هتل های استانبول

هتل های استانبول

جدیدترین مطالب گردشگری

استانبول توریستی‌ترین شهر ترکیه است. پس لازم است مثل هر شهر توریست‌پذیر دیگری هتل‌هایی باشکوه داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های استانبول براساس نظر کاربران در سایت BOOKING.COM بپردازیم. اگر مشاقید در این باره بدانید این مقاله را از دست ندهید.

هتل Ramada Plaza Sultanahmet

این هتل 5 ستاره یکی از بهترین هتل های استانبول است که معماری باشکوهی دارد. طراحی لاکچری آن باعث شده تا گزینه خوبی برای افراد خاص پسند یا ماه عسل باشد. از جمله خدمات آن می‌توان به استخر روباز، بار، روم سرویس، رستوران و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. همچنین نزدیکی آن به جاذبه‌های شهر باعث شده تا مورد استفاده مسافران قرار گیرد. همچنین این هتل فاصله کمی با ایستگاه مترو یا اتوبوس دارد و به سهولت تردد شما کمک می‌کند.

هتل Melas Hotel Istanbul

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های استانبول Melas Hotel Istanbul نام دارد. این هتل جذاب بسیار شیک ساخته شده و تقریبا تمام اتاق‌های به شهر دید دارند. از جمله خدمات آن می‌توان به سالن ورزشی، سالن اسپا، وای فای، استخر، بار و رستوران اشاره کرد. همچنین در تمام اتاق‌های آن چای ساز، تهویه، مینی بار، وای فای و غیره وجود دارد. پرسنل این هتل نیز به خوبی آموزش دیده‌اند و به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

هتل های استانبول

هتل MEG HOTEL

اگر دوست دارید تا نزدیک به جاهای دیدنی استانبول اقامت کنید این هتل گزینه خوبی است. MEG HOTEL به دلیل دسترسی عالی به مسجد سلیمانیه، تنگه بسفر، مراکز خرید، مسجد آبی و بازار شهر جایی مناسب اسکان است. همچنین این هتل به دلیل خدمات خوبش خستگی سفر را از تنتان خارج می‌کند. از جمله امکانات MEG HOTEL می‌توان به اتاق سیگار، ترانسفر، سالن ورزشی، بار و رستوران اشاره کرد. همچنین با داشتن تراس دید عالی به شما برای صرف عصرانه می‌دهد.

هتل Hotel Poem

این هتل به دلیل فاصله کم با مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی محبوبیت زیادی دارد. البته داشتن دید رویایی به تنگه بسفر و حال و هوایی دنج نیز از دیگر ویژگی‌های این هتل باشکوه است. Hotel Poem خدماتی مانند روم سرویس، فضای سبز، ترانسفر فرودگاهی، اتاق سیگار، کافه و رستوران ارائه می‌دهد. همچنین وجود اتاق‌های بزرگ باعث شده تا خانواده‌ها بتوانند در کنار هم فضایی مناسب داشته باشند. این هتل نمره بالایی در سایت BOOKING دارد و اسکان در آن را به هر گردشگری پیشنهاد می‌کنیم.

هتل Rast Hotel Sultanahmet

تراس و رستوران این هتل هوش از سرتان می‌برد! زیرا دید عالی به تنگه بسفر در آنجا وجود دارد که در خاطرتان ماندگار می‌شود. علاوه بر ان طراحی و چیدمان هتل Rast Hotel Sultanahmet  نیز حسابی شما را شگفت زده می‌کند. مبلمان لوکس، سقف‌های طراحی شده و ستون‌های بلند آن شما را جادو می‌کند. همچنین خدمات خوب هتل به خوبی شما را سرگرم می‌کنند. در انجا می‌توانید سالن ورزشی، بار، تراس و رستوران لذت ببرید. همچنین اتاق‌های هتل با چای ساز، وای فای، سشوار و غیره تجهیز شده‌اند

هتل Delita City HoteL

یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول Delita City HoteL نام دارد. این هتل مجلل فضایی دنج و باصفا دارد و حسابی شما را به وجد می‌آورد. باغ اختصاصی، رستوران، بار و ده‌ها امکانات دیگر این هتل شما را سرگرم می‌کند. همچنین اتاق‌های دارای ماهواره، سشوار، وای فای و غیره است. صبحانه هتل نیز در رستوران به صورت بوفه سرو می‌شود و تنوعی عالی دارد. اگر دوست دارید تا در استانبول خاطره‌ای رویایی از اقامت رقم بزنید هتل Delita City HoteL را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل Wish More Hotel Şişli

از دیگر هتل های پنج ستاره استانبول می‌توان به Wish More Hotel Şişli اشاره کرد. این هتل باصفا امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر، سالن ورزشی و غیره دارد. همچنین رستوران آن به سرو انواع غذاهای ترکی، اسیایی و مدیترانه‌ای می‌پردازد. به همین دلیل حسابی از بودن در هتل Wish More Hotel Şişli لذت می‌برید. علاوه برا آن این هتل دسترسی خوبی به فرودگاه و دیدنی های استانبول دارد.

هتل های لوکس استانبول

هتل Hotel Lazzoni

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره استانبول Hotel Lazzoni است که در بار آن انواع نوشیدنی سرو می‌شود. همچنین با داشتن استخر، سونا، استخر، اسپا و غیره لحظات خوبی را برایتان خلق می‌کند.  اتاق‌های هتل Hotel Lazzoni همگی دارای چای ساز، ماهواره، وای فای و غیره بوده و همه روزه شارژ می‌شوند. این هتل دسترسی خوبی به میدان تکسیم، کاخ توپکاپی و برج گالاتا دارد.

هتل Nena Hotel

با اسکان در این هتل می‌توانید پیاده به بازدید از مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی بروید. همچنین هتل Nena Hotel دسترسی خوبی به بازار بزرگ دارد و برای خرید گزینه خوبی است. این هتل نیز خدماتی لاکچری ارائه می‌دهد که از میان آن‌ها می‌توان به روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی، خشک شویی، وای فای و غیره اشاره کرد. این هتل 3 ستاره گزینه خوبی برای خلق سفری عالی و گشت و گذار در سطح شهر است.

دیگر هتل های استانبول براساس سایت BOOKING

  • هتل Stayso The House
  • هتل World House Boutique Hotel
  • هتل Livro Hotel
  • هتل The Halich Hotel Istanbul Karakoy
  • هتل Tria Hotel Istanbul
  • هتل Pell Palace Hotel & SPA
  • هتل HaciBayramHotel

جمع بندی

هتل های استانبول تنوع زیادی در قیمت، موقعیت و خدمات دارند. در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین‌ها را براساس سایت BOOKING معرفی کنیم. اگر قصد سفر به استانبول دارید همکاران ما در کنارتان هستند تا درباره تورهای استانبول شما را راهنمایی کنند.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS