هتل های وان

هتل های وان

جدیدترین مطالب گردشگری

وان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه است که هتل‌های زیادی را در خود جای داده است. چه بخواهید در هتل 3 ستاره اسکان کنید و چه در هتل 5 ستاره بهترین هتل های وان آماده‌اند تا به شما سرویس‌دهی کنند. در این مقاله از آرامش سفر می‌خواهیم به معرفی باکیفیت‌ترین مراکز اقامتی وان بپردازیم تا برای اسکان آگاهانه تصمیم بگیرید.

هتل دیمیت Dimit Park Hotel

یکی از ارزان ترین هتل های وان دیمیت نام دارد که امکانات قابل قبولی ارائه می‌دهد. همچنین چشم انداز خوبی به شهر دارد و از بودن در آنجا لذت می‌برید. از جمله خدمات هتل دیمیت می‌توان به حمام ترکی، سالن اسپا، تراس، صرافی و وای فای اشاره کرد. همچنین کانتر گردشگری، رستوران، دستگاه خودپرداز و روم سرویس نیز در هتل ارائه می‌شود. اتاق‌های هتل هم امکانات خوبی مانند سشوار و تهویه دارند که اسکان را برایتان آسان‌تر می‌کنند. اگر به دنبال یک هتل اقتصادی با خدمات خوب هستید هتل دیمیت بهترین گزینه است.

هتل رامادا بای ویندهام Ramada By Wyndham Hotel Van

این هتل 4 ستاره از جمله بهترین هتل های وان است که در سایت بوکینگ هم بیشترین امتیاز را دارد. معماری لوکس و فضای دنج آن باعث می‌شود تا از سفرتان بیشتر لذت ببرید. همچنین محوطه سرسبز و جذاب هتل چشم‌اندازی زیبا ایجاد کرده است. از جمله امکانات هتل رامادا بای ویندهام می‌توان به رستوران اشاره کرد که انواع غذاهای ترکی را سرو می‌کند. اتاق‌های این هتل نیز همگی دارای وای فای، حمام، تهویه، میز تحریر، لوازم بهداشتی و غیره است. بد نیست بدانید که پرسنل هتل مسلط به زبان فارسی‌اند و اسکان راحت‌تری را برایتان رقم می‌زنند.

هتل های وان

هتل رویال میلانو  Royal Milano Hotel VAN

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره وان رویال میلانو است که در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل باشکوه شامل خدماتی مانند ترانسفر، اجاره خودرو، لاندری، خانه داری، کانتر گردشگری و سالن جلسات است. داخل اتاق‌ها هم سشوار، تهویه، وای فای، چای ساز و غیره قرار دارد. هتل رویال میلانو صبحانه را به صورت سلف سرویس سرو می‌کند تنوع زیادی در خوراکی‌ها دارد. پرسنل آموزش دیده، پارکینگ و موقعیت خوب نیز از دیگر مشخصات هتل رویال میلانو است که به محبوبیت آن افزوده است.

هتل هالدی Haldi Hotel Van

این هتل 4 ستاره نیز در سایت BOOKING رتبه بالایی دارد. هتل هالدی دکوراسیونی و معماری باشکوهی دارد و شما را به وجد می‌آورد. همچنین با داشتن خدمات لاکچری خاطره خوبی را از اقامت در وان برایتان رقم می‌زند. از جمله امکانات هتل می‌توان به باشگاه ورزشی، سالن اسپا، خشکشویی و ترانسفر اشاره کرد. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید در استخر آنجا به تفریح و گردش بپردازید. طراحی اتاق‌های هتل هتل هالدی تلفیقی از مدرن و کلاسیک است که باعث شده شما را به وجد آورد. همچنین در داخل اتاق‌ها چای ساز، قهوه ساز، وای فای و غیره وجود دارد که در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

هتل تامارا Tamara Hotel VAN

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره وان ترکیه تامارا نام دارد که به مراکز خرید وان نزدیک است. این هتل لاکچری امکاناتی مانند جکوزی، سالن بدنسازی، استخر، صندوق امانات، اتاق چمدان و غیره دارد. البته رستوران هتل تامارا را نیز نباید از قلم بیندازیم! زیرا در نوع خود منحصر به فرد است. در ستوران هتل انواع غذاهی سنتی و ترکی سرو می‌شود که طعم و بویی خارق‌العاده دارند. در آنجا می‌توانید خود را به یک وعده غذای ترکی مهمان کرده و تجربه خوبی را رقم بزنید. اتاق‌های هتل تامارا نیز الهام گرفته از معماری عثمانی و مدرن است. طراحی خاص که شاید در کمتر جایی دیده باشید. همچنین در داخل اتاق‌ها اینترنت پرسرعت، سشوار، چای ساز و غیره وجود دارد.

هتل الیت ورد Elite World Hotel

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره وان الیت ورد نام دارد. این هتل مجلل با معماری نئوکلاسیک خود شما را به یاد قصرهای باشکوه می‌اندازد. هتل الیت ورد به دلیل خدمات لاکچری که ارائه می‌دهد همواره گزینه‌ای محبوب برای خاص پسندان است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اتاق سیگار، کانتر گردشگری، صرافی، وای فای، ترانسفر فرودگاهی و انبار چمدان اشاره کرد. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید به سالن ورزشی هتل رفته و در آنجا تمرین کنید. اتاق‌های هتل الیت ورد نیز همگی دارای دیوارهای عایق صدا، سونا، میزکار و غیره‌اند. اسکان در این هتل می‌تواند یک خاطره فراموش نشدنی برای گردشگران باشد و پیشنهاد می‌کنیم که از آن غافل نشوید.

بهترین هتل های وان

هتل دوسکو وان Dosco Van

این مرکز اقامتی از جمله هتل های 4 ستاره وان است که فاصله کمی با مرکز خرید آیدین پریهان دارد. پرسنل مجرب و فضای جذاب آن باعث شده تا همواره گردشگران خارجی را جذب خود کند. از جمله خدمات این هتل می‌توان به اتاق سیگار، وای فای، روم سرویس و مینی بار اشاره کرد. البته کانتر گردشگری، بار و بوفه نیز در این هتل قرار دارد. همچنین رستوران این هتل با سرو اتواع غذاهای ترکی خوراکی‌های خوشمزه‌ای ارائه می‌کند. اتاق‌های این هتل در ابعاد مختلف و ویژگی‌های گوناگون ساخته شده‌اند. به همین دلیل حق انتخاب زیادی دارید.

دیگر هتل های وان

  • هتل تحت وان
  • هتل ساردور
  • هتل فوات
  • هتل رویال برک
  • هتل دابل تری بای هیلتون
  • هتل رویال
  • هتل روسن سوئیت

جمع بندی

آرامش سفر به عنوان مجری تورهای وان با بهترین هتل های وان همکاری می‌کند و بهترین خدمات را تقدیم مسافران می‌کند. اگر قصد همراه شدن با تورهای ما را دارید توصیه می‌کنیم که با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS