تفریحات کیش

تفریحات کیش

جدیدترین مطالب گردشگری

با هر سلیقه‌ای که باشید کیش برایتان سوپرایزهای ویژه دارد. از شنا و آبتنی گرفته تا غواصی و شاتل؛ همه تفریحات کیش حسابی شما را سرگرم می‌کنند. چه بخواهید به کافه ساحلی بروید و چه بخواهید کشتی تفریحی سوار شوید گزینه‌های زیادی پیش روی شماست. در این مقاله از مجله گردشگری ارامش سفر لیستی از تفریحات این جزیره رویایی را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

تفریحات مناسب روز

روزهای کیش پر از تنوع و تفریح است. تفریحات کیش در روز از تعداد بیشتری برخوردارند و در ادامه به معرفی محبوب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

پارک برفی پنگوئن

شاید تصورش سخت باشد که در دل جزیره کیش برف بازی کنید. مجموعه برفی پنگوئن شامل برف مصنوعی و تفریحات برفی است. جایی سرگرم‌کننده که با داشتن کافه یخی، اسکی روی برف و ده‌ها جای سرگرم‌کننده تجربه خوبی را برایتان رقم می‌زند. این مجموعه در تمام ایام هفته سرویس‌دهی می‌کند و تجربه‌ای خارق العاده را تقدیمتان می‌کند

پارک دلفین کیش

یکی از اصلی‌ترین مراکز تفریحی کیش پارک دلفین است. این پارک وسیع با داشتن حوضچه‌ای بزرگ چندین دلفین دوست داشتنی را در خود جای داده است. در آنجا دلفین‌ها همراه با مربی‌ها به اجراهای گوناگون می‌پردازند و گردشگران به تماشای آن‌ها می‌نشینند. این اجرا که 1 ساعت به طول می‌ا‌نجامد هر بازدیدکننده‌ای را سرگرم می‌کند. ناگفته نماند که پارک دلفین کیش در مجموعه‌ای وسیع قرار دارد که بخش‌های دیگر را هم شامل می‌شود. در این مجموعه پارک پرندگان و موزه مارها هم وجود دارد که بسیار تماشایی است.

تفریحات کیش

شاتل سواری در کیش

یکی دیگر از بهترین تفریحات کیش شاتل سواری است. شاتل نوعی تیوپ بادی است که افراد بر روی آن سوار شده و توسط قایق تندرو به حرکت در می‌آید. شاتل سرعت نسبتا زیادی دارد و حسابی شما را به وجد می‌اورد. البته ایمنی این تفریح بسیار بالا است. به نحوی که قبل از حرکت به شما جلیقه داده می‌شود تا از خطر مصون بمانید. شاتل به دلیل اینکه آدرنالین خون را بالا می‌برد یک تفریح عالی برای افراد ماجراجو است.

جت اسکی در کیش

از دیگر تفریحات دریایی کیش می‌توان به جت اسکی اشاره کرد که حسابی طرفدار دارد. البته لازمه این بازی آشنا بودن با جت اسکی است. در این تفریح حدود 15 دقیقه سوار بر جت اسکی بر روی سطح دریا بازی می‌کنید و از بودن روی موج‌ها لذت می‌برید. توصیه ما به شما این است که کلاه آفتابگیر هم همراه خود داشته باشید تا نور خورشید مانع از دید شما نشود.

پاراسل

اگر شیفته هیجان و تفریح هستید ما به شما پاراسل را پیشنهاد می‌کنیم. در این تفریح سوار چتری شبیه به بالن می‌شوید که یک سر آن به قایق وصل است. سپس قایق با سرعت زیاد حرکت می‌کند و شما در بالای دریا به حرکت در می‌آیید. این تفریح هم شما را به ارتفاع می‌برد و هم هیجان را تقدیمتان می‌کند. مدت زمان تفریح پاراسل معمولا 10 دقیقه است؛ اما می‌تواند یک تجربه عالی برای شما باشد.

فلای برد

یکی دیگر از بهترین تفریحات کیش فلای برد نام دارد که در لیست مهیج‌ترین تفریحات قرار گرفته است. در این تفریح سوار بر یک موتور کوچک از سطح دریا ارتفاع می‌گیرید و حرکات نمایشی انجام می‌دهید. به همین دلیل لازم است از قبل چگونگی آن را بلد باشید. فلای برد یک تفریح سریع است؛ به همین دلیل باید در انجام آن فرز و چالاک باشید.

اسنورکلینگ

مگر می‌شود راهی کیش شد و اسنورکلینگ را تجربه نکرد؟ این تفریح رویایی شامل غواصی بدون لباس مخصوص است. در این تفریح برخی افراد حتی ماسک اکسیژن هم حمل نمی‌کنند زیرا لوله هوا به خارج از آب می‌رسد. بنابراین در نزدیک سطح غواصی می‌کنید. تجربه دیدن ماهی‌ها از نزدیک و تماشا اشعه خورشید که در آب دریا محو می‌شود هوش از سرتان می‌برد. این تفریح همراه با مربی انجام می‌شود و از ایمنی بالایی برخوردار است.

غواصی

غواصی یکی دیگر از تفریحات کیش است که در خاطرتان ماندگار می‌شود. در این تفریح برخلاف اسنورکلینگ لباس غواصی می‌پوشید و به عمق 6 متری از دریا می‌روید. در این تفریح کنار صخره‌ها و مرجان‌ها شنا می‌کنید و به دیدن ماهی‌ها می‌روید. این تفریح نیز شامل مربی است که از قبل آموزش‌های ابتدایی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تفریحات کیش

کشتی تفریحی

کشتی‌های تفریحی کیش کم نیستند و بسته به سلیقه و بودجه شما تنوع فراوان دارند. برخی از آن‌ها به اجرای موسیقی زنده و سرو غذا می‌پردازند. همچنین بعضی از آن‌ها دارای کف شیشه‌ای بوده و شما را سرگرم می‌کنند. کشتی‌های تفریحی کیش در دو وعده نهار و شام از گردشگران پذیرایی می‌کنند. لذا حق انتخاب زیادی درباره آن‌ها دارید.

دیگر تفریحات کیش در روز

  • جایروکوپتر
  • تورهای نیم روزی
  • اسکوتر زیردریایی
  • پارک آبی کیش
  • بانجی جامپینگ
  • پارک ژوراسیک
  • سافاری

تفریحات مناسب شب

در طور شب انجام بعضی از تفریحات دریایی کیش مثل غواصی یا پاراسل امکان‌پذیر نیست. اما جای نگرانی نیست چون تفریحات شبانه کیش حسابی شما را سرگرم می‌کنند. در زیر لیستی از آن‌ها ارائه می‌دهیم.

جنگ‌های شبانه

شب‌های کیش به داشتن جنگ معروف است. جنگ‌های کیش همگی شامل اجراهای زنده طنز و اجرای موسیقی است. همچنین با داشتن قرعه‌کشی‌های متنوع گردشگران را سوپرایز می‌کنند. اگر دوست دارید تا در جنگ‌های شبانه شرکت کنید لازم است از قبل بلیط تهیه کنید.

 بهترین تفریحات کیش

قلعه وحشت

اگر از دیدن اجنه ترس ندارید قلعه وحشت کیش گزینه خوبی برای ماجراجویی است. در این قلعه هیولاها منتظر شما هستند! وجود صداهای ترسناک و فضای تاریک آنجا شما را می‌ترساند! تجربه‌ای جالب که شاید در جای دیگر نتوان کسب کرد.

دوچرخه سواری

شب‌ها نیمی از تفریحات کیش تعطیل‌اند. به همین دلیل دوچرخه سواری می‌تواند گزینه خوبی برای لذت بدن از نسیم شبانگاهی باشد. برای این تفریح مسیر تعیین شده است و با اجاره دوچرخه می‌توانید در کنار دریا تفریح کنید. همچنین می‌توانید پس از تفریح به ساحل رفته و از بودن در کنار دریا لذت ببرید.

دیگر تفریحات کیش در شب

  • سینما سه بعدی
  • پاساژگردی
  • شهربازی هایلند
  • اسپا

جمع بندی

تفریحات کیش گردشگران با هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند. تنها کافیست از قبل درباره خرید بلیط آ‌ن‌ها و ساعات کاری مطلع شوید. اگر قصد سفر دارید آرامش سفر در کنار شماست تا با تور کیش خاطره‌ای خوش را برایتان رقم بزند. جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با همکاران ما تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS