هتل های مشهد

هتل های مشهد

جدیدترین مطالب گردشگری

از آنجایی که مشهد یک شهر توریستی و پرطرفدار است مراکز اقامتی در این شهر نیز متنوع است. هتل های مشهد هرکدام با ویژگی‌های منحصر به فرد خود خدمات خوبی به گردشگران ارائه می‌دهند. به نحوی که از سفرتان حسابی لذت می‌برید. در ادامه لیستی از بهترین هتل‌های مشهد مقدس ارائه می‌کنیم.

هتل درویشی مشهد

یکی از لاکچری‌ترین هتل های مشهد درویشی نام دارد. این هتل لوکس دکوراسیونی باشکوه و مجلل دارد و شما را شگفت‌زده می‌کند. خدمات این هتل شامل اسپا، استخر و کافه است. همچنین با داشتن یک رستوران باشکوه طعمی بی‌نظیر را تقدیمتان می‌کند. بد نیست بدانید که اتاق‌های هتل درویشی هرکدام تم خاص دارند. هر اتاق با چیدمان موضوعی شما را به یاد بخشی از تاریخ جهان می‌اندازد. اتاق‌های این هتل به صورت دوبلکس با طراحی ایرانی، چینی، عربی، هندی و غیره طراحی شده‌اند. همچنین برخی از واحدها دارای پنت هاوس بوده و دید عالی به شما می‌دهند.

آدرس هتل درویشی مشهد: مشهد – خیابان امام رضا – بین امام رضا 24 و 26

هتل های مشهد

هتل قصر طلایی

هتل 5 ستاره قصر طلایی یکی از بهترین هتل های مشهد است که بسیار لوکس طراحی شده است. معماری این هتل برگرفته از هنر اسلامی و ایرانی است و شما را جادو می‌کند. اتاق‌های این هتل شبیه به کاخ طراحی شده‌اند و حسی تکرارنشدنی به شما می‌دهند. از جمله امکانات هتل می‌توان به سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، کانتر گردشگری، صرافی و بانک اشاره کرد. همچنین در هتل قصر طلایی مشهد پزشک مقیم، فروشگاه، امفی تئاتر، تاکسی سرویس و غیره وجود دارد.

ادرس هتل قصر طلایی مشهد: مشهد – خیابان امام رضا – بین امام رضا 34 و 36

هتل الماس 2 مشهد

این هتل 4 ستاره در سال 1392 طراحی شده است و 162 اتاق دارد. تجهیزات به کار رفته در هتل الماس 2 بسیار لوکس است و تجربه‌ای عالی از اسکان را رقم می‌زند. تمام اتاق‌های این هتل دارای وای فای، سیستم تهویه، میز مطالعه، مینی بار و غیره است. همچنین در داخل هتل فروشگاه، سالن کنفرانس و خشک شویی قرار دارد. ترانسفر، پارکینگ و صندوق امانات نیز از دیگر خدمات این هتل است.

ادرس هتل الماس 2 مشهد: خیابان امام رضا – امام رضا 20

هتل بین المللی هما

هتل هما مشهد یکی دیگر از بهترین مراکز اقامتی است که در سال 1352 ساخته شده است. این هتل 5 ستاره یکی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که خدماتی عالی ارائه می‌دهد. از جمله امکانات آن می‌توان به اسپا، رستوران، سالن غذاخوری، جکوزی، زمین تنیس و سونا اشاره کرد. همچنین هتل هما خدمات ترانسفر به گردشگران ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل نیز شامل سشوار، چای ساز، وای فای و غیره بوده و اسکانی فراموش نشدنی را برایتان رقم می‌زند.

آدرس هتل هما مشهد: بلوار احمدآباد – تقاطع احمد اباد و کلاهدوز

هتل بین المللی قصر

یکی دیگر از هتل های خوب مشهد که اسکان در آن به گردشگران توصیه می‌شود قصر نام دارد. این هتل مجلل در سال 1356 افتتاح شد و در سال 1396 بازسازی شد. هتل بین المللی قصر 220 اتاق و سوئیت دارد. همچنین با داشتن تجهیزات مدرن خوابی راحت را برای مسافران رقم می‌زند. این هتل امکاناتی مانند کانتر گردشگری، قنادی، صرافی، سونا، جکوزی، خشک شویی سالن ورزشی دارد. همچنین می‌توانید از استخر و اتاق ماساژ استفاده کرده و خستگی سفر را از تنتان خارج کنید.

آدرس هتل بین المللی قصر: مشهد – خیابان امام رضا – بین امام رضا 14 و 16

هتل های مشهد

هتل سی نور

هتل سی نور یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد است. این هتل 5 ستاره در 22 طبقه ساخته شده است و 286 اتاق و سوئیت دارد. این هتل فاصله کمی با مراکز خرید و حرم رضوی دارد؛ لذا طی مدت زمان کمی می‌توان به آنجا رسید. اتاق های هتل سی نور به اشکال مختلف طراحی شده‌اند و بسته به چیدمان و خدمات قیمت‌گذاری شده‌اند. از جمله امکانات هتل سی نور هم می‌توان به وای فای، سونا، حمام ترکی و استخر اشاره کرد.

آدرس هتل سی نور مشهد: خیابان 17 شهریور – بین خیابان 2 و 2.2

هتل پردیسان

هتل پردیسان از جمله هتل های 5 ستاره مشهد نزدیک به حرم است که در فضای سبزی دلپذیر دارد. همچنین در موقعیتی عالی از شهر قرار گرفته است و از سر و صدا به دور است. این هتل 5 طبقه شامل اتاق‌های رویال، لوکس و کانکت است که ظرفیت‌های مختلفی را شامل می‌شود. از جمله خدمات هتل پردیسان مشهد می‌توان به ترانسفر، وای فای، پارکینگ و خودپرداز اشاره کرد. همچنین پرسنل این هتل به خوبی آموزش دیده‌اند و از شما پذیرایی می‌کنند.

ادرس هتل پردیسان مشهد: مشهد – بزرگراه کلانتری – جنب پارک صدا و سیما

دیگر هتل های مشهد

  • هتل بزرگ پارک حیات
  • هتل پارسیس
  • هتل پارس
  • هتل پدیده شاندیز
  • هتل هشت باغ
  • هتل روتانا
  • هتل فردوس
  • هتل نگین پاسارگاد
  • هتل تارا
  • هتل جواد
  • هتل سارینا

جمع بندی

هتل های خوب مشهد کم نیستند و بسته به سلیقه و بودجه‌تان حق انتخاب زیادی دارید. اگر قصد سفر به مشهد دارید لیستی که در بالاتر گفته شده می‌تواند برایتان مفید باشد. فراموش نکنید که برای سفر می‌توانید روی کمک ارامش سفر حساب کرده و رزرو تور، بلیط و هتل خود را از تیم ما بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS