بهترین رستوران های تفلیس

بهترین رستوران های تفلیس

جدیدترین مطالب گردشگری

در سفر به تفلیس یکی از اصلی‌ترین خدماتی که به آن نیاز دارید رستوران خوب و صرف غذاست. رستوران های خوب در تفلیس کم نیستند و هرکدام با منو متنوع خود مسافران را راضی نگه می‌دارند. اما آنچه که مهم است شناخت رستوران‌های خوب این شهر است. اگر کنجکاوید که با رستوران‌های باکیفیت تفلیس آشنا شوید این مقاله حسابی برایتان مفید است.

رستوران Shemomechama

این رستوران با نام عجیبش یکی از بهترین رستوران های تفلیس گرجستان است. بد نیست بدانید که اسم این رستوران در زبان گرجی به معنای خیلی خوشمزه است. به همین دلیل از دیدن منو متنوع و غذاهای لذیذ آنجا تعجب نکنید. رستوران Shemomechama فضایی به سبک شوروی سابق دارد. میز و صندلی‌های چوبی همراه با دیوارهای آبی و ساده. فضایی که هم دلنشین است و هم آرام. از جمله غذاهایی که در رستوران Shemomechama سرو می‌شود می‌توان به شیشلیک و خینکالی اشاره کرد. همچنین بد نیست در آنجا دسر مامالو را امتحان کنید و از طعم شیرینش لذت ببرید.

رستوران های تفلیس

رستوران چمو کارگو Chemo Kargo

این رستوران تلفیقی از تم گرجی و اروپایی است. همچنین با داشتن غذاهای نه چندان گران به عنوان یکی از ارزان‌ترین رستوران های تفلیس شناخته می‌شود. منو  رستوران چمو کارگو شامل انواع غذاهای گرجی، اروپایی و سبزیجات است. به همین دلیل با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان را در آنجا سرو کنید. اگر روزی بخت با شما یار بود و گذرتان به رستوران چمو کارگو افتاد فراموش نکنید که طعم سوسیس محلی آن را بچشید.

رستوران مافشالیا Mafshalia

از جمله رستوران های سنتی تفلیس می‌توان به رستوران مافشالیا اشاره کرد. این رستوران انواع غذاهای سنتی و گرجی را سرو می‌کند. محبوب‌ترین غذای رستوران مافشالیا آلارجی نام دارد که از ذرت و پنیر درست می‌شود. قیمت‌های خوب این رستوران باعث شده تا اکثر گردشگران را جذب خود کند. به همین دلیل همیشه به مسافران تور تفلیس پیشنهاد می‌کنیم که سری هم به آنجا بزنند.

رستوران توک توک Tuk Tuk

این رستوران ترکیبی از فرهنگ تایلندی و آسیایی است. به همین دلیل غذاهایی متفاوت‌تر از دیگر رستوران‌ها سرو می‌کند. در رستوران توک توک می‌توانید انواع غذاهای تایلندی و شرق آسیا را تست کنید. تنوع و قیمت خوب این رستوران باعث می‌شود تا شیفته غذاهای آنجا شوید. قیمت غذاهای رستوران توک توک بسیار مناسب است و با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید بهترین گزینه را پیدا کنید.

بهترین رستوران های تفلیس

رستوران شخارا Shekhara

این رستوران گرجی اروپایی در دل خیابان روستاولی یکی از توریستی‌ترین مناطق شهر قرار گرفته است. رستوران شخارا یکی از باکیفیت‌ترین رستوران‌های تفلیس است که در میان مسافران ایرانی و غیر ایرانی بیشترین طرفدار را دارد. در این رستوران انواع غذاهای شرقی و اروپایی سرو می‌شود که که طعم و بویی بی‌نظیر دارند. رستوران شخارا از جمله رستوران‌های تفلیس است که به سرو صبحانه هم می‌پردازد. لذا می‌تواند گزینه خوبی برای یک دورهمی صبح‌ گاهی باشد. ناگفته نماند که قیمت غذاهای این رستوران هم چندان بالا نیست و شما را راضی نگه می‌دارد.

رستوران سامیکیتنو Samikitno

این رستوران یکی از محبوب‌ترین‌ها در لیست رستوران های تفلیس است که گردشگران را شیفته خود می‌کند. دکوراسیون شیک و تراس تابستانی آن باعث شده تا هر مسافری جذب این رستوران شود. رستوران سامیکیتنو دو بخش فضای باز و بسته دارد که مشتریان به انتخاب خود در آنجا می‌نشینند. همچنین منظره رود ماتخی نیز یک دید عالی به شما می‌دهد و از تماشایش سیر نمی‌شوید. غذاهای رستوران سامیکیتنو شامل خوراکی‌های اروپایی و شرقی است که تنوع فراوانی هم دارند. کیفیت غذاها نیز به طوری است که طعمشان حسابی لذت می‌برید. رستوران سامیکیتنو یک گزینه عالی برای تفریح و صرف غذایی باکیفیت است.

رستوران هیلتاپ تفلیس Tbilis Hilltop

این رستوان باشکوه بر فراز تپه‌ای رویایی در شهر تفلیس قرار گرفته است. منظره‌ای که در آنجا می‌بینید در هنگام صرف غذا یک تجربه عالی را برایتان رقم می‌زد. منو رستوران هیلتاپ تفلیس شامل انواع غذاهای آسیایی، اروپایی، گیاهی، گرجی و غیره است. علاوه بر این‌ها فضای داخلی رستوران نیز شما را به وجد می‌آورد. طراحی شیک و اجرای موسیقی زنده در آنجا خاطره خوبی را از حضور در تفلیس برایتان رقم می‌زند.

دیگر رستوران های تفلیس

  • رستوران خینکلیس شاخلی
  • رستوران ولیامینو
  • رستوران آلاوردی
  • رستوران فایروک

جمع بندی

رستوران های خوب در تفلیس کم نیستند و هرکدام با منو متنوع خوب گردشگران را راضی نگه می‌دارند. اگر می‌خواهید راهی تفلیس زیبا شوید خوب است تا پیش از عزیمت با رستوران‌های این شهر هم آشنا باشید. فراموش نکنید که برای رزرو تور تفلیس می‌توانید روی کمک ما حساب کنید.

 

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS