پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

جدیدترین مطالب گردشگری

اگر می‌خواهید شور و هیجان را در آنتالیا تجربه کنید پارک آبی آکوالند آنتالیا را از دست ندهید. این پارک به قدری وسیع و مهیج است که وسوسه می‌شوید کل روزهای سفرتان را در آنجا بمانید. سرسره‌های بزرگ و خدمات رفاهی تاپ آکوالند باعث شده تا به یکی از محبوب‌ترین دیدنی های آنتالیا تبدیل شود. اگر شیفته پارک آبی و هیجان هستید این مقاله را از دست ندهید.

پارک آبی آکوالند آنتالیا کجاست؟

یکی از خارق العاده‌ترین مراکز تفریحی ترکیه آکوالند آنتالیا است. این پارک وسیع در سال 1994 در سواحل مدیترانه ساخت تا جایی  متفاوت ااز ساحل برای تفریح باشد. این پارک در طول‌ سال‌ها تجهیز و پیشرفته‌تر شد و حالا به کلکسیونی باشکوه برای گردش تبدیل شده است. امکانات تفریحی رویایی، کافه‌ها و رستوران‌های این مجموعه باعث شده تا گردشگران از راه دور و نزدیکدر راهی آکوالند شوند.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

تفریحات آکوالند آنتالیا

آکوالند آنتالیا خدمات تفریحی زیادی دارد که شاید 1 روز از سفرتان را به خود اختصاص دهد. یکی از معروف‌ترین امکانات این مجموعه سرسره‌های آبی است که برخی به صورت روباز و برخی سرپوشیده طراحی شده‌اند. شکل و شمایل این سرسره‌ها با یکدیگر متفاوت است و در رنگ‌های متنوعی ساخته شده‍‌اند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به رفتیگ اشاره کرد. رودخانه 300 متری آکوالند طوری طراحی شده که همیشه مواج است و قایق‌های رفتینگ در آنجا به گردش در می‌آیند. اگر هم دوست داشت باشید می‌توانید جامپینگ را تجربه کرده و از ارتفاع 70 متری بپرید. ایمن‌ترین امکانات برای این تفریح در نظر گرفته شده‌اند و پرش شما را آسان می‌کنند. استخر کودکان و دلفین لند نیز از دیگر امکانات آکوالند آنتالیا است که حسابی گردشگران را سرگرم می‌کند.

امکانات رفاهی آکوالند

پارک آکوالند آنتالیا خدمات رفاهی خوبی نیز دارد که از میان آن‌ها می‌توان به رستوران اشاره کرد. رستوران این مجموعه با سرو انواع غذاهای ترکی، دریایی و غیره خاطره خوشی را برایتان رقم می‌زند. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید از فروشگاه‌های آنجا خرید کنید با تجهیزات کامل به شنا کردن بپردازید. پارکینگ، غرفه مواد غذایی و خدمات اسپا نیز از دیگر امکانات پارک آبی آکوالند است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.

چند نکته طلایی

  • ورود بدون لباس شنا به پارک آبی آکوالند آنتالیا ممنوع است.
  • زمان ورود به مجموعه همراه داشتن نوشیدنی یا خوراکی ممنوع است.
  • برای ورود به دلفین لند باید بلیط جداگانه دریافت کنید.
  • بلیط ورود بسته به نوع خود اعتبار محدود دارد.
  • خرید آنلاین بلیط شامل تخفیف می‌شود.
  • قیمت بلیط برای افراد با سنین و وزن مختلف متغیر است.

آکوالند آنتالیا

ساعات بازدید از پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند همه روزه از ساعت 10 الی 18 به روی عموم باز است. بهترین زمان رفتن به این پارک فصل بهار و تابستان است زیرا در نیمه دوم سال این پارک تعطیل است. لذا اگر قصد تفریح در آنجا را دارید زمان سفر را در نظر بگیرید.

نحوه دسترسی به پارک آبی آکوالند

برای رفتن به پارک آبی آکوالند آنتالیا روش‌های متعددی وجود دارد. بهترین راه استفاده از سرویس‌های شهری است. این گونه سرویس‌ها صبح‌ها افرادی که پیشتر ثبت نام کرده‌اند را جمع اوری کرده و به پارک می‌برند. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید در تورهای تفریحی مخصوص پارک آبی ثبت نام کرده و با تاکسی یا اتوبوس شهری به آنجا برسید.

پارک آبی آکوالند آنتالیا؛ خاطره‌ساز سفر شما

تفریح آن هم در پارک آبی اکوالند آنتالیا می‌تواند یک خاطره فراموش نشدنی باشد. پس از تجربه آن غافل نشوید. پیشنهاد می‌کنیم که برای خلق سفری خاطره‌انگیز با تور آنتالیا آرامش سفر همراه شده و لحظاتی ناب را رقم بزنید. اگر دوست دارید در این باره بیشتر بدانید کارشناسان ما پاسخگو شما هستند.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS