مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش

جدیدترین مطالب گردشگری

کیش به داشتن ده‌ها مجتمع تجاری معروف است. پاساژهایی که در عین لوکس بودن تنوع قیمتی بسیاری هم دارند. مجتمع‌های این جزیره هرچه که بخواهید را در اختیارتان قرار می‌دهند و جان می‌دهند برای خرید و گشت و گذار! اگر راهی این جزیره مرجانی هستید بد نیست تا با مراکز خرید کیش آشنا باشید.

بازار مروارید

بازار مروارید یکی از باشکوه‌ترین مراکز تجاری کیش است که معماری آن از تخت جمشید الگو گرفته است. همچنین هر بخش آن به نام‌های باستانی مانند آپادانا، پارس، تیسفون و پرسپولیس نامگذاری شده است. بازار مروارید به ارائه اقلام زیادی می‌پردازد و تقریبا هرچه که بخواهید در آنجا یافت می‌شود. این بازار مساحت زیادی هم دارد لذا بهتر است برای گشت و گذار در آنجا 3 ساعت وقت در نظر بگیرید. ناگفته نماند که بازار مروارید رستوران و فست فود هم در خود جای داده که جای خوبی برای استراحت و تجدید قوا است.

آدرس پاساژ مروارید: کیش – میدان امیرکبیر

مراکز خرید کیش

مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان

بازار مرجان یکی از معروف‌ترین مراکز خرید کیش است که 260 واحد تجاری دارد. این پاساژ یکی از قدیمی‌ترین مجتمع‌های تجاری کیش است که اقلام متنوعی را در خود جای داده است. در آنجا می‌توانید به خرید انواع کیف، کفش، پوشاک و ساعت بپردازید. بازار مرجان چندین کافه و رستوران را هم در خود جای داده است و می‌توانید در آنجا خود به یک وعده غذای لذیذ مهمان کنید.

آدرس بازار مرجان: میدان مرجان – رو به روی خیابان مرجان

مجتمع تجاری سارینا

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کیش سارینا نام دارد. این پاساژ لوکس در 10 طبقه ساخته شده است و معماری جالبی دارد. مغازه‌های این پاساژ تنوع بسیار خوبی دارند و اقلام زیادی ارائه می‌کنند. در آنجا انواع لوازم خانگی، کفش، تلفن همراه، پوشاک و غیره به فروش می‌رسد. همچنین اگر بخواهید لوازم کامپیوتر خریداری کنید پاساژ سارینا گزینه خوبی است.

آدرس مجتمع تجاری سارینا: کیش – بلوار خیام – رو به روی هتل ارام

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون کیش یکی از محبوب‌ترین مجتمع‌های تجاری این جزیره است. این پاساژ لاکچری هم وسعت زیادی دارد و هم فروشگاه‌های فراوانی. به نحوی که هرچه بخواهید در آنجا یافت می‌شود. ساعت، زیورآلات، پوشاک، کفش و کیف‌های متنوعی در مرکز خرید دامون به فروش می‌رسد. در طبقه دوم این مجتمع پیست اسکی قرار دارد که حسابی گردشگران را سرگرم می‌کند. همچنین می‌توانید فرزندتان را به شبیه ساز پرواز ببرید و تجربه خوبی را برای وی خلق کنید.

آدرس مرکز خرید دامون: خیابان وصال

پاساژهای کیش

بازار مریم کیش

اگر دوست دارید تا خرید اقتصادی داشته باشید بازار مریم کیش گزینه خوبی است. این پاساژ جذاب فروشگاه‌های متنوعی را در خود جای داده است که اقلام اقتصادی ارائه می‌کنند. چمدان، کیف، لباس و غیره از جمله اجناسی است که در آنجا عرضه می‌شود. بازار مریم کیش بخشی به عنوان فضای باز دارد که فضای خوبی برای نشستن و تجدید قوا در اختیار افراد قرار می‌دهد.

آدرس بازار مریم کیش: کیش – میدان ساناز

بازار زیتون

یکی دیگر از لوکس ترین مراکز خرید کیش بازار زیتون نام دارد. این پاساژ وسیع جای خوبی برای خرید عطر و ادکلن است. همچنین حدود 100 فروشگاه البسه، خوراکی‌ و لوازم خانگی در آنجا قرار دارد. اگر قصد خرید سوغات دارید بازار زیتون کیش گزینه خوبی برای تهیه بهترین‌هاست.

آدرس بازار زیتون: کیش – میدان امیرکبیر- بلوار ساحل

مرکز خرید پانیذ

از دیگر ارزان ترین مراکز خرید کیش می‌توان به پاساژ پانیذ اشاره کرد. این مجتمع تجاری اجناسی اقتصادی عرضه می‌کند که باعث محبوبیت زیاد آن شده است. یکی از اصلی‌ترین اقلامی که می‌توان از آنجا تهیه کرد شکلات، قهوه و لوازم آرایشی است. همچنین اگر قصد خرید تلفن همراه داشته باشید پاساژ پانیذ بهترین‌ها را ارائه می‌کند. این مرکز خرید 200 متر با رویا مال فاصله دارد و پیاده هم می‌توان به آنجا رسید.

آدرس مرکز تجاری پانیذ: کیش – بین خیابان رودکی و فردوسی

دیپلمات مال کیش

دیپلمات مال یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که معماری باشکوهی دارد. این پاساژ جذاب بخش‌های گوناگون تجاری و اداری دارد. همچنین با داشتن شهربازی در طبقه دوم حسابی فرزند دلبندتان را سرگرم می‌کند. فروشگاه‌های دیپلمات مال به ارائه خوراکی، لوازم مصرفی، اسباب بازی و لوازم ارایشی می‌پردازند. اگر قصد خرید اجناس لوکس دارید پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به کیش حتما سری به دیپلمات مال بزنید.

آدرس دیپلمات مال: کیش – میدان لارک

مراکز خرید کیش

کوروش برند سنتر

یکی از جدیدترین پاساژهای کیش کوروش برند سنتر نام دارد. این مجتمع تجاری لوکس در شرق جزیره ساخته شده است در پشت بازار مرجان قرار دارد. اکثر برندهای مطرح دنیا در این پاساژ به فروش می‌رسند و حسابی پرطرفدارند. به همین دلیل افرادی که خواهان خرید برندها لوکس هستند حتما سری به آنجا می‌زنند.

آدرس کوروش برند سنتر: کیش – میدان مرجان

مرکز خرید رویا مال

اگر به گشت و گذار در پاساژی لاکچری علاقه دارید پیشنهاد ما به شما رویا مال است. این بنا یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش است که در 5 طبقه ساخته شده است. رویا مال حدود 150 واحد تجاری دارد و هرچه که بخواهید در انجا یافت می‌شود. جواهرات، پوشاک، اسباب بازی و لوازم دکوری از جمله اصلی‌ترین اقلامی است که می‌توان از رویا مال خرید.

آدرس رویا: کیش – بین خیابان رودکی و خلیج فارس

دیگر مراکز خرید کیش

  • مرکز خرید پدیده کیش
  • بازار ونوس
  • مراکز خرید پردیس 1 و 2
  • بازار ماهی کیش

جمع بندی

اگر قصد تهیه سوغات دارید مراکز خرید کیش هرچه که بخواهید را تقدیمتان می‌کنند. تنها کافیست پیش از خرید درباره آن‌ها اطلاعات کسب کنید. اگر تمایل دارید تا راهی سفر شوید آرامش سفر با رزرو هتل های کیش خدمات خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما از تیم ما سفری راحت و بدون دغدغه داشته باشید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS