ارزان ترین هتل های تفلیس

ارزان ترین هتل های تفلیس

جدیدترین مطالب گردشگری

تفلیس به دلیل توریستی بودن بهترین خدمات گردشگری را عرضه می‌کند. در این میان هتل های تفلیس هرکدام با موقعیت و تنوع قیمتی خوب حق انتخاب زیادی به گردشگران می‌دهند. چه بخواهید در هاستل اقامت کنید و چه در هتلی لوکس تفلیس گزینه‌های زیادی دارد. تقریبا با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید گزینه‌ای مناسب پیدا کنید. در این مقاله به معرفی ارزان‌ترین هتل های تفلیس می‌پردازیم.

هتل ایساکا

یکی از بهترین هتل های تفلیس هتل ایساکا دارد که به مرکز شهر دسترسی راحتی دارد. به نحوی که با پای پیاده می‌توانید خود را به جاهای دیدنی شهر برسانید. از جمله خدمات این هتل می‌توان به خشک شویی، وای فای، سیستم سرمایشی و گرمایشی و روم سرویس اشاره کرد. پرسنل هتل ایساکا به زبان انگلیسی مسلط هستند و می‌توانید به سادگی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. نکته دیگر اینکه در این هتل امکان اجاره دوچرخ وجود دارد که حمل و نقل شما را آسان‌تر می‌کند. لذا افرادی که خواهان اسکانی راحت با حمل و نقل آسان هستند هتل ایسکا را انتخاب می‌کنند. از جمله دیدنی های تفلیس در نزدیکی هتل ایساکا می‌توان به پل صلح و پارک رایک اشاره کرد.

ارزان ترین هتل های تفلیس

هتل کریستال پلاس

یکی دیگر از بهترین هتل های تفلیس گرجستان کریستال پالاس نام دارد امکانات خوبی ارائه می‌دهد. کلاب شبانه این هتل جایی دنج برای تفریح است و ایرانیان علاقه خاصی به آن دارند. از دیگر امکانات هتل کریستال پلاس می‌توان به وای فای، روم سرویس، ماهواره، خشک شویی و غیره اشاره کرد. همچنین اتاق‌های هتل همگی حمام، تلویزیون و غیره دارند و اسکانی راحت را برایتان رقم می‌زنند. هتل کریستال پلاس دسترسی خوبی به جاهای دیدنی تفلیس دارد و از آنجا می‌توانید به راحتی به گشت و گذار بپردازید.

هتل دیپلمات Hotel Diplomat

این هتل یکی از بهترین هتل های تفلیس است که معماری لوکسی دارد. فضای دنج و زیبا هتل دیپلمات کاری می‌کند تا از بودن از آنجا لذت ببرید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اتاق جلسات، سالن کنفرانس، وای فای، صبحانه بوفه و پارکینگ اشاره کرد. همچنین رستوران هتل دیپیلمات به سرو انواع غذاهای لذیذ می‌پردازد. لذا پس از گشت و گذارتان می‌توانید در آنجا خود را به یک وعده غذایی لذیذ مهمان کنید.

هتل ایبریا

این مرکز اقامتی در لیست هتل های تفلیس قرار دارد و به داشتن نظافت خوب معروف است. هتل ایبریا یک دید خوب به فضای سبز دارد و آرامش را نصیبتان می‌کند. همچنین با داشتن خشک شوی، اتاق چمدان، روم سرویس و وای فای اسکانی راحت را برای مسافران رقم می‌زند. اتاق‌های هتل ایبریا همگی تلویزیون، دوش، متری برقی، سشوار و سیستم سرمایشی دارند. پرسنل این هتل نیز به بسیار خوب آموزش دیده‌اند و به خوبی از گردشگران پذیرایی می‌کنند.

هتل تفلیس هوس

هتل تفلیس هوس از آن دسته هتل‌ های تفلیس است که هم قیمت خوبی دارد و هم فضای جذابی. این مجتمع اقامتی تراس و چشم‌انداز به فضای سبز دارد و حس خوبی را به شما القا می‌کند. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید به بار هتل رفته و خود را به یک نوشیدنی خنک مهمان کنید. از دیگر بخش‌های هتل تفلیس هوس می‌توان به پارکینگ و کافی شاپ اشاره کرد. همچنین اتاق‌های هتل همگی دارای وای فای، حمام، سیستم سرمایشی و غیره بوده و خستگی سفر را از تنتان خارج می‌کنند.

هتل آلمتو Hotel Almeto

این هتل در لیست هتل های تفلیس گرجستان با بهترین قیمت دارد. هتل آلمتو تنها 2 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و به صورت پیاده نیز می‌توان از آنجا به گشت و گذار پرداخت. این هتل خدمات مورد نیاز گردشگران مثل وای فای، کافی شاپ، خشک شویی و غیره را در اختیارشان قرار می‌دهد. همچنین اتاق‌های آنجا دارای تلویزیون، ماهواره و غیره‌اند. اگر تمایل دارید تا در هتلی با فضایی دنج اسکان کنید هتل آلمتو گزینه خوبی است.

هتل های تفلیس

هتل Ecosestetik

فضای سبز این هتل جان می‌دهد برای صرف صبحانه! همچنین برخی از اتاق‌ها به تراس آنجا دید دارند و چشم‌انداز خوبی به گردشگران می‌دهند. هتل Ecosestetik خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، اتاق چمدان، صندوق امانات، پارکینگ و  روم سرویس در این هتل ارائه می‌شود. در داخل اتاق‌ها نیز چای ساز، ماهواره، سشوار و غیره وجود دارد که در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. قیمت اتاق‌های این هتل نیز بسته به عوامل تعدد گوناگون است و از تنوع خوبی برخوردار است.

دیگر هتل های ارزان تفلیس

  • هتل هارمونی
  • هتل پانوراما
  • هتل دریا تفلیس
  • هتل الگانس

جمع بندی

خدمات ارزان ترین هتل های تفلیس بسته به موقعیت و خدمات متغیر است. لذا در هنگام رزرو باید از جزئیات هم مطلع شوید. اگر قصد سفر به تفلیس دارید آرامش سفر در کنار شماست تا با تور تفلیس خاطرات خوبی را برایتان رقم بزند. اگر مشتاقید در این باره بدانید حتما با ما تماس بگیرید.

 

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS