مراکز خرید وان

مراکز خرید وان

جدیدترین مطالب گردشگری

وان ده‌ها مرکز خرید دارد و جان می‌دهد برای گشت و گذار و خرید پوشاک. البته  در بهترین مراکز خرید وان می‌توان انواع چرم، کیف، کفش، ساعت و غیره هم خریداری کرد. تنوع اجناس در این پاساژ زیاد است به نحوی که برخی گردشگران صرفا برای خرید راهی این شهر می‌شوند. در این مقاله بهترین مجتمع‌های تجاری وان را معرفی می‌کنیم تا در سفرتان بتوانید بهترین سوغات را تهیه کنید.

بهترین مراکز خرید وان

یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید وان ترکیه پاساژ وان ای وی ام است که جز اولین پاساژها محسوب می‌شود. این مجتمع تجاری مدرن برندهای متنوعی را عرضه می‌کند که از تنوع زیادی هم برخوردارند. در این پاساژ می‌توان به خرید انواع پوشاک، ساعت و لوازم آرایشی پرداخت که قیمت‌های مناسبی هم دارند. پاساژ وان ای وی ام بخش‌های گوناگونی دارد که فودکورت یکی از آن‌هاست. در آنجا می‌توانید خود را به غذاهای ترکی مهمان کرده و تجدید قوا کنید. پاساژ وان ای وی ام تا 10 شب به روی عموم باز است و می‌توان در آنجا خرید کرد.

مرکز خرید تورکواز وان Turkuaz AVM

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید وان تورکواز نام دارد که اجناس آنجا قیمت‌های خوبی دارند. در آنجا می‌توانید انواع لوازم الکترونیکی، پوشاک کودکان، زیورآلات و کیف خریداری کنید. همچنین برندهای مطرحی در مرکز خرید تورکواز وجود دارد که کیفیتی عالی دارند. فضای لوکس و وسیع این پاساژ نیز باعث می‌شود تا از بودن در آنجا لذت ببرید. مرکز خرید تورکواز یک رستوران هم دارد که به سرو انواع غذاهای ملل و ترکی می‌پردازند. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید به کافی شاپ این پاساژ رفته و خود را به یک میان وعده مهمان کنید.

مرکز خرید وان پارک Van Park AVM

مجتمع تجاری وان پارک یکی دیگر از مراکز خرید وان ترکیه است که در خیابان جمهوریت قرار دارد. این پاساژ چند طبقه فروشگاه‌های مختلفی را در خود جای داده است که در برخی ایام سال فستیوال خرید برگزار می‌کنند. در این جشنواره‌ها تخفیفات ویژه ارائه می‌شود که صرفه اقتصادی زیادی برای مشتریان دارند. از دیگر امکانات مرکز خرید وان پارک می‌توان به مراکز سرگرمی اشاره کرد که افراد با تمام سنین را سرگرم می‌کنند. اگر قصد دارید تا هم خرید کنید و هم گردش این پاساژ می‌تواند گزینه خوبی باشد.

مرکز خرید آرتوس Artos AVM VAN

یکی دیگر از ارزان ترین مراکز خرید وان ترکیه آرتوس نام دارد. این پاساژ یکی از قدیمی‌ترین مجتمع‌های تجاری است محبوب ساکنین شهر است. تنوع کالا در  مرکز خرید آرتوس بسیار زیاد است و تقریبا هرچیزی که بخواهید در آنجا یافت می‌شود. این پاساژ به دلیل قیمت خوب اجناس یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در میان ایرانیان است. به نحوی که اکثر گردشگران تور وان حتما سری هم به آنجا می‌زنند. اگر قصد خرید البسه یا لوازم آرایشی دارید خوب است تا سری هم به مرکز خرید آرتوس بزنید.

مرکز خرید آیدین پریهان

برای خرید در وان ترکیه مرکز خرید آیدین پریهان هم گزینه مناسبی است. این پاساژ در خیابان جمهوریت قرار گرفته و رسیدن به آنجا آسان است. همچنین به دلیل برگزاری فستیوال‌های خرید و حراجی‌های متعدد یکی از پرطرفدارترین پاساژهای شهر است. مرکز خرید آیدین پریهان حدود 42 فروشگاه دارد که باکیفیت‌ترین اجناس را ارائه می‌دهند. همچنین سینماها و کافه‌های این مجموعه برای سرگرمی بیشتر گردشگران طراحی شده‌اند. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید برای صرف غذا به رستوران پاساژ رفته و یک وعده غذایی خوشمزه نوش جان کنید.

بهترین مراکز خرید وان

بازار روس‌ها

بازار روس‌ها از جمله ارزان ترین مراکز خرید وان است که قدمت زیادی هم دارد. به همین دلیل طراحی بنای آن چندان هم لوکس نیست. اما وجود اجناس متنوع با قیمت‌های پایین باعث شده تا حسابی پرطرفدار باشد. در بازار روس‌ها انواع خوراکی، پوشاک، ظروفس سنتی و غیره به فروش می‌رسد. به همین دلیل جای خوبی برای خرید سوغات است. در این بازار سنتی انواع غذاهای محلی هم طبخ می‌شوند که برای گردشگران جالب توجه‌اند. اگر روزی گذرتان به بازار روس‌ها افتاد با چانه زنی می‌توانید از قیمت کالا بکاهید و خرید اقتصادی‌تر داشته باشید.

مراکز خرید خیابان جمهوریت

اکثر فروشگاه‌های وان در خیابان جمهوریت قرار دارند. لذا می‌توان گفت که این خیابان یک جای عالی برای خرید و گشت و گذار است. کالاهایی که در این خیابان به فروش می‌رسند که قیمت‌های خوبی دارند و نسبت به جاهای دیگر ارزان‌ترند. همچنین در آنجا برندهای ترک وجود دارد که تولیدات کشور ترکیه را به فروش می‌رسانند.  در خیابان جمهوریت کافه، هتل، رستوران و  صرافی هم وجود دارد که نیاز مسافران را برطرف می‌کنند.

دیگر مراکز خرید وان

  • مرکز خرید زیرزمینی یرآلتی وان
  • بازار اروپا وان
  • بازار لیمون وان
  • مرکز خرید متروپولیتن
  • بوینر وان مرکز

جمع بندی

در سفر به وان به یاد داشته باشید که بهترین مراکز خرید وان در مرکز شهر قرار دارند و دسترسی به آن‌ها آسان است. اگر با تور وان راهی سفر هستید از قبل جزئیات لازم به شما اعلام خواهد شد. همواره به یاد داشته باشید که آرامش سفر در کنار شماست تا با اجرای تورهای گروهی خارجی بهترین خدمات سفر را تقدیمتان کند. برای آگاهی از شرایط کافیست با ما تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS