بهترین زمان حراج در وان ترکیه

بهترین زمان حراج در وان ترکیه

جدیدترین مطالب گردشگری

اگر شیفته خرید در ترکیه باشید پس احتمالا پیگیر زمان حراج در وان ترکیه هم هستید. در این موعد از سال تمام فروشگاه‌ها تخفیفات ویژه اعلام می‌کنند و بهترین زمان برای خرید است. در حراجی‌های وان هرچه که بخواهید با قیمت‌های عالی پیدا می‌شود. اگر دوست دارید بدانید که زمان حراج در این شهر کی است این مقاله را از دست ندهید.

حراجی وان ترکیه را از دست ندهید

وان یکی از شهرهای شرق ترکیه است که فاصله کمی با مرز ایران دارد. به همین دلیل همواره مقصد توریستی ایرانیان است. از طرفی این شهر با داشتن ده‌ها مرکز خرید یک مقصد باورنکردنی برای خرید است. پاساژهای این شهر اجناسی بسیار متنوع دارند که هر مسافری را وسوسه به خرید می‌کند. همچنین به دلیل وجود برندهای مطرح خارجی می‌توانید اجناسی لوکس و باکیفیت بخرید. ناگفته نماند که خرید از وان ترکیه آن هم در زمان حراج برگه برنده گردشگران است. در این موعد می‌توان ده‌ها قلم جنس خارجی را با قیمت‌های خارق العاده تهیه کرد. اجناسی که هم قیمت خوبی دارند و هم دوام بالایی؛ چه مزایایی بیشتر از این!

بهترین زمان حراج در وان ترکیه

این سوال پرتکرار همیشه ذهن گردشگران را به خود جلب می‌کند. اگر قصد سفر به وان دارید بد نیست تا با آگاهی از زمان حراج برنامه سفرتان را بچینید. آخر هر فصل فروشگاه‌های وان اقدام به ارائه تخفیفات می‌کنند و فستیوال‌های خرید برگزار می‌شوند. لذا خوب است تا زمان سفرتان را آخر فصل در نظر بگیرید. عید فطر نیز از دیگر زمان‌های حراجی در وان است که در ان اجناس با تخفیفات ویژه به فروش می‌رسند. همچنین نیمه دوم دسامبر( اوایل دی) تا  اوایل ژانویه (15 دی) مهم‌ترین زمان فستیوال خرید در وان است. البته بد نیست بدانید که حراجی‌های ترکیه به 2 دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

حراجی وان

حراجی‌های فصلی

برای خرید از وان ترکیه لازم است به زمان حراجی‌های فصلی دقت کنید. در این ایام اجناس فصلی که رو به اتمام است با تخفیفات فراوان به فروش می‌رسد. این نوع اجناس بیشتر شامل پوشاک و کفش است که با قیمت‌های خوب عرضه می‌شوند. هدف فروشندگان از اجرای حراجی فصلی ایجاد ظرفیت برای تهیه اجناس جدید است. فراموش نکنید که در این ایام نباید وقت را تلف کنید؛ زیرا اجناس خیلی زود تمام می‌شوند.

حراجی‌های مناسبتی

زمان حراج در وان ترکیه به مناسبت‌ها هم بستگی دارد. بلک فرایدی، کریسمس، عید فطر و عید نوروز از جمله ایامی است که حراجی‌های مناسبتی در آن‌ها برگزار می‌شود. در این زمان اکثر اجناس با قیمت‌های خوب به فروش می‌رسند و مجبور نیستید تا انتهای فصل صبر کنید. در حراجی‌های مناسبتی انواع کیف، کفش، البسه، لوازم آرایشی و حتی لوازم خانگی به فروش می‌رسد که قیمت‌هایی مناسب دارند.

از کجا خرید کنیم؟

مراکز خرید وان در این شهر کم نیستند و  در این باره هم حق انتخاب زیادی دارید. یکی از معروف‌ترین پاساژ‌های وان آیدین پریهان نام دارد که برندهای مطرح را در خود جای داده است. این مرکز خرید در عین وسیع بودن فضایی دلنشین دارد و از بودن در آنجا لذت می‌برید. از دیگر مراکز خرید وان می‌توان به مرکز خرید تورکواز وان، آتایوس سیلور، بازار روسی‌ها و غیره اشاره کرد. تقریبا تمام مراکز خرید این شهر فستیوال خرید برگزار می‌کنند و نیاز مشتریان را برطرف می‌کنند.

بهترین زمان حراج در وان ترکیه

نمایندگی برندها در وان

حالا که دانستیم بهترین زمان حراج وان ترکیه کی است بد نیست تا با برندهای موجود در این شهر هم آشنا شویم. برندهای زارا، برشکا، منگو، پولو و Mavi در وان شعبه دارند و در زمان حراج قیمت‌های خود را کاهش می‌دهند. اگر در جمعه سیاه قصد خرید در وان دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به فروشگاه برندهای خارجی بزنید و در اولین فرصت اجناسی باکیفیت را طراحی کنید.

خرید عمده در وان

امروزه برخی از فروشندگان ایرانی در حراجی‎‌های وان شرکت می‌کنند و به صورت عمده خرید می‌کنند. این کار هم سود زیادی دارد و هم باعث تنوع زیاد اقلام می‌شود. اگر قصد خرید عمده دارید فراموش نکنید وقت را تلف نکنید تا بتوانید اجناس را در اولین فرصت خریداری کنید. در نهایت با هزینه‌ای نه چندان زیاد بار را به ایران انتقال دهید.

جمع بندی

خرید در وان ترکیه آن هم در زمان حراج می‌تواند از هزینه‌های شما به شدت بکاهد. تنها کافیست خود را به موقع آنجا رسانده و در خرید خود تعلل نکنید. اگر قصد عزیمت به وان دارید تور وان آرامش سفر را به


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS