مراکز خرید تفلیس

مراکز خرید تفلیس

جدیدترین مطالب گردشگری

تفلیس یکی از توریستی‌ترین شهرهای گرجستان است که علاوه بر داشتن ده‎‌ها دیدنی چندین پاساژ خوب هم دارد. مراکز خرید تلفیس در این شهر از تنوع زیادی در اجناس برخوردارند و گزینه خوبی برای خرید سوغات یا اجناس برند محسوب می‌شوند. چه قصد خرید برای خودتان داشته باشید و چه خرید برای عزیزانتان پاساژهای این شهر بهترین‌ها ارائه می‌دهند. در این مقاله چند مرکز خرید محبوب تفلیس را معرفی می‌کنیم.

تفلیس مال

تفلیس مال یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس است که از معماری باشکوه برخوردار است. محیط جذاب و طراحی مناسب آن باعث شده تاز گشت و گذار در تفلیس مال لذت ببرید. در این پاساژ انواع پوشاک، کفش، کیف و غیره به فروش می‌رسد که کیفیتی عالی دارند. اگر به دنبال خرید برندهای روز هستید تفلیس مال پیشنهاد ما به شماست. همچنین این پاساژ سینما، فودکورت، کافه و گالری دارد که حسابی شما را سرگرم می‌کنند.

مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید ایست پوینت

یکی دیگر از شیک‌ترین مراکز خرید در تفلیس ایست پوینت نام دارد که 150 فروشگاه  را در خود جای داده است. در این پاساژ انواع برندهای روز دنیا ارائه می‌شود که شامل آدیداس، نایک، جین وست و غیره‌اند. به همین دلیل برای خرید برندهای مطرح حق انتخاب زیادی دارید. از دیگر بخش‌های مرکز خرید ایست پوینت می‌توان به سالن بولینگ، زمین بازی کودکان، سینما و کافی شاپ اشاره کرد. همچنین رستوران این مجموعه تنوع غذایی خوبی دارد. به نحوی که بعد از خرید با صرف غذا در آنجا انرژی خود را به دست می‌آورید.

مرکز خرید گالریا تفلیس

گالریا از جمله مراکز خرید تفلیس است که از گشت و گذار در آنجا لذت می‌برید. فروشگاه‌های این پاساژ به فروش انواع پوشاک، ساعت، زیورآلات، کیف و غیره می‌پردازد. اجناس مرکز خرید گالریا قیمت خوبی دارند و شما را راضه نگه می‌دارند. از دیگر بخش‌های این مجتمع تجاری می‌توان به شهربازی سرپوشیده کودکان اشاره کرد که برای فرزند دلبندتان جایی مهیج است. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید به سالن بولینگ یا سینما مجموعه رفته و لحظات مهیجی را رقم بزنید. کافی شاپ، فودکورت و رستوران نیز از دیگر قسمت‌های مرکز خرید گالریا است که بد نیست سری هم به آنجا بزنید.

مرکز خرید کارواسلا

کارواسلا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تفلیس است که در 8 طبقه ساخته شده است. این مجتمع تجاری 700 فروشگاه در خود جای داده که بسیار متنوع‌اند. پوشاکف زیورآلات، کیف، ساعت و غیره در مرکز خرید کارواسلا عرضه می‌شود. از دیگر امکانات این پاساژ بزرگ می‌توان به رستوران، کافه، پارکینگ و غیره اشاره که در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند. اگر هم دوست داشته باشید می‌تواند کودک خود را به زمین بازی برده و او را سرگرم کنید.

مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید لیلو

اگر در طول سفرتان نتوانستید خرید کنید نگران نباشید. زیرا مرکز خرید لیلو در نزدیکی فرودگاه تفلیس اجناس متنوعی ارائه می‌دهد. این مجتمع تجاری به ارائه صنایع دستی گرجستان می‌پرداز و گزینه خوبی برای خرید سوغات است. همچنین در آنجا انواع جواهرات، لوازم آرایشی، پوشاک و کفش عرضه می‌شود که کیفیت خوبی دارند. برای تردد به این پاساژ باید از تاکسی استفاده کنید اما مسیر دسترسی به آن چندان هم سخت نیست.

مرکز خرید سنترال

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تفلیس سنترال نام دارد که حدود 47 هزار هکتار مساحت دارد. این مرکز خرید در وسط شهر قرار گرفته و به آسانی می‌توان به آنجا رسید. لذا گزینه خوبی برای خرید مسافران محسوب می‌شود. معماری جذاب و طراحی‌های شیک این بنا باعث شده توجه هر گردشگری را به خود جلب کند. در مرکز خرید سنترال می‌توانید به خرید انواع کفش، لباس  کیف با بهترین قیمت بپردازید. بعد از خرید نیز می‌توان به یکی از رستوران‌های پاساژ رفته و تجدید قوا کرد.

دیگر مراکز خرید تفلیس

  • مرکز خرید مگالین
  • مرکز خرید جی تی سی
  • مرکز خرید اوراسیا
  • مرانی مال

جمع بندی

در سفر به گرجستان فراموش نکنید که از  مراکز خرید تفلیس هم دیدن کنید. لذت گشت و گذار و خرید در پاساژهای این شهر حسابی خاطره‌انگیز خواهد شد. اگر قصد سفر به تفلیس دارید ما در کنار شما هستیم تا با ارائه تورهای تفلیس خدماتی عالی را نصیبتان کنیم. برای کسب اطلاعات لازم با ما تماس بگیرید.



برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS