رستوران های آنتالیا

رستوران های آنتالیا

جدیدترین مطالب گردشگری

یکی از ابعاد سفر به آنتالیا صرف غذا در رستوران‌های خوب شهر است. به همین دلیل باید با رستوران های آنتالیا آشنا باشید تا بتوانید لذیذترین غذاهای ترکی و بین المللی را پیدا کنید. در این مقاله از ارامش سفر قصد داریم تا محبوب‌ترین رستوران‌ها در سطح شهر آنتالیا را معرفی کنیم. این مقاله براساس وب سایت theturkeytravele نوشته شده و اطلاعات مفیدی به شما می‌دهد.

رستوران Seraser Fine Dining Restaurant

اگر به دنبال رستورانی رمانتیک برای دورهمی دو نفره هستید این گزینه را از دست ندهید. رستوران Seraser Fine Dining Restaurant در بافت قدیمی شهر آنتالیا قرار گرفته است و فضایی جذاب دارد. در منو این رستوران غذاهای کلاسیک و بین المللی وجود دارد که طعمی عالی دارند. همچنین می‌توانید در آنجا غذاهای مدیترانه‌ای سفارش داده و از طعمش لذت ببرید. کباب‌ها و غذاهای دریایی رستوران Seraser Fine Dining Restaurant بسیار خوشمزه‌اند و صرف آن‌ها را به شما توصیه می‌کنیم. بنای این رستوران بسیار قدیمی است و حال و هوایی دنج را تقدیمتان می‌کند. پس چه گزینه‌ای بهتر از رستوران Seraser Fine Dining Restaurant!

رستوران های خوب آنتالیا

رستوران Vahap Usta Et Resturant

کمی آن طرف‌تر از مرکز شهر و در منطقه کنیالتی رستورانی معروف به اسم Vahap Usta Et Resturant وجود دارد. این بنا یکی از بهترین رستوران های آنتالیا است که بیشتر غذاهای گوشتی سرو می‌کند. همچنین در منو آن غذاهای غیر گوشتی برای افراد سبزی‌خوار در نظر گرفته شده است. فضای شیک و سرویس‌دهی عالی از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های رستوران Vahap Usta Et Resturant است که گردشگران را راضی نگه می‌دارد. توصیه می‌کنیم که اگر روزی به این رستوران رفتید حتما طعم کباب ذغالی آنجا را بچشید.

رستوران 7 Mehmet

یکی دیگر از بهترین رستوران های آنتالیا Mehmet7 است که در سال 1937 افتتاح شد. این رستوران برفراز تپه‌ای سرسبز و مشرف به سواحل آنتالیا ساخته شده است. شاید جالب باشد که بدانید رستوران Mehmet 7 در گذشته یک سوپ فروشی ساده بود اما به مرور زمان به رستورانی شیک تبدیل شد. امروزه این رستوران فضایی دنج برای صرف غذا و نوشیدنی است. تمام پرسنل این مجموعه تلاش می‌کنند تا خاطره‌انگیزترین خاطرات را برایتان رقم بزنند.

رستوران Ayar Meyhanesi

اگر شیفته رستورانی پرهیجان و زنده هستید ما به شما یکی از بهترین رستوران های آنتالیا یعنی Ayar Meyhanesi را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران مثل یک ضیافت باشکوه ازمسافران پذیرایی می‌کند و با موسیقی زنده به آن‌ها خوشامد می‌گوید. در آنجا می‌توانید بهترین غذاهای دریایی را سفارش داده و طعم و از بوی آن لذت ببرید. همچنین غذاهای ترکی این رستوران شهرت زیادی دارند. اگر خواهان یک دورهمی فراموش نشدنی هستید فراموش نکنید که حتما سری به Ayar Meyhanesi بزنید.

بهترین رستوران های آنتالیا

رستوران Sirali Kebap

اگر به رستورانی مجلل با چشم اندازی رویایی علاقه دارید ما به شما رستوران Sirali Kebap

 را پیشنهاد می‌کنیم. اینجا یکی از رستوران های خوب آنتالیا است که کباب‌هایی لذیذ سرو می‌کند. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید در آنجا غذاهای ترکی سفارش داده و تجدید قوا کنید. فضای شیک و پرسنل آموزش دیده نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران Sirali Kebap است که خاطره خوبی را برایتان رقم می‌زند.

رستوران Vanilla Lounge

اگر دوست دارید تا در فضایی باستانی غذا میل کنید پیشنهاد ما به شما رستوران Vanilla Lounge

 است. این رستوران در عین مدرن بودن به سرو غذاهای ترکی و آسیایی می‌پردازد و هوش از سرتان می‌برد. همچنین دسرها و میان وعده‌های آنجا حسابی به شما انرژی می‌دهند.  رستوران Vanilla Lounge علاوه بر غذاهایی لذیذ فضای سرسبز هم دارد. به نحوی که سرو غذا آن هم در فضایی باستانی و دلپذیر را به تجربه‌ای خارق العاده برایتان بدل می‌کند.

رستوران Ship Inn Resturant & Bar

یکی دیگر از بهترین رستوران های آنتالیا Ship Inn Resturant & Bar نام دارد. این رستوران در حوالی دریا قرار گرفته و دید خارق العاده‌ای دارد. این رستوران فضایی آرام و بدون سر و صدا دارد و کاری می‌کند تا از غذایتان لذت ببرید. در آنجا می‌توان انواع غذاهای اروپایی، مدیترانه‌ای و ترکی میل کرد. همچنین نوشیدنی‌های متنوعی در کنار غذا سرو می‌شود که از نوشیدنشان لذت می‌برید. قیمت غذاهای رستوران Ship Inn Resturant & Bar مانند دیگر رستوران‌ها است و شما را راضی نگه می‌دارد.

رستوران Topcu Kebap

آیا علاقه‌مند به میل کردن کوفته هستید؟ رستوران Topcu Kebap یکی از بهترین رستوران های آنتالیا برای صرف کوفته است. این رستوران انواع غذاهای گوشتی و غیر گوشتی سرو می‌کند که با ادویه فراوان درست می‌شوند. در کنار غذای خود نیز می‌توانید انواع ترشی سفارش داده از طعم آن‌ها لذت ببرید. غذاهای رستوران Topcu Kebap بسیار سالم سرو می‌شوند و برای تمام افراد مناسب‌اند.

رستوران های آنتالیا

رستوران Pabilto Bistro

رستوران Pabilto Bistro حال و هوایی کوبایی دارد. زیرا مالک آن اصالت کوبایی دارد و امروزه با سرو غذاهای آمریکای لاتین گردشگران را جذب می‌کند. اگر دوست دارید تا طعمی جدید را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به رستوران Pabilto Bistro بزنید. در چیدمان و طراحی این رستوران از تصاویر کوبایی الهام گرفته شده است و جلوه‌ای منحصر به فرد ایجاد کرده است. اگر خواهان تجربه‌ای جدید هستید توصیه می‌کنیم که حتما سری به آنجا بزنید.

رستوران Yemenli Meyhansi

این رستوران در یک ساختمان سنگی قدیمی قرار دارد و در سال 2010 افتتاح شده است.  رستوران Yemenli Meyhansi یکی از بهترین رستوران های آنتالیا است که به سرو خرچنگ دریایی، صدف، میگو و کباب آناتولی می‌پردازد. همچنین با اجرای موسیقی زنده حال و هوای مهیج را برای گردشگران ایجاد می‌کند. اگر خواهان تجربه‌ای نو هستید پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به رستوران Yemenli Meyhans بزنید.

جمع بندی

رستوران های آنتالیا هرکدام ویژگی‌های جذابی دارند و غذاهای مختلفی سرو می‌کنند. به نحوی که با هر ذائقه غذایی که باشید می‌توانید گزینه مناسب را پیدا کنید. فراموش نکنید که برای همراه شدن با تور آنتالیا می‌توانید روی کمک ما حساب کنید و با آسودگی خاطر راهی سفر شوید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS