فستیوال خرید استانبول

فستیوال خرید استانبول

جدیدترین مطالب گردشگری

فستیوال خرید استانبول یکی از جاذبه‌های این شهر است که مسافران را از راه دور و نزدیک جذب خود می‌کند. به طوری که عده‌ای از افراد صرفا برای خرید به آنجا می‌روند و در این فستیوال به طور مستمر حضور پیدا می‌کنند. در این فستیوال‌‌ها ده‌ها برند خارجی و ترکی حضور دارند که باکیفیت‌ترین اجناس را ارائه می‌دهند. اگر دوست دارید در این باره بیشتر بد..انید این مقاله را از دست ندهید.

فستیوال خرید در استانبول

استانبول شهری پر از هیاهو است و ده‌ها مکان برای سرگرمی افراد دارد. علاوه بر  بناهای تاریخی و کلاب‌های تفریحی فستیوال‌های خرید این شهر هم محبوب‌اند. این گونه فستیوال‌ها در برخی ایام سال برگزار می‌شوند و مدت زمان محدودی دارند. به همین دلیل اجناس تخفیف خورده خیلی زود تمام شده و موجودیشان صفر می‌شود. فستیوال‌های خرید استانبول همواره در میان ایرانیان از محبوبیت برخوردارند و سالانه هزاران نفر را برای خرید به ترکیه می‌کشانند.

فصل حراج استانبول ترکیه کی است؟

اکثر فستیوال‌های خرید استانبول در اواخر هر فصل برگزار می‌شوند. به طوری که با فرا رسیدن روزهای انتهایی فصل فروشگاه‌ها اجناس خود را با قیمتی پایین‌تر عرضه می‌کنند. البته این تمام ماجرا نیست. زیرا در برخی دیگر از روزهای سال نیز فستیوال‌های خرید برگزار می‌شوند. عید فطر، بلک فرایدی، کریسمس و عید نوروز نیز از دیگر ایامی است که اجناس با تخفیف ارائه می‌شوند. لذا با آگاهی از این برنامه زمانی می‌توانید اگاهانه‌تر برای سفرتان برنامه ریزی کنید.

فستیوال خرید استانبول

فستیوال خرید استانبول در تابستان

در تابستان‌ها فستیوال خرید استانبول حال و هوایی جذاب دارد. در این ایام رویدادها و اجرهای خیابانی شما را جذب خود کرده و لحظات شادی را رقم می‌زنند. همچنین با تخفیفاتی که ارائه می‌شود می‌توانید پوشاک فصل‌های قبل را با قیمتی مناسب بخرید. مراکز خرید استانبول همگی در این فستیوال شرکت می‌کنند و تنوع زیادی پیش رو شماست.

فستیوال خرید استانبول در زمستان

با اینکه در تابستان و بهار فستیوال‌های خرید برگزار می‌شوند اما فستیوال خرید در زمستان چیزی دیگری است. زیرا در این ایام برخی فروشگاه‌ها در ازای خرید یک جنس به شما یک جنس دیگر اشانتیون می‌دهند. همچنین در این ایام برخی از اجناس شامل 70% تخفیف می‌شوند و مشتریان زیادی را جذب می‌کنند. فستیوال زمستانه استانبول از اواخر آذر شروع می‌شود و تا دی ماه ادامه دارد. لذا وقت خوبی برای برنامه ریزی سفر است.

از فستیوال خرید استانبول چی بخریم؟

خرید پوشاک اولویت افراد در فستیوال خرید استانبول است. علاوه بر آن می‌توانید از برندهای مطرح مانند زارا و منگو نیز با تخفیف خرید کرده و تجربه خوبی را رقم بزنید. کیف، کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و زیورآلات نیز از دیگر اجناسی است که در فستیوال خرید استانبول مورد توجه قرار می‌گیرند.

فستیوال خرید استانبول ترکیه

نکات مهم درباره خرید در استانبول

  • حتما چمدان مناسب همراه داشته باشید تا در هنگام برگشت دچار مشکل نشوید.
  • کفش مناسب پیاده‌روی همراه داشته باشید.
  • میان وعده همراه خود داشته باشید.
  • برنامه‌های جانبی مانند کنسرت‌ها را از دست ندهید.
  • در زمان فستیوال خرید استانبول بلیط هواپیما کمیاب می‌شود؛ لذا در خرید آن تعلل نکنید.

جمع بندی

فستیوال خرید استانبول یک راه حل عالی برای خرید برندهای مطرح با قیمت باورنکردنی است. اگر قصد شرکت در این رویداد را دارید می‌توانید با تور استانبول آرامش سفر همراه شده و لحظاتی دلنشین را تجربه کنید. برای آگاهی از شرایط تور با شماره‌های موجود در وب سایت تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS