بازارهای ایروان

بازارهای ایروان

جدیدترین مطالب گردشگری

بازارهای شهر ایروان تنوع جالبی دارند. به نحوی که هم بازار سنتی در آنجا وجود دارد و هم بازار مدرن و شیک. شما بسته به سلیقه‌تان حق انتخاب زیادی در این زمینه دارید. چه بخواهید سوغات ارمنستان را بخرید و چه پوشاک شیک بازارهای این شهر بهترین‌ها را تقدیمتان می‌کنند. اگر مشتاقید در این باره بدانید در ادامه همراه ما باشید.

بازار محلی گومی شوکا

یکی از بازارهای سنتی ایروان گومی شوکا نام دارد که و برای خرید خوراکی‌های محلی گزینه خوبی است. در این بازار انواع شیرینی، میوه و خوراکی به فروش می‌رسد که قیمت خوبی دارند. همچنین در طعم و مزه نیز متفاوت‌اند و تجربه خوبی را برایتان رقم می‌زنند. اگر قصد خرید سوغات دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به بازار محلی گومی شوکا بزنید و از بودن در آنجا لذت ببرید.

بازارهای ایروان

بازار ورنیساج

یکی دیگر از بازارهای محلی ایروان ورنیساج نام دارد که در فضای باز قرار گرفته است. این بازار به طور 350 متر در خیابان تشکیل می‌شود و دستفروش‌های زیادی را می‌توان در آنجا دید. بازار ورنیساج ایروان اولین بار در سال 1980 تاسیس شد و تاکنون غرفه‌های زیادی را در خود جای داده است. در آنجا می‌توانید انواع جواهرات، زیورآلات، سازهای موسیقی، پوشاک و غیره خریداری کنید که قیمت خوبی دارند. همچنین اگر بخواهید صنایع دستی بخرید بازار ورنیساج گزینه مناسبی برای این کار است.

بازار توناواچار

یکی از بازارهای ارزان ایروان توناواچار نام دارد که برای خرید اقتصادی گزینه خوبی است. توناواچار در زبان ارمنی به معنای نمایشگاه است و به همین دلیل ده‎‌ها غرفه خرید در آنجا وجود دارد. اجناس ارزان و تنوع قیمتی خوب باعث شده تا بازار توناواچار محل خوبی برای خرید سوغات باشد. امروزه این بازار به یک مرکز خرید اقتصادی تبدیل شده است و کالاهای مختلفی را ارائه می‌دهد.

مرکز خرید باغ دالما

این پاساژ برخلاف موارد قبلی لوکس ساخته شده است و اجناس لاکچری ارائه می‌دهد. پاساژ باغ دالما به فروش انواع پوشاک، جواهرات، لوازم آرایشی و  لوازم خانه می‌پردازد. به همین دلیل جای خوبی برای خرید خانواده‌ها به شمار می‌آید. علاوه بر آن برندهای مطرحی مانند برکشا در آنجا شعبه دارند که بهترین اجناس را ارائه می‌دهند. از دیگر بخش‌های مرکز خرید باغ دالما می‌توان به سینما و رستوران اشاره کرد که گردشگران را سرگرم می‌کنند. این پاساژ 3 طبقه از صبح الی ساعت 10 شب به روی عموم باز است.

مرکز خرید تاشیر استریت

تاشیر استریت یکی دیگر از مراکز خرید ایروان است که فضایی لوکس دارد. این پاساژ 70 فروشگاه دارد که اجناسی لاکچری عرضه می‌کنند. لذا اگر با خرید اقلام گران مشکلی ندارید بد نیست تا سری به پاساژ تاشیر استریت بزنید.  در این مرکز خرید برندهای مشهور لباس و جواهرات وجود دارد که باکیفیت‌ترین‌ها را ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید بعد از خریدتان به یکی از کافه‌های پاساژ رفته و خود را به یک فنجان قهوه مهمان کنید. مرکز خرید تاشیر استریت در خیابان اصلی ایروان قرار گرفته است و دسترسی آسانی دارد.

مرکز خرید مترونوم

مترونوم یکی دیگر از بهترین بازارهای ایروان است که بسیار معروف است. این مرکز خرید در یکی از شلوغ‌ترین نقاط شهر قرار گرفته است و روزانه صدها نفر از آن بازدید می‌کنند. پاساژ مترونوم برندهای مختلفی را در خود  جای داده است. لذا تنوع زیادی برای خرید پیش روی شماست. از جمله امکانات مرکز خرید مترونوم می‌توان به سینما و فودکورت اشاره کرد. به همین دلیل می‎‌توانید در آنجا علاوه بر خرید به گردش و تفریح هم بپردازید.

مراکز خرید ایروان

یروان مال

یکی دیگر از بهترین بازارهای ایروان یروان مال نام دارد که روزانه هزاران نفر در آنجا خرید و گردش می‌کنند. در این پاساژ بیش از 127 نمایندگی از برندهای مطرح مانند زارا و منگو وجود دارد. همچنین عرضه اجناس باکیفیت باعث شده تا مرکز خرید یروان مال همواره یکی از محبوب‌ترین‌ها باشد. رستوران‌های این پاساژ نیز به سرو انواع خوراکی‌ می‌پردازند که انرژی از دست رفته شما را برمی‌گردانند. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید به کلاب مشتریان این پاساژ پیوسته و کارت تخفیف دریافت کنید. یروان مال همواره یکی از پرطرفدارترین جاها برای خرید است که شما را راضی نگه می‌دارد.

دیگر مراکز خرید ایروان

  • مرکز خرید روسیا مال
  • ریو مال
  • مرکز خرید اسکادا
  • خیابان شمالی
  • بازار گوم
  • بازار هرازدان
  • بازار بنگلادش

جمع بندی

مراکز خرید ایروان تنوع خوبی در قیمت و اجناس دارند. لذا گزینه‌های زیادی برای خرید سوغات دارید. اگر قصد سفر به ارمنستان دارید تور ایروان آرامش سفر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با تورهای ما می‎‌توانید در بهترین هتل های ایروان اسکان کرده و از لحظاتتان لذت ببرید. همچنین خدمات خوب تورهای ما شما را راضی نگه می‌دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS