محبوب ترین شهرهای اروپا

محبوب ترین شهرهای اروپا

جدیدترین مطالب گردشگری

اروپا سرزمینی وسیع و مملو از شهرهای رویایی است. شهرهایی که با جذابیتشان هوش از سرتان می‌برند. محبوب‌ترین شهرهای اروپا توریستی‌ترین شهرهای این قاره‌اند و همواره گردشگران زیادی را جذب خود می‌کنند. چه گردشگر باشید و چه یک فرد کنجکاو دانستن اینکه محبوب‌ترین شهرها در اروپا کدامند شاید برایتان جالب باشد. در ادامه لیستی از محبوب‌‌ترین شهرها در اروپا ارائه می‌دهیم تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

پاریس

اولین گزینه گل سرسبد اروپا یعنی پاریس است! شهری که به داشتن برج ایفل معروف است و به عنوان یکی از محبوب‌ ترین شهرهای اروپا شناخته می‌شود. پاریس به شهر مد و فشن است. به نحوی که همواره فستیوال‌های مد را می‌توان در آنجا دید. البته این شهر جشنواره‌های فیلم و موسیقی هم برگزار می‌کند که حسابی پر شور و هیجان‌اند. پاریس شهری است که با نقلاب صنعتی در مسیر توسعه قرار گرفت و تاکنون پیشتاز علم و هنر است. وجود کلیساهای باشکوه، برج ایفل، معابد متعدد و موزه‌های بزرگ کاری کرده تا از بودن در این شهر خسته نشوید. پاریس تقریبا برای همه سلیقه‌ها جذاب است و افراد را به وجد می‌آورد.

محبوب ترین شهرهای اروپا

ونیز

مگر می‌شود به محبوب‌ترین شهرهای اروپا پرداخت و نامی از ونیز به میان نباشد؟! این شهر که در دل آب ساخته شده است یادگار امپراطوران گذشته است. عبور قایق‌ها از لا به لای ساختمان‌ها و تماشای بناهای قدیمی چیزی است که گردشگران را جادو می‌کند. تماشای شهری آرام بر روی آب و قایق‌سواری چیزی است که مسافران را از سراسر دنیا به ونیز می‌کشاند. این شهر امروزه یکی توریستی‌ترین شهرهای اروپا و کشور ایتالیا است و خودنمایی می‌کند. محبوب بودن ونیز کاری کرده تا همواره سلبریتی‌ها برای ماه عسل به آنجا بروند یا برندهای مطرح دنیا تبلیغات خود را در آنجا انجام دهند.

وین

یکی دیگر از محبوب ‎‌ترین شهرهای اروپا وین نام دارد. این شهر تاریخی سرزمین بتهوون، هیدن و موتزارت است و شما را به عمق تاریخ می‌برد. وین شهر موسیقی و هنر است. به طوری که جوانان زیادی  برای تحصیل در رشته موسیقی به آنجا می‌روند. کوچه پس کوچه‌های سنگ فرش، بناهای قدیمی بزرگ و عمارت‌های باشکوه چیزی است که وین را متمایز کرده است. با قدم زدن در این شهر گویی که به گذشته سفر کرده‌اید و در دل تاریخ قدم می‌زنید. وجود کافه‌های باصفا در بافت تاریخی شهر تمام خستگی سفر را از تن گردشگران خارج می‌کند و انرژی جدیدی به آن‌ها می‌دهد.  از جمله جاهای دیدنی وین می‌توان به قصر هوفبرگ، کلیسای سنت استفان، قصر بل ودر، خانه اپرا و موزه آلبرتینا اشاره کرد.

رم

رم پایتخت ایتالیا و یکی از بزرگ‌ترین شهرهای این کشور است. این شهر تاریخی مبدا اتفاقات زیادی در طول تاریخ بوده است و همچنان می‌توان عظمت و قدمت را در آن دید. تمدن غنی رم از همان بدو ورود گردشگران را تحت تاثیر قرار دار. وجود مجسمه‌های باشکوه، کلیساهای وسیع و موزه‌های متنوع کاری کرده تا رم یکی از زیباترین شهرهای اروپا باشد. به نحوی که حتی اروپاییان برای گردش راهی آنجا می‌شوند. از آنجایی که قدمت رم به پیش از میلاد برمی‌گردد می‌توان گفت جاذبه‌های زیادی نیز در این شهر وجود دارد. از جمله اصلی‌ترین دیدنی های رم می‌توان به کولوسئوم، میدان سنت پیتر، باسیلیکا سنت پیتر، معبد پانتئون، پله‌های اسپانیایی  قلعه سنت آنجلو اشاره کرد. همچنین واتیکان از جمله جاهایی است که زیبایی خاصی به رم بخشیده و جذابیت جدایی ناپذیر این شهر است.

زیباترین شهرهای اروپا

میلان

یکی از محبوب ترین شهرهای اروپا میلان در کشور ایتالیا است. این شهر در صدر جذب توریست در اروپا قرار دارد و مقصد مهمی برای توریست‌ها است. میلان مرکز مد و هنر است؛ به نحوی که جدیدترین پوشاک را می‌توان در آنجا دید. همین صنعت مد به زیبایی میلان افزوده و حالا می‌توان گالری‌های متنوعی را در آنجا دید. علاوه بر کلیساهای بزرگ میلان به شکوه شهر افزوده‌اند. به طوری که از فاصله دور هم قابل مشاهده‌اند. از جمله جاهای دیدنی زیبای میلان می‌توان به کاخ اسفورتسکو، کلیسای جامع و کلیسای سانتا ماریا اشاره کرد.

بارسلون

یکی دیگر از بهترین شهرهای دنیا از نظر گردشگران بارسلون است. این شهر که در اسپانیا قرار گرفته ده‌ها بنای تاریخی را در خود جای داده است. وجود محله‌های قدیمی آنجا شما را یاد گاوبازی‌های گذشته می‌اندازد. کلیساهای بارسلون همگی در عین وسیع بودن بسیار باشکوه‌اند و شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. همچنین می‌توان صومعه‌هایی قدیمی در آنجا دید که جان می‌دهند برای ماجراجویی و تماشا. از جمله اصلی‌ترین جذابیت‌های بارسلون می‌توان به کاز میلا اشاره کرد که سازه‌ای منحصر به فرد و تماشایی است. این بنا بسیار مرموز طراحی شده و شما را یاد فیلم‌های تخیلی می‌اندازد.

دیگر شهرهای محبوب اروپا

  • آمستردام
  • لندن
  • برلین
  • پراگ
  • لیسبون
  • بوداپست
  • ادینبورگ
  • مادرید

جمع بندی

محبوب ترین شهرهای اروپا هم تماشایی‌اند و هم مهیج! با کمی ماجراجویی در آن‎‌ها می‌توانید جاهایی جدید ببینید و شگفت‌زده شوید. اگر اهل گشت و گذار در دل اروپا هستید تورهای گروهی آرامش سفر گزینه‌ای عالی برای تفریح است. برای آگاهی از شرایط با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا راهنماییتان کنیم.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS