راه های سفر به تفلیس

راه های سفر به تفلیس

جدیدترین مطالب گردشگری

با اینکه گرجستان همسایه ایران نیست اما دو شهر تفلیس و باتومی آن محبوب توریست‌های ایرانی است. اگر کمی کنجکاو باشید با مطالعه راهنمای راه های سفر به تفلیس اطلاعات جالبی به دست می‌آورید. اطلاعاتی که به شما در خلق یک سفر جادویی کمک می‌کنند. این مقاله از آرامش سفر چندین نکته کاربردی در این باره به شما می‌گوید که برای سفرتان مفید است.

چرا سفر به تفلیس؟

تفلیس یکی از بزرگ‌ترین شهرهای گرجستان است که به رودخانه و کوه ختم می‌شود. قدمت فراوان این شهر باعث شده تا بناهای تاریخی گوناگونی را در خود جای دهد که برای توریست‌ها تماشایی است. آرامش شهر، چشم‌اندازهای زیبا، دیدنی‌های متنوع و هزینه‌های مناسب نیز از دیگر مزیت‌های سفر به تفلیس است. همچنین مردم این شهر بسیار خونگرم بوده به مسافران رفتاری عالی دارند.

راه های سفر به تفلیس

راه های سفر تفلیس

با مطالعه راهنمای سفر به تفلیس درمی‌یابید که راه‌ های سفر به تفلیس چندان پیچیده نیست. در ادامه به معرفی 2 راه پرطرفدار زمینی و هوایی می‌پردازیم.

سفر هوایی به تفلیس

راه های سفر به تفلیس متنوع‌اند و محبوب‌ترین آن‌ها سفر هوایی است. اکثر تورهای تفلیس با هواپیما انجام می‌شود که از اتلاف وقت می‌کاهد. پروازهای متعددی در این مسیر انجام می‌شود که در ساعت پرواز و قیمت متفاوت‌اند. در سفر هوایی به تفلیس خدمات ترانسفر هم انجام می‌شود و بدون دغدغه به هتل خود می‌رسید.  البته اتوبوس‌های شهری نیز در این مسیر مسافران سفرهای انفرادی را جا به جا می‌کنند.

سفر زمینی به تفلیس

در سفر به گرجستان و رسیدن به شهر تفلیس روش دیگری هم وجود دارد که برای افراد ماجراجو گزینه جالبی است. در سفر زمینی به تفلیس باید در ابتدا خود را به کشور آذربایجان رسانده و از آنجا به تفلیس بروید. برای این کار باید راهی آستارا یا بیله سوار شوید و از آنجا به کشور آذربایجان بروید. سپس بعد از عبور از مرز زمینی تستیل خیدی پر قرمز وارد کشور گرجستان می‌شوید. البته مسیر دیگری هم برای رسیدن به تفلیس وجود دارد. می‌توانید خود را به ارمنستان رسانده و از طریق مرز ساداخلو به گرجستان برسید. از هر مسیر که راهی این شهر باشید از دل کوهستان‌های باشکوه و طبیعت بکر عبور می‌کنید که شما را به وجد می‌آورد. مرز واله در کشور ترکیه نیز گزینه‌ای دیگر برای رسیدن به تفلیس است. این مسیر کمتر از بقیه مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای ترکیب سفر کشور ترکیه و گرجستان گزینه مناسبی است.

سفر با تور یا سفر انفرادی؟

حالا که دانستیم راهنمای سفر به تفلیس شامل چه مواردی است بد نیست بدانید که مزایای سفر با تور بیشتر است یا سفر انفرادی! باید بدانید که در سفر با تور تفلیس برنامه ریزی سفر از قبل و توسط آژانس مسافرتی انجام می‎‌شود و بدون زحمت راهی سفر می‌شوید. همچنین از آنجایی که راهنمای تور به مسیر آشنا است احتمال گم شدن در مسیر است و مانع از اتلاف وقت می‌شود. شما با آگاه نبودن به خدمات شاید مجبور شوید هزینه‌های بیشتر صرف کنید. در حالی که در سفر با تور خدمات سفر برایتان مهیا می‌شود.

راه های سفر به تفلیس گرجستان

نکات سفر به تفلیس

  • در سفر هوایی به تفلیس باید در فرودگاه ثابت کنید که توان پرداخت هزینه‌های سفرتان را دارید.
  • پیش از عزیمت از شرایط سفر به تفلیس آگاه شوید.
  • برای تفلیس گردی حتما از قبل جاهای دیدنی شهر را بر روی نقشه پیدا کنید.
  • سفر زمینی به گرجستان طولانی است؛ لذا خوراکی و وسایل سرگرمی همراه داشته باشید.
  • در فرودگاه تفلیس باید ارز مورد نیاز سفرتان را به مامور گیت نشان دهید.
  • حتما پیش از عزیمت راهنمای سفر به تفلیس را مطالعه کنید.

هزینه سفر زمینی و هوایی به تفلیس

قیمت بلیط هواپیما تفلیس همواره بسته به عوامل گوناگون متغیر است. به همین دلیل بهتر از یک مرجع معتبر مثل آرامش سفر استعلام بگیرید. لازم است بدانید که هزینه سفر به تفلیس به صورت زمینی نسبت به هوایی کمتر است اما مدت زمان بیشتری در مسیر هستید. لذا بهتر است بسته به بودجه و زمان خود بهترین روش سفر به تفلیس را انتخاب کنید.

جمع بندی

راه های سفر به تفلیس همگی مزایای خاص خود را دارند که در نهایت بسته به بودجه و سلیقه شما انتخاب می‌شوند. اگر دوست دارید تا به دیدن این شهر آرام و دوست داشتنی بروید آرامش سفر در کنار شماست تا بهترین خدمات را تقدیمتان کند. برای آگاهی از قیمت تور تفلیس کافیست با ما تماس بگیرید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS