هتل های قشم

هتل های قشم

جدیدترین مطالب گردشگری

چه بخواهید در قشم در هتلی لوکس اسکان کنید و چه هتلی اقتصادی این جزیره برایتان پیشنهادات ویژه دارد. هتل های قشم هم در قیمت تنوع خوبی دارند و هم در خدمات. همچنین از لحاظ موقعیت و قدمت بنا تنوع زیادی دارند. شما بسته به بودجه‎ و سلیقه‌تان حق انتخاب دارید. پس اگر دوست دارید درباره هتل های قشم از اقتصادی تا لاکچری اطلاعات کسب کنید این مقاله را از دست ندهید.

هتل آپارتمان سما

یکی از ارزان‌ترین هتل های قشم هتل آپارتمان سما نام دارد. این هتل همانگونه که از نامش پیداست هتل آپارتمان بوده و امکانات آشپزی درون سوئیت دارد. از جمله دیگر خدمات هتل آپارتمان سما می‌توان به وای فای، مینی بار، حمام، اسپلیت، مبلمان و روم سرویس اشاره کرد. همچنین این هتل کافی شاپ دارد که میان وعده‌های خوشمزه‌ای سرو می‌کند. هتل آپارتمان سما دسترسی خوبی به ساحل دارد. همچنین می‌توانید طی مدت زمان کمی خود را به مرکز خرید پردیس برسانید و خرید کنید.

هتل های قشم

هتل شمس قشم

یکی دیگر از ارزان‌ترین هتل های قشم شمس نامیده می‌شود. این هتل 3 ستاره در مرکز شهر قرار گرفته و در سال 1388 ساخته شده است. همچنین بعد از بازسازی جلوه‌ای نو به خود گرفت. هتل شمس قشم خدماتی مانند کانتر رزرو بلیط، دفتر گردشگری، صندوق امانات، تاکسی سرویس و روم سرویس دارد. همچنین اتاق‌های آن تمام خدماتی که مسافر نیاز دارد در اختیارش قرار می‌دهند. هتل شمس دسترسی بسیار آسانی به بازار فردوسی و ساحل دارد و از اقامت در آنجا لذت می‌برید.

هتل بهشت قشم

این هتل 3 ستاره 106 اتاق دارد و فضایی نسبتا شیک برای آن طراحی شده است. هتل بهشت در سال 1397 بازسازی شد و امروزه به عنوان یکی از اقتصادی‌ترین هتل های قشم شناخته می‌شود. این هتل 2 طبقه دارای کافی شاپ و رستوران است که خوراکی‌هایی متنوع و باکیفیت ارائه می‌دهند. از دیگر امکانات هتل بهشت قشم می‌توان به خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، کانتر گردشگری، خدمات رزرو بلیط و پارکینگ اشاره کرد. همچنین این هتل دسترسی خوبی به قلعه پرتغالی‌ها دارد.

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

قیمت این هتل نسبت به موارد قبلی بالاتر است؛ اما به مراتب سرویس‌دهی بیشتری نیز دارد. هتل ساحلی خلیج فارس در مسیر قشم به درگهان قرار گرفته است و دسترسی عالی به دریا دارد. این هتل با  فضای سبز و چشم‌اندازی بکر تجربه‌ای عالی از اسکان در قشم را برایتان رقم می‌زند. همچنین با داشتن رستورانی باکیفیت خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را تقدیمتان می‌کند. هتل خلیج فارس کافی شاپ، خدمات رزرو بلیط و کانتر گردشگری هم دارد. همچنین با داشتن خدماتی مانند وای فای، اسپلیت، روم سرویس و مینی بار خستگی سفر را از تنتان خارج می‌کند.

هتل های قشم

هتل امیر قشم

این هتل نوساز در سال 1397 در 5 طبقه ساخته شده است. همچنین با داشتن رستورانی ایرانی وعده‌های غذایی سفرتان را تامین می‎‌کند. از جمله خدمات هتل امیر قشم می‌توان به خودپرداز، فضای بازی کودکان، فضای سبز، سفره خانه، روم سرویس، کانتر گردشگری و تاکسی سرویس اشاره کرد. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید به کافه آنجا رفته و خود را به یک میان وعده مهمان کنید. هتل امیر قشم فاصله نه چندان زیادی با پاساژ ستاره و بازار فردوسی دارد.

هتل رویال قشم

این هتل شیک در سال 1396 ساخته شده است. هتل 5 طبقه رویال کانتر گردشگری، کافی شاپ، وای فای، صندوق امانات، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس و غیره دارد. همچنین اتاق‌های آن چای ساز، مینی بار،  اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و سشوار دارند. هتل رویال قشم فاصله کمی با پاساژ ستاره دارد و طی مدت زمان کمی می‌توانید به آنجا برسید.

هتل ارم قشم

هتل ارم در 4 طبقه ساخته شده است و 98 اتاق دارد. از جمله امکانات آن می‌توان به فضای بازی کودکان، سالن امفی تئاتر، صندوق امانات، پارکینگ، روم سرویس، فضای سبز و کانتر گردشگری اشاره کرد. رستوران هتل نیز به سرو لذیذترین غذاها می‌پردازد و پرسنلی آموزش دیده دارد. اتاق‌های هتل هم با صندوق امانات، مینی بار، سشوار و وای فای تجهیز شده‌اند. هتل ارم قشم دسترسی خوبی به سیتی سنتر قشم دارد و به آسانی می‌توان به آنجا رسید.

هتل آتامان قشم

اگر به اسکان در هتل های لاکچری قشم علاقه دارید هتل 4 ستاره اتامان گزینه‌ای عالی است. این هتل در نزدیکی میدان حافظ قرار گرفته و در 7 طبقه ساخته شده است. از جمله خدمات این هتل می‌توان به فروشگاه صنایع دستی، سالن کنفرانس، اتاق جلسات، فضای سبز، سالن بدنسازی و خودپرداز اشاره کرد. همچنین کافه و رستوران هتل خوراکی‌هایی خوشمزه را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. هتل آتامان دسترسی خوبی به ساحل و پارک زیتون دارد.

هتل های خوب قشم

هتل آوینا قشم

یکی دیگر از هتل های خوب قشم آوینا نام دارد. این هتل لاکچری 4 ستاره در سال 1399 تاسیس شد و 7 طبقه دارد. از جمله خدمات آن می‌توان به سالن کنفرانس، کافی نت، کانتر گردشگری، پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات و غیره اشاره کرد. همچنین اتاق‌های هتل امکاناتی مثل چای ساز، مبلمان، یخچال و غیره دارند. هتل آوینا قشم فاصله کمی با بازار قدیم و پاساژ ستاره دارد.

دیگر هتل های قشم از ارزان به گران‌ترین کدامند؟

  • هتل آپارتمان کاوان قشم
  • هتل ریحان
  • هتل قصر الوند
  • هتل آسماری
  • هتل الاله
  • هتل مارینا
  • هتل پارک قشم
  • بوتیک هتل فولتون
  • هتل دیانا پلاس
  • هتل ساحل طلایی قشم

جمع بندی

هتل های قشم بسته به درجه خود همگی بهترین خدمات را عرضه می‌کنند. بسته به اینکه بودجه شما چه میزان است حق انتخاب زیادی برای اسکان در این جزیره دارید. اگر تمایل به رزرو هتل‌ یا رزرو تور قشم دارید همکاران ما در کنارتان هستند تا راهنماییتان کنند.



برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS