مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

جدیدترین مطالب گردشگری

همه ما دوست داریم تا در سفر به آنتالیا سری هم به مراکز خرید آنجا بزنیم. گرچه پاساژهای این شهر کم نیستند اما شناخت بهترین مراکز خرید آنتالیا به شما در خرید اجناس باکیفیت کمک می‌کند. اگر مشتاقید بدانید این شهر که مجتمع‌های تجاری در خود جای داده در این مقاله همراهمان باشید.

 مرکز خرید سرزمین افسانه‌ها (The Land Of Legend)

این مرکز خرید خوش رنگ و لعاب در 40 کیلومتری آنتالیا قرار گرفته و برای رسیدن به آن باید از اتوبوس استفاده کنید. مجتمع سرزمین افسانه‌ها با داشتن فضایی وسیع سدها فروشگاه را در خود جای داده است. همچنین مجتمع تفریحی آن جایی مناسب تفریح کودکان است. در آنجا اکثر برندهای خارجی وجود دارند و حق انتخاب زیادی برای خرید دارید. در مجتمع سرزمین افسانه‌ها انواع پوشاک، لوازم آرایشی، اسباب بازی، چرم، لوازم بهداشتی و غیره به فروش می‌رسد. اگر هم احساس گرسنگی کردید می‌توانید به رستوران مجموعه رفته و خود را به یک وعده غذایی لذیذ مهمان کنید.

مراکز خرید آنتالیا

پاساژ ایکی کاپلی هان

یکی دیگر ار مراکز خرید آنتالیا ایکی کاپلی هان نام دارد که در یکی از قدیمی‌ترین مناطق شهر قرار گرفته است. این بازار سرپوشیده در گذشته محل تجارت ادویه و ابریشم بود و حالا پس از بازسازی‌های متعدد یک بازار مدرن شناخته می‌شود. در بازار ایکی کاپلی هان انواع صنایع دستی، نقره جات، عتیقه‌جات و خوراکی به فروش می‌رسد. به همین دلیل گزینه خوبی برای خرید سوغات به شمار می‌آید.

پاساژ Ozdik Park

این پاساژ یکی از بزرگ ترین مراکز خرید آنتالیا است که در سال 2009 افتتاح شده است. پاساژ   Ozdik Park حدود 39000 متر مربع مساحت دارد و 114 فروشگاه را در خود جای داده است. از  جمله برندهایی که در این پاساژ شعبه دارند می‌توان به Mango و Koton  اشاره کرد. فود کورت پاساژ   Ozdik Park نیز با ارائه انواع غذاهای ترکی خوشمزه‌ترین اغذیه‌ها را تقدیمتان می‌کند. همچنین می‌توانید کودکان خود را به پارک بازی این مجموعه برده و او را سرگرم کنید.

مرکز خرید Shemall Shopping

این پاساژ بزرگ یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آنتالیا است که بیش از 70 فروشگاه را در خود جای داده است.  همچنین معروف‌ترین برندها مانند سواچ و لاگوست در انجا شعبه دارند. اگر قصد خرید ساعت یا لوازم الکترونیکی دارید مرکز خرید Shemall Shopping گزینه خوبی است. البته این مجموعه بخش‌های دیگری هم دارد. تئاتر، سینما، مرکز تفریحی و سالن ورزشی از دیگر قسمت‌های این مجتمع تجاری است. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید به کافه انجا رفته و خود را به قهوه‌ای لذیذ مهمان کنید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

پاساژ Agora Antalya

در شمال شرق انتالیا یکی دیگر از جاهای دیدنی و مراکز خرید آنتالیا قرار دارد که به آگورا معروف است. این مجتمع تجاری با داشتن 72 فروشگاه برندهای طرح ترکی و بین المللی را در خود جای داده است. به طوری که افراد خاص پسند همیشه خرید از پاساژ Agora Antalya را در اولویت خود قرار می‌دهند. این مجموعه علاوه بر تنوع اجناس جایی عالی برای گشت وگذار است. به نحوی که با درخت و گل و حوض زینت بخشیده شده است. همچنین با داشتن رستوران‌های بین المللی طعمی عالی را به شما تقدیم می‌کند.

مجتمع تجاری توربان مارینا

این مجتمع تجاری لوکس هم برای تجربه خرید عالی است و هم گشت و گذار. در آنجا انواع زیورالات، پوشاک، ساعت، چرم، کیف، کفش و غیره به فروش می‌رسد که کیفیتی عالی دارند. همچنین برای تفریح می‌توانید به سراغ ورزش‌های آبی بروید و تجربه جالبی را رقم بزنید. از دیگر قسمت‌های این مجموعه می‌توان به کافه و رستوران اشاره کرد که  خوراکی‌هایی خوشمزه ارائه می‌کنند.

مرکز خرید Mall Of Antalya

این پاساژ در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار دارد و با تراموا یا اتوبوس می‌توان به آنجا رسید. مرکز خرید Mall Of Antalya در اوایل سال 2016 ساخته شد و در سال 2017 افتتاح شد. این مجموعه علاوه بر فضای فروشگاهی مراکز تفریحی هم دارد و حسابی گردشگران را سرگرم می‌کند. مرکز خرید Mall Of Antalya در 2 طبقه ساخته شده است و معماری منحصر به فردی دارد. در این پاساژ 144 فروشگاه وجود دارد که برخی از آن‌ها برندهای خارجی‌اند. از دیگر قسمت‌های این مجتمع تجاری می‌توان به زمین بازی سرپوشیده اشاره کرد که مناسب تمام سنین ساخته شده است. از جمله امکانات مرکز خرید Mall Of Antalya می‌توان به سالن سینمایی، رستوران ملل و پارکینگ اشاره کرد. اگر روزی برای خرید به این پاساژ رفتید فراموش نکنید که حتما به شعبه استارباکس هم بروید و نوشیدنی‌های آنجا را تست کنید.

دیگر مراکز خرید آنتالیا

  • مرکز خرید M Migros
  • پاساژ Terra City
  • Mark Antalya
  • Deepo Outlet
  • مرکز خرید آلانیوم

جمع بندی

مراکز خرید آنتالیا هرکدام با معماری شیک و تنوع اجناس خود بهترین اقلام را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. اگر قصد خرید اجناس باکیفیت دارید مواردی که پیشتر گفتیم جای خوبی برای خریدند. آرامش سفر در کنار شماست تا با اجرای تور آنتالیا خاطراتی تکرارنشدنی را برایتان رقم بزند.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS