تفریحات آنتالیا داخل و خارج از هتل

تفریحات آنتالیا داخل و خارج از هتل

جدیدترین مطالب گردشگری

انتالیا یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه است که به داشتن هتل‌های لوکس و سواحل ماسه‌ای شهرت دارد. هتل های آنتالیا تفریحات گوناگونی را در دل خود جای داده‌اند که حسابی گردشگران را سرگرم می‌کنند. اگر به این شهر سفر کنید هم گزینه‌های زیادی برای تفریح در هتل دارید و هم در خارج از هتل.  اگر مشتاقید بدانید که چه تفریحاتی درون هتل و خارج از هتل های انتالیا می‌توان انجام داد این مقاله را از دست ندهید.

تفریحات انتالیا درون هتل

آیا می‌دانید درون هتل های انتالیا چه تفریحاتی می‌توان انجام داد؟ مواردی که در زیر مطرح می‌کنیم پاسخ سوالات شماست.

استخرهای هتل های انتالیا

اکثر هتل های انتالیا استخرهای مجهز دارند. استخرهایی با اب تمیز و سرسره‌های سرگرم‌کننده که شما را به وجد می‌آورند. هتل‌های این شهر در استخرهای خود هم تنوع ایجاد کرده‌اند. به نحوی که استخرهای سرپوشیده و روباز  هتل حسابی شما را سرگرم می‌کنند. البته بد نیست بدانید که برخی از هتل‌ها استخر مخصوص کودکان هم دارند که با فضایی ایمن و عمقی کم مورد استفاده کودکان در تمام سنین قرار می‌گیرند. معمولا در کنار استخرهای هتل خدمات جانبی مثل صندلی، سرو نوشیدنی و رختکن هم قرار دارد. لذا به راحتی می‌توانید در آنجا تفریح کنید.

تفریحات آنتالیا

مراکز اسپا

چه چیزی بهتر از اسپا در هتل های انتالیا! مراکز اسپا درون هتل های انتالیا خدمات ماساژ به مسافران ارائه می‌دهند به نحوی که خستگی سفر از تنشان خارج می‌شود. همچنین حرکات حرفه‌ای برای بهبود جریان خون و کاهش درد ماهیچه‌ها انجام می‌شود. علاوه بر آن در این مراکز می‌توانید خدمات پوستی دریافت کرده و لطافت را به پوستتان تقدیم کنید.

پارک‌های آبی

اکثر هتل های انتالیا پارک آبی دارند که استفاده از آن‌ها برای مسافران رایگان است. وجود سرسره‌های مختلف و فضای استراحت از جمله ویژگی‌های پارک‌های آبی در استخرهای هتل‌ها در انتالیا است. پارک‌های آبی در هتل‌های انتالیا می‌توانند سرگرمی بزرگی برای گردشگران باشند و تا ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. این گونه پارک‌ها تا ساعت‌ها به  روی مسافران بازند و در دسترس عموم هستند.

برنامه‌های سرگرم کننده

سینمای 3 بعدی و اجرای موسیقی‌های زنده از جمله تفریحاتی است که در هتل های انتالیا رواج دارد.  این گونه تفریحات برای خانواده‌ها و کودکان بسیار جذاب است و آن‌ها را سرگرم می‌کنند. برنامه‌های تفریحی هتل‌ها به نحوی اجرا می‌شود که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند و نیازی به شرکت در برنامه‌های خارج از هتل پیدا نمی‌کنید.

تفریحات انتالیا خارج از هتل

حالا که دانستیم تفریحات انتالیا درون هتل چیست لازم است تا با تفریحات خارج از هتل هم آشنا شویم. در ادامه لیستی از این تفریحات ارائه می‌دهیم.

تفریحات دریایی

تفریحات دریایی انتالیا کم نیست. از شنا و حمام افتاب گرفته تا غواصی. تقریبا با هر سلیقه‌ای که باشید تفریحات مورد نظرتان را پیدا می‌کنید. اگر دوست داشته باشید شنا کنید سواحل بکر این منطقه گزینه‌ای عالی است. همچنین  در کافه‌های ساحلی این منطقه می‌توانید نوشیدنی سفارش داده و از لحظاتتان لذت ببرید. غواصی، رفتینگ، قایق سواری و ماهیگیری از دیگر تفریحاتی است که می‌توان در سواحل این خطه انجام داد.

تفریحات آنتالیا ترکیه

بافت تاریخی شهر انتالیا

بافت تاریخی شهر گزینه جالبی برای گشت و گذار است. در این منطقه به دیدن بناهای تاریخی مثل شهر قدیمی فاسلیس می‌روید و در آنجا عکاسی می‌کنید. همچنین از کلیساهای باستانی مثل سنت نیکولاس بازدید می‌کنید و از بودن در فضای آن لذت می‌برید. شهر باستانی میرا و منطقه تاریخی کالیچی از دیگر جاهای تاریخی انتالیا است که مورد بازدید قرار می‌گیرند.

موزه‌های شهر

انتالیا موزه‌های جالبی دارد که اشیا تاریخی را در خود جای داده‌اند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید سری به آن‌ها بزنید و عکاسی کنید. همچنین راهنمای موزه اطلاعات مفیدی درباره اشیا تاریخی منطقه در اختیارتان قرار می‌دهند. موزه‌های انتالیا تمام ایام هفته به جز روزهای 2شنبه به روی عموم بازند.

شکم گردی در انتالیا

مگر می‌شود در انتالیا شکم گردی را تجربه نکرد؟! در این شهر می‌توانید به رستوران‌های مختلف رفته و غذاهای سنتی ترکی را میل کرد. رستوران‌های انتالیا تنوع زیادی در قیمت و سرویس‌دهی دارند. از رستوران‌های لوکس گرفته تا اغذیه فروشی‌های کوچک شهر متنوع‌‍‌ترین خوراکی‌ها را عرضه می‌کنند. همچنین می‌توانید در کنار غذای خود یک نوشیدنی خنک سفارش داده و تجدید قوا کنید.

سافاری در انتالیا

ایا شیفته هیجان هستید؟ سافاری در انتالیا گزینه خوبی است. در این تفریح می‌توانید به صورت یک روزه به سافاری مشغول شوید و در کنار دوستانتان تفریح کنید. تورهای سافاری انتالیا شامل بازدید از کوه‌های ثور و دیدن روستاهای قدیمی است. همچنین هیجان زیادی شامل این تور است و شما را به وجد می‌آورد. اگر عاشق ماجراجویی هستید سافاری انتالیا را از دست ندهید.

جمع بندی

تفریحات انتالیا درون هتل و خارج از هتل زیاد است. تنها کافیست از قبل برای آن برنامه‌ریزی داشته باشید. اگر دوست دارید تا راهی سفر شوید ارامش سفر با تور انتالیا تجربه خوبی را تقدیمتان می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS