بازارهای قشم

بازارهای قشم

جدیدترین مطالب گردشگری

قشم علاوه بر جاهای دیدنی جذابی که دارد مراکز خرید بسیار متنوعی را در خود جای داده است. بازارهای جزیره قشم هم بازارهای سنتی را شامل می‌شود و هم مراکز تجاری لوکس. چه بخواهید صنایع دستی قشم بخرید و چه پوشاک لاکچری این جزیره بهترین پیشنهادات را برایتان دارد. در زیر لیستی از بهترین مراکز خرید قشم ارائه کرده‌ایم.

سیتی سنتر قشم

مگر می‌شود به قشم سفر کرد به خرید در سیتی سنتر این جزیره نپرداخت؟ این مجتمع لوکس یکی از بازارهای خوب قشم محسوب می‌شود که اجناس لوکس عرضه می‌کند. سیتی سنتر قشم شامل 2 مجتمع شیک است که رو به روی هم قرار گرفته‌اند. در این پاساژ انواع کیف، کفش، البسه، لوازم جانبی و زیورآلات به فروش می‌رسد. اجناس این مرکز خرید از کیفیت و قیمت بالایی برخوردارند به همین دلیل جایی مناسب برای افراد لوکس پسند است. بد نیست بدانید که سیتی سنتر قشم دارای سینما، سالن بیلیارد، کافه و رستوران است. لذا گزینه خوبی برای تفریح و خرید محسوب می‌شود.

آدرس سیتی سنتر قشم: قشم – خیابان ولیعصر – نبش خیابان دریا

مرکز خرید ستاره قشم

اگر در طول سفرتان وقت کافی دارید بد نیست تا سری هم به مرکز خرید ستاره قشم بزنید. این پاساژ 3 طبقه انواع پوشاک کودکان و بزرگسالان عرضه می‌کند. همچنین می‌توانید در انجا به خرید عطر، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و غیره بپردازید. بازار ستاره قشم بیش از 640 واحد تجاری را در خود جای داده که پاسخگو نیاز گردشگران است. همچنین با وسعت 3000 متر مربع فضایی بزرگ برای گشت و گذار در اختیارتان قرار می‌دهد. وجود مساحت زیاد باعث شده تا این مرکز تجاری امکانات خوبی فراهم کند. کافی شاپ، رستوران، سالن بیلیارد، موزه حیوانات و گیم نت از جمه امکانات بازار ستاره قشم است. اگر دوست دارید تا علاوه بر خرید حسابی تفریح کنید پیشنهاد ما به شما بازدید از این پاساژ بزرگ است.

آدرس بازار ستاره قشم: قشم – بلوار ولیعصر- بالاتر از میدان گل‌ها

مراکز خرید قشم

مرکز خرید پردیس

یکی دیگر از بازارهای لوکس قشم پردیس نام دارد. این مجتمع 4 طبقه 148 فروشگاه را در خود قرار داده که اجناس شیکی عرضه می‌کنند. از جمله اقلامی که می‌توان از آنجا تهیه کرد وسایل تزئینی، لوازم خانگی و کیف و کفش است. قیمت‌های خوب اقلام در این پاساژ باعث شده تا حسابی در میان گردشگران طرفدار پیدا کند. بعد از خرید هم می‌توانید به کافه یا رستوان پاساژ بروید و خود را به یک وعده غذا مهمان کنید.

آدرس مرکز خرید پردیس: قشم – بلوار ولیعصر – رو به روی بازار ستاره

مرکز خرید مرجان

اگر تمایل به خرید خوراکی، اقلام بهداشتی و وسایل آشپزخانه هستید ما به شما پاساژ مرجان قشم را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز تجاری شامل 2 ساختمان 2 طبقه است که انواع فروشگاه را در خود جای داده است. هایپر مارکت مرکز خرید مرجان نیز انواع خوراکی را به فروش می‌رساند و تنوع فراوانی دارد. همچنین این پاساژ با داشتن رستوران کاری می‌کند تا از گشت و گذارتان خسته نشوید. قیمت‌ اجناس در این مرکز خرید قابل قبول است و شما را راضی نگه می‌دارد.

آدرس مرکز خرید مرجان: قشم- بلوار ولیعصر- چهارراه پردیس

بهترین مراکز خرید قشم

بازار بزرگ فردوسی

از دیگر بهترین بازارهای قشم می‌توان به بازار بزرگ فردوسی اشاره کرد. این پاساژ وسیع در 3 طبقه ساخته شده و کاربری تجاری و اداری دارد. در بازار بزرگ فردوسی 450 فروشگاه قرار دارد که اقلام بسیار متنوعی را عرضه می‌کنند. در آنجا انواع پواک، دوچرخه، وسایل تزئینی، صندل و ماشین شارژی به فروش می‌رسد. همچنین امکاناتی مانند رستوران، کافه، پله برقی و آسانسور در بازار بزرگ فردوسی وجود دارد. این پاساژ یک گزینه عالی برای خرید سوغات و گشت و گذار است.

آدرس بازار فردوسی قشم: قشم – بلوار ولیعصر- بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها

بازارهای خوب قشم

بازار خلیج فارس

یکی دیگر از بازارهای دیدنی قشم خلیج فارس نام دارد که در 4 طبقه ساخته شده است. این پاساژ معروف مرکز عرضه لوازم آشپرخانه، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی با بهترین قیمت است. اگر قصد خرید وسایل برقی دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به این بازار خلیج فارس قشم بزنید. بد نیست بدانید که در طبقه 4 این پاساژ رستوران خلیج فارس قرار دارد که یکی از محبوب‌ترین رستوران های قشم است.

آدرس بازار خلیج فارس: قشم – میدان گل‌ها – خیابان ولیعصر – جنب بازار ستاره

مرکز خرید دولفین

اگر روزی راهی قشم شدید بد نیست تا سری به درگهان هم بزنید. این شهر کوچک پاساژهای زیادی در خود جای داده است که اقتصادی‌ترین اجناس را ارائه می‌کنند. یکی از این مراکز خرید دولفین نام دارد. این پاساژ که با رنگ نارنجی و شیشه‌های آبی زینت بخشیده شده ارزان‌ترین اجناس را به فروش می‌رساند. انواع زیورآلات، لوازم برقی، لوازم آرایشی، البسه، گل و گیاه، کیف و کفش در آنجا عرضه می‌شود. اکثر این اقلام به عنوان جنس اصل به فروش می‌رسند و در عین حال قیمتی عالی دارند. این پاساژ نیز مانند موارد قبل دارای رستوران و کافه است و غذاهای مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهد.

آدرس پاساژ دولفین: درگهان – رو به روی مجتمع تجاری نور

لوکس ترین مراکز خرید قشم

مجتمع تجاری دریا

پاساژ دریا معروف‌ترین مرکز خرید درگهان است که در میدان اصلی شهر قرار گرفته است. این مرکز خرید انواع اسباب بازی، لوازم ورزشی، لوازم خانگیف پوشاک و غیره را عرضه می‌کند. همچنین می‌توانید انواع کیف و کفش را با قیمتی مناسب از ان خریداری کنید. بد نیست بدانید که در طبقه بالای مجتمع تجاری دریا هتل سینگو قرارگرفته است که گزینه خوبی برای اسکان شمرد می‌شود.

آدرس مجتمع تجاری دریا: درگهان – میدان انقلاب

دیگر مراکز خرید قشم و درگهان کدامند؟

  • بازار قدیم قشم
  • مرکز خرید سیمرغ
  • مرکز خرید زمرد
  • بازار نخل
  • بازار اطلس درگهان
  • بازار نور
  • مرکز تجاری ایران زمین
  • مجتمع تجاری پرشین گلف

جمع بندی

اکنون که دانستید بازارهای قشم کجاست با آگاهی بیشتری می‌توانید در انجا خرید و گردش کنید. اگر دوست دارید تا با تور قشم راهی سفر شوید آرامش سفر در کنار شماست. همچنین می‌توانید رزرو هتل یا بلیط خود را به تیم ما بسپارید و با خیالی آسوده راهی سفر شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS