تفریحات دریایی کیش

تفریحات دریایی کیش

جدیدترین مطالب گردشگری

تفریحات دریایی کیش از تنوع قیمتی خوبی برخورداند. به نحوی که با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید تفریحات مناسب خود را پیدا کنید. دانستن هزینه‌های تفریحات در کیش به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. بنابراین در این مقاله تلاش داریم تا تفریحات کیش براساس قیمت را به شما معرفی کنیم.

ارزان‌ترین تفریحات دریایی کیش

در زیر لیستی از ارزان‌ترین تفریحات کیش آورده است که برای سفری اقتصادی گزینه خوبی محسوب می‌شوند.

کشتی‌های تفریحی

یکی از ارزان‎‌ترین تفریحات دریایی کیش کشتی‌های تفریحی کف شیشه‌ای است. این نوع کشتی‌ها با داشتن کف شیشه‌ای به شما دید جالبی از ته دریا می‌دهند. به نحوی که می‌توانید ماهی‌ها و صخره‌ها را ببینید. این نوع کشتی‌ها گزینه خوبی برای خانواده‌ها و کودکان است. برخی دیگر از کشتی‌ها کف شیشه‌ای ندارند و صرفا با اجرای موسیقی و سرو غذا مسافران را خشنود می‌کنند. هزینه کشتی‌های تفریحی کیش بسته به خدماتی که ارائه می‌دهد متغیر است.

شنا

شنا کردن آن هم در کیش یک گزینه عالی برای دور شدن از استرس است. برای این کار باید به پلاژهای مشخص شده بروید و با کمترین هزینه تنی به آب بزنید. علاوه بر آن در پلاژها می‌توان حمام آفتاب گرفت و لحظاتی آرام تجربه کرد. پلاژهای کیش به دو قسمت زنان و مردان تقسیم می‌شوند و گزینه خوبی برای تمام سنین‌اند.

پدل برد

آیا دوست دارید تا روی آب شناور بمانید؟ پدل برد تجربه خوبی برای این کار است. در این تفریح روی یک صفحه به صورت ایستاده روی آب می‌مانید و پارو می‌زنید. این کار نیازمند حفظ تعادل و آرامش است. سپس به آرامی روی دریا حرکت می‌کنید و در عین حال از نسیم خنک لذت می‌برید.

پدل برد- تفریحات کیش

شاتل و بنانا

اگر شیفته هیجان هستید شاتل یا بنانا پیشنهاد خوبی است. این دو تفریح شامل قایق‌های بادی است که به قایقی تندرو وصل شده و افراد روی ان قرار می‌گیرند. سپس با سرعت زیاد بر روی سطح دریا به حرکت در می‌آید. این بازی خطرناک نیست اما لازم است پیش از سوار شدن جلیقه نجات بپوشید.

گران‌ترین تفریحات دریایی کیش

حالا که با ارزان‌ترین تفریحات دریایی کیش آشنا شدید بد نیست درباره گران‌ترین آن‌ها هم بدانید.

اجاره یات

اگر به دنبال برگزاری یک جشن تولد لاکچری هستید ما به شما اجاره یات را پیشنهاد می‌کنیم. یات نوعی قایق تفریحی لوکس است که خدمات لاکچری ارائه می‌دهد. در آن می‌توانید گل‌ارایی کرده و شمع بچینید. همچنین با ایجاد یک دکوراسیون زیبا جشنی دو نفره برپا کنید. این نوع قایق‌ها گزینه خوبی برای تفریح دورهمی‌های دوستانه و ماهیگیری است. همچنین با کمک آن به دل دریا می‌روید و از تماشای غروب آفتاب لذت می‌برید.

شنا با دلفین‌ها

آیا دوست دارید همراه با دولفین‌ها شنا کردن را تجربه کنید؟ این تجربه لذت بخش یکی از گران‌ترین تفریحات دریایی کیش است. در این تفریح لباس مخصوص پوشیده و در کنار دولفین‌‌ها شنا می‌کنید. به آن‌ها غذا می‌دهید و در کنارشان عکس یادگاری می‌گیرید. همچنین مربی آموزشی در تمام لحظات در کنار شماست و آموزش‌های لازم را تقدیمتان می‌کند.

اسکی روی آب

از دیگر گران‌ترین تفریحات دریایی کیش می‌توان به اسکی روی آب اشاره کرد. در این تفریح با موج‌ها همراه می‌شوید و بر روی سطح دریا اسکی می‌کنید. البته معمولا از قبل آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود و با آمادگی اسکی را شروع می‌کنید. اسکی روی آب یکی از مهیج‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید با هزینه‌ای اقتصادی در کیش انجام دهید.

تفریحات دریایی کیش

پاراسل

پرواز با چتر آن هم بر فراز دریا تجربه‌ای تکرارنشدنی است. پاراسل به خوبی این تجربه را نصیبتان می‌کند. در این تفریح چتر شما به قایق تندرو وصل می‌شود و بعد از حرکت به پرواز در می‌آیید. این تجربه لوکس حسابی شمار به به وجد می‌آورد و سرگرمتان می‌کند.

فلای برد

فلای برد یکی از مهیج‌ترین و در عین حال گران‌ترین تفریحات دریایی کیش است. در این تفریح با کمک یه موتور کوچک برفراز دریا به پرواز در می‌آیید و لحظات خوبی را سپری می‌کنید. برای انجام این بازی باید ماهیچه‌هایی قوی داشته باشید و در عین حال شجاع باشید. برای شروع فلای برد در ابتدا به شما آموزش داده می‌شود و سپس با خیالی راحت به این تفریح می‌پردازید. اگر فردی عاشق ماجراجویی هستید پیشنهاد می‌کنیم که فلای برد را حتما در سفر به کیش تجربه کنید.

جمع بندی

تفریحات دریایی کیش تنوع فراوانی دارند و شما را با هر سلیقه‌ای راضی می‌کنند. در این مقاله ارزا‌ن‌ترین و گران‌ترین تفریحات کیش را معرفی کردیم تا در سفرتان بتوانید آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید. اگر دوست دارید تا راهی این جزیره شوید می‌توانید با تور کیش آرامش سفر همراه شوید. ما با ارائه تمام خدمات گردشگری لحظات خوبی را برایتان رقم می‌زنیم.

 

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS