نیز از دیگر جاهای دیدنی آنتالیا مختص خانواده‌ها است.

بازارگردی

مگر می‌شود به آنتالیا سفر کرد به دیدن بازارهای آنجا نرفت؟ یکی از معروف‌ترین تفریحات آنتالیا گشت و گذار در بازار است. بازارهای این شهر هم تنوع خوبی دارند و هم خدمات خوبی. از جمله شناخته‌ شده‌ترین مراکز خرید آنتالیا می‌توان به مرکز خرید ام میگروس، ترا سیتی، مرکز خرید آنتالیا، آگورا آنتالیا، مارک آنتالیا و اوزدیلک پارک اشاره کرد. این پاساژها جای خوبی برای خرید پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش‌اند. اگر می‌خواهید برای خود و عزیزانتان سوغات بخرید حتما سری به بازارهای آنتالی بزنید.

پارک ملی آنتالیا

بازدید از پارک ملی از دیگر تفریحات آنتالیا است که نباید از دست بدهید. این منطقه سرسبز با داشتن جنگل و مراتع زیبا شما را شگفت‌زده می‌کند. در پارک ملی آنتالیا می‌توانید از سافاری استفاده کرده و ماجراجویی کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا از حیوانات ساکن جنگل دیدن کردن و از آن‌ها عکاسی کنید. پارک ملی آنتالیا جای خوبی برای گشت و گذار خانواده‌ها و فرزندانشان است و توصیه می‌کنیم که از آن غافل نشوید.

بافت‌گردی

یکی از تفریحات آنتالیا که نباید از دست داد گشت و گذار در بافت تاریخی شهر است. در آنجا می‌توانید از خیابان‌های سنگ فرش و عمارت‌های قدیمی بازدید کرده و عکس یادگاری بگیرید. همچنین کافه‌هایی باصفا در این بخش از شهر وجود دارد که قهوه‌های لذیذی سرو می‌کنند. از جمله جاهایی که می‌توان در بافت قدیمی شهر دید دروازه هاردیان، منار شکسته و آمفی تئاتر اسپندروس است که حسابی تماشایی‌اند.

دیگر تفریحات آنتالیا مختص خانواده‌ها

  • شهربازی آنتالیا
  • گلف
  • شکم گردی
  • شنا در سواحل

تفریحات آنتالیا برای افراد مجرد

اگر همراه با دوستانتان راهی آنتالیا هستید بد نیست تا با تفریحات آنتالیا که مناسب گروه‌های دوستانه و افراد مجرد است آشنا شوید. در زیر به 5 مورد از مهیج‎‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

کلاب‌های شبانه

اگر شیفته هیجان و تفریح هستید حتما سری به کلاب‌های شبانه آنتالیا بزنید. در آنجا انواع نوشیدنی سرو می‌شود و از موزیک زنده لذت می‌برید. فضای شاد و مفرح کلاب‌ها حسابی شما را به وجد می‌آورد و از بودن در آنتالیا لذت می‌برید. کلاب‌های شبانه این شهر تا پاسی از شب به روی عموم باز بوده و از شما پذیرایی می‌کنند.

شنا و آبتنی در سواحل

سواحل جز بهترین تفریحات آنتالیا است که به هر قشری از مسافران پیشنهاد می‌شود. در آنجا می‌توانید شنا کرده و حمام آفتاب بگیرید. اسکی روی آب، قایق سواری، ماهیگیری و والیبال ساحلی از دیگر تفریحاتی است که می‌توان در آنتالیا انجام داد. سواحل این شهر خدمات رفاهی خوبی هم دارند که مهم‌ترین آن‌ها کافه و رستوران است. در آنجا می‌توانید خود را به یک وعده غذا یا نوشیدنی مهمان کرده و لذت ببرید. در سواحل آنتالیا فروشگاه‌های مختلفی هم وجود دارد که نیاز گردشگران را رفع می‌کنند.

تفریحات آنتالیا

غواصی

اگر عاشق دنیای زیر آب هستید غواصی را حتما تجربه کنید. این تفریح مهیج شما را به عمث چند متری از سطع دریا می‌برد. در کنار ماهی‌ها شنا می‌کنید و عکس یادگاری می‌گیرید. در تمام مدت مربی غواصی در کنار شماست و نکات ضروری را به شما گوشزد می‌کند. غواصی در آنتالیا یک تجربه فراموش نشدنی است و نباید از آن غافل شوید.

رفتینگ

قایق سواری آب‌های خروشان یکی از مهیج‌ترین تفریحات آنتالیا است که بد نیست امتحان کنید. در این ورزش سوار قایق بادی شده و همراه با گروه در جریان رودخانه حرکت می‌کنید. در طول مسیر با چالش‌های متعددی مانند برخورد با صخره‌ها و افتادن در آب رو به رو می‌شوید که شما را به وجد می‌آورد. ناگفته نماند که قبل از حرکت جلیقه نجات می‌پوشید و امنیت شما در طول این تفریح حفظ می‌شود.

شهرگردی

اگر دوست دارید تا از بخش قدیمی شهر دیدن کنید حتما سری به کالیچی بزنید. این قسمت باستانی شهر شما را به روزهای دور آنتالیا می‌برد. بناهای سنگی، کوچه‌های سنگ فرش و حالی هوای قدیمی آنجا شما را جادو می‌کنید. هچنین بد نیست در طول سفرتان سری هم به دروازه هاردیان و منار شکسته بزنید و در آنجا عکاسی کنید.

آنتالیا شهری شگفت‌انگیز

در این مقاله تلاش کردیم تا به معرفی تفریحات آنتالیا مختص خانواده‌ها و افراد مجرد بپردازیم. اگر قصد سفر دارید با این اطلاعات برنامه‌ریزی شما دقیق‌تر می‌شود. جهت اطلاع از تورهای آنتالیا آرامش سفر با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمام ساعات کاری در کنار شما هستند تا راهنماییتان کنند.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS