مراکز خرید مشهد

مراکز خرید مشهد

جدیدترین مطالب گردشگری

مشهد علاوه بر داشتن دیدنی‌های بی‌شمار مجتمع‌های تجاری متعددی هم دارد. مراکز خرید مشهد بسیار متنوع‌اند و با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید پاساژ مناسب خرید پیدا کنید. در این مقاله از آرامش سفر قصد داریم تا به معرفی بهترین پاساژهای این شهر بپردازیم تا بتوانید خریدی آگاهانه از این شهر داشته باشید.

مرکز خرید پروما

این مجتمع 4 طبقه یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد است. تنوع فروشگاه‌های این مجموعه باعث می‌شود تا بتوانید هرچه که می‌خواهید را تهیه کنید. در پاساژ پروما انواع پوشاک، طلا و جواهر، سیسمونی، لوازم کودک، لوازم خانگی، خشکبار، کیف و کفش و غیره عرضه می‌شود. علاوه بر آن خدمات رفاهی این مرکز خرید نیز شما را راضی می‌کند. سالن بیلیارد، سالن بولینگ و شهربازی سرپوشیده از جمله امکانات این پاساژ است.

آدرس مرکز خرید پروما: مشهد – ضلع شمال شرقی میدان جانباز

مجتمع تجاری الماس شرق

یکی از لاکچری ترین مراکز خرید مشهد الماس شرق نام دارد. در معماری این بنا یک گنبد باشکوه قرار دارد که شبیه الماس طراحی شده است. علاوه بر ان مجتمع الماس شرق در 6 طبقه ساخته شده است؛ به همین دلیل فضایی وسیع دارد. در آنجا 1500 واحد تجاری وجود دارد که اقلام متعددی را عرضه می‌کنند. لوازم خانگی، ظروف، پوشاک، کیف، کامپیوتر، صنایع دستی و غیره در این پاساژ به فروش می‌رسد. مجتمع تجاری الماس شرق بخش‌های گوناگونی نیز دارد که حسابی شما را سرگرم می‌کند. گیم نت، سالن بیلیارد، سینما 6 بعدی، اتاق عکاسی، فضای بازی کودکان و بوفه نیز در این پاساژ تعبیه شده است.

آدرس مرکز خرید الماس شرق: مشهد- انتهای بلوار خیام شمالی

مراکز خرید مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

یکی از بهترین مراکز خرید مشهد آرمیتاژ نام دارد. این پاساژ 34 طبقه 150 متر طول دارد و به عنوان یکی از بلندترین بناهای شهر شناخته می‌شود. مرکز خرید آرمیتاژ فروشگاه‌های متعددی دارد که هرکدام اقلام مختلفی عرضه می‌کنند. ساعت، عینک، جواهرات، پوشاک، وسایل آشپزخانه، کالای خواب و غیره در آنجا عرضه می‌شود. همچنین در بخش کودکان می‌توانید به خرید اسباب بازی، کالای خواب کودک و پوشاک بپردازید. در این مجتمع بزرگ فودکورت و رستوران نیز وجود دارد که که به سرو انواع غذاها می‌پردازند.

آدرس مرکز تجاری آرمیتاژ: مشهد – نبش خیابان هفت تیر بهشت – خیابان گلشن

مجتمع تجاری وصال

وصال یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید مشهد است که مورد بازدید گردشگران هم قرار می‌گیرد. این پاساژ معروف 400 واحد تجاری را در خود جای داده که برندهای گوناگونی را عرضه می‌کنند. در آنجا می‌توانید انواع خشکبار، لوازم آرایشی، عطر، لباس و غیره را خریداری کنید. همچنین اگر ساکن مشهد هستید برای تهیه مبلمان بد نیست تا سری به آنجا بزنید. مجتمع وصال امکانات تفریحی خوبی را نیز درون خود جای داده است. آب نمای موزیکال، مجموعه علمی دکتر بازیما، رستوران و نمازخانه از جمله اصلی‌ترین قسمت‌های این پاساژ است.

آدرس مرکز خرید وصال: مشهد – بلوار خیام شمالی – منطقه گردشگری سپاد – بلوار بهارستان

بهترین مراکز خرید مشهد

برج تجاری آلتون

یکی دیگر از لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد آلتون نام دارد. این پاساژ وسیع در 25 طبقه ساخته شده است و انواع کیف و کفش چرم در انجا به فروش می‌رسد. همچنین می‌توان از آنجا پوشاک، لوازم خانگی و صوتی و تصویری خرید. بد نیست بدانید که در طبقه چهارم برج آلتون رستوران پسران کریم قرار دارد که غذاهایی باکیفیت سرو می‌کند. اگر دوست دارید تا خود را به غذایی ایرانی مهمان کنید این رستوران گزینه خوبی است.

آدرس برج تجاری آلتون: مشهد – بلوار دانشگاه – بین دانشگاه 22 و 23

مجتمع کیان سنتر

کیان سنتر یکی دیگر از پاساژهای مشهد است که شامل دو ساختمان کیان سنتر 1 و 2 است. مجتمع کیان سنتر 1 شامل 83 فروشگاه و مجتمع دیگر 150 مغازه را در خود جای داده است. این مرکز خرید نیز در ارائه اقلام تنوع فراوانی دارد. علاوه بر آن با داشتن قسمت‌های گوناگون بازدیدکنندگان را سرگرم می‌کند. فضای روباز، سینما، شهربازی، سالن بیلیارد، بولینگ، سورتمه و بازی‌های ویدئویی از دیگر امکانات مجتمع کیان سنتر است.

آدرس مجتمع کیان سنتر: مشهد – بلوار جانباز – تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی

دیگر مراکز خرید مشهد کدامند؟

  • بازار رضا
  • مرکز خرید آرمان
  • بازار بزرگ مرکزی
  • مرکز خرید خورشید
  • مرکز خرید آسمان
  • مجتمع تجاری کاسپین مد
  • بازار 17 شهریور
  • بازار فردوسی

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین مراکز خرید مشهد را معرفی کنیم. اگر قصد سفر به این شهر را دارید مواردی که معرفی کردیم گزینه خوبی برای خرید سوغات محسوب می‌شوند. همواره به یاد داشته باشید که ارامش سفر در کنار شماست تا با رزرو هتل و بلی هواپیما بهترین خدمات سفر را تقدیمتان کند.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS