تجربه گردشگری کشور سوئیس | بررسی کامل

تجربه گردشگری کشور سوئیس | بررسی کامل

جدیدترین مطالب گردشگری

فهرست مطالب

  • شنا در بزرگ ترین دریاچه اروپا
  • تاجگذاری ملکه گاوها!
  • زندگی شبانه تماشایی سوئیسی
  • برترین چشمه‌های آبگرم
  • شگفتی‌های ماترهورن
  • شکلات‌های نمونه سوئیسی با شهرت جهانی
  • اسکی با جادوگران!
  • قدم زدن روی بزرگ‌ترین پل معلق دنیا!
  • قدم زدن روی بزرگ‌ترین پل معلق دنیا!
  • چشیدن غذاهای خوش ‌طعم سوئیسی
  • سیستم حمل و نقل عمومی مقرون به صرفه و اقتصادی
  • امنیت بالا و زبان‌های مختلف در سوئیس

بررسی تجربه گردشگری کشور سوئیس

کشور سوئیس همانند یک نقاشی بی نظیر اروپای تشبیه می‌شود که رنگ‌های اصلی و پس زمینه این نقاشی از فرهنگ‌های فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی استفاده شده است. نقاش اصلی برای نقاشی کشور سوئیس از کوه‌های آلپ و ژورا در کنار فلات میتلاند به عنوان بوم خود استفاده کرده است. شما با سفر به کشور سوئیس با تورهای متنوع می‌توانید هم زمان زبان‌های متنوع آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی را بشنوید و غذاهای هر سه این کشورها را سفارش دهید و تجربه‌ای بی نظیر را به دست آورید. در این کشور شما با مردمان مسیجی بسیار زیادی مواجه خواهید شد، اما طبیعت خاص و کوهستانی خارق العاده و خیره کننده این کشور در کنار شکلات‌های باکیفیت و محبوب جهانی، ساعت‌های لوکس با شهرت بین المللی، لبنیات طبیعی در کنار برندهای محبوب سوئیسی همه و همه باعث شده است تا تجربه گردشگری کشور سوئیس نسبت به دیگر کشورهای اروپایی جذاب‌تر و ایده‌آل‌تر باشد.

همچنین باید گفت اگر قصد سفر به سوئیس را دارید، تور سوئیس به شما کمک می کند تا هرچه سریعتر راهی سفر شوید.

امنیت بالا و زبان‌های مختلف در سوئیس

بدون شک شنیده‌اید که در بسیاری از مقاصد گردشگران با تجربه تلخ دزدی و یا حتی جیب بری مواجه شده‌اند، اما شما با سفر به کشور بی نظیر سوئیس که امروزه به عنوان هفتمین کشور امن دنیا از نظر Safe Cities Index 2015 شناخته شده است به هیچ عنوان با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد. با خیال راحت در تمامی ساعت شبانه روز پیاده روی کنید، قدم بزنید و در تمامی مکان‌های شهر حضور داشته باشید و لذت ببرید!

علاوه بر این موضوع در کشور سوئیس با توجه به آن که این کشور به منطقه‌های متنوعی تقسیم بندی شده است به 4 زبان اصلی آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و یا حتی رومنش صحبت می‌شود. اما اغلب مردمان این کشور در شهرهای بزرگ و به خصوص توریستی آن به صورت کامل و راحت زبان انگلیسی را صحبت می‌کنند. به همین لیل با سفر به سوئیس هیچ محدودیت زبانی برای شما وجود ندارد و به راحتی می‌توانید با مردمان مهمان نواز این کشور تعامل داشته باشید و با فرهنگ‌های متنوع آشنا شوی و تجربه فوق العاده را کسب کنید.

سیستم حمل و نقل عمومی مقرون به صرفه و اقتصادی

کشور سوئیس دارای اماکن گردشگری بسیار زیاد و فعالیت‌های توریستی متنوع را در خود جای داده است. در نتیجه برنامه زیری دقیق و زمان بندی مناسب در روزهای سفر خود به این کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. این کشور دارای سیستم حمل و نقل عمومی بسیار فوق العاده ای بوده که به شما در زمینه برنامه ریزی و حتی زمانی کمک شایانی می‌کند. اتوبوس، تراموا و قطارهای سوئیس کاملاً دقیق و منظم هستند و ایستگاه‌های قطار آن نیز به خوبی طراحی شده‌اند.

در نتیجه شما با هزینه‌های بسیار مقرون به صرفه می‌توانید در تمامی نقاط کشور سوئیس حرکت کنید و نگران عقب ماندن از برنامه‌های سفر خود نباشید! به این نکته توجه داشته باشید یکشنبه‌ها به معنای واقعی در کشور سوئیس تعطیلی است و حتی خدمات اتوبوس و.. نیز در این روز به راحتی در دسترس نمی‌باشد.

چشیدن غذاهای خوش ‌طعم سوئیسی

هر یک از شهرها و حتی منطقه‌های کشور سوئیس دارای غذاها و طعم‌های بسیار خاص و منحصر به فرد هستند که منتظر شما هستند! غذاهایی مانند Saffron Risotto در منطقه ایتالیایی، Raclette در منطقه فرانسوی و Landjager در منطقه آلمانی به عنوان بهترین نوع غذای این کشور برای چشیدن به شمار می‌روند. البته به این نکته توجه داشته باشید غذاهایی اعم از روستی و نودوی پنیر در تمامی رستوران‌های این کشور سرو می‌شوند. در این کشور تنوع غذایی و خوراکی به حدی زیاد است که شما با هر سلیقه غذایی که باشید می‌توانید سوئیس را به عنوان بهشت غذا بینید. پیشنهاد می‌شود در سفر خود به کشور سوئیس حتماً یک بار فوندوی پنیر سوئیس را بچشید و با طعم استثنایی آن مواجه شوید.

قدم زدن روی بزرگ‌ترین پل معلق دنیا!

سوئیس یکی از کشورهای بی نظیر و توریستی در سراسر جهان شناخته می‌شود که هیجان‌انگیزترین پل‌های دنیا در این کشور طراحی شده‌اند. بزرگ‌ترین پل معلق جهان که با عنوان پل شارل کونن شناخته می‌شود در تابستان 2017 در کشور سوئیس افتتاح شد. این پل دارای 494 متر طول است و 85 متر دره در زیر آن قرار گرفته است. در صورتی که شما نیز عاشقان آدرنالین و هیجان هستید بهتر است سری به این پل معلق بزنید و به هیچ عنوان زیر پای خود را نگاه نکنید!

اسکی با جادوگران!

کشور سوئیس به پیست‌های اسکی معرکه خود نیز در سراسر جهان شهرت داشته است و سالانه فستیوال‌ها و حتی مسابقات بسیار متنوعی در این حوزه در آن برگزار می‌شود. فستیوال اسکی با جادوگران یکی از جالب‌ترین‌ها بشمار می‌رود. هر سال در یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های اسکیل سوئیس یعنی بیلالپ این فستیوال برگزار می‌شود. هزاران اسکی باز به این منطقه می‌روند و با لباس‌های جادوگری در تن اسکی بازی می‌کنند. اگر در این زمان به این پیست بروید بدون شک با جادوگرانی مواجه خواهید شد که از تپه‌ها بالا و پایین می‌روند و فضایی جالب و تماشایی را خلق کرده‌اند.

شکلات‌های نمونه سوئیسی با شهرت جهانی

بدون شک شما نیز از شهرت شکلات‌های سوئیسی خبر دار هستید که از گذشته‌ها تا به امروز زبانزد تمامی مردم در سراسر دنیا هستند. با سفر به کشور سوئیس می‌توانید از شکلات‌های مرغوب و دست ساز این کشور لذت ببرید که در طعم‌های بسیار متنوع تولید شده‌اند. صرف نظر از هزینه خرید شکلات‌ها بهتر است به سراغ بندهای شکات سازی سوئیس با تاریخچه غنی بروید که می‌توان به Suchard، Callier و حتی Chocolat Villars اشاره کرد. در صورت تمایل شما می‌توانید به هر یک از 21 کارخانه شکلات سازی این کشور که شهرت جهانی دارند سر بزنید!

شگفتی‌های ماترهورن

ماترهورن در حقیقت مکانی است که سالانه انواع رویدادها، جشنواره‌ها و فعالیت‌های ورزشی بسیار متنوعی در آن برگزار می‌شود و با داشتن مناظر طبیعی خیره کننده خود گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. آرامش و زیبایی این منطقه بدون شک فراتر از حد تصور تمامی گردشگران می‌باشد. البته ارتفاع 4478 متری این کوه کوهنوردان حرفه‌ای را به رقابت و چالش دعوت می‌کند و در عین پذیرایی از طبیعت گردان در دامنه کوه شما میتوانید از امکانات تفریحی و زیبایی طبیعی آن لذت ببرید. فرقی ندارد که شما در چه فصلی به ماترهورن سر میزنید در تمامی فصول میتوانید در این منطقه ماجراجویی‌های فراموش نشدنی را تجربه کنید.

برترین چشمه‌های آبگرم

بعد از پیاده روی طولانی مدت و حتی کوه نوردی خسته کننده بدون شک هیچ چیزی بهتر است حمام های آبگرم و چشمه های سوئیسی نمی تواند خستگی را از تن شما خارج کند. هر نوع گرفتگی عضلات و یا درد مفصلی داشته باشید با چشمه‌های آبگرم این کشور بهبود را مشاهده خواهید کرد! کشور سوئیس با داشتن بیش از 2000 سال سابقه مفید در بهره مندی از چشمه های آبگرم طبیعی خود این اطمینان را به تمامی گردشگران و مسافرین داده ست که میتوانند در نزد متخصصین این حوزه بهترین خدمات سلامتی مبتنی بر آب را دریافت کنید. تنها کافی است در سفر خود به کشور سوئیس از خدمات درمانی احیای انرژی و سلامتی restorative retreat در یکی از لوکس ترین اسپاهای این کشور استفاده کنید و یاحتی میتوانید به دامن طبیعت آرام و استثنایی سوئیس بروید و در میان کوه های آلپ تنی به حمام های آبگرم طبیعی آن بزنید.

زندگی شبانه تماشایی سوئیسی

به جرئت میتوان گفت هیچ مکانی بهتر است لوزان سوئیس نمیباشد که شما میتوانید بهترین جشن ها، پایکوبی ها و پارتی ها را تجربه کنید. تقریبا در این شهر از سوئیس شما برای تمامی سنین و سبک ها و حتی سلیقه ها کلاب، رستوران و بار مشاهده خواهید کرد. حضور دی جی های برتر بین المللی و تنوع کافه های لوکس، بارهای خارق العاده و کلاب های بی نظیر موسیقی در این شهر باعث شده است که تا علاوه بر وجود انواع فعالیت های تورسیتی و هیجان انگیز در طول روز، در شب های این کشور نیز شما هیجان و شادی متفاوتی را نیز در کلاب های این شهر تجربه کنید.

تاجگذاری ملکه گاوها!

سنت و فرهنگ مردم کشور سوئیس هم اندازه طبیعت بی نظیر این کشور جالب و شگفت انگیز میباشد! یکی از جالب ترین سنت های مرم سوئیس در منطقه کانتون ولی (canton of Valais) اتفاق می افتد. به این صورت که مردمان این منطقه هر سال گاوهای خود را در فصل تابستان به رقابت یکدیگر می اندازند تا ملکه گاوها را مشخص کنند. این رقابت با شور و حال بسیار زیادی اتفاق می افتد و بدون شک برای تمامی گردشگران جذابیت بسیار زیادی دارد و یکی از بهترین تجربه گردشگری کشور سوئیس به شمار میرود.

شنا در بزرگ ترین دریاچه اروپا

دریاچه ژنو با داشتن 580 کیلومتر مربع مساحل به عوان بزرگ ترین دریاچه در سوئیس و حتی بزرگ ترین دریاچه در اروپا شناخته شده است. شهرهای بسیار زیادی اعم از ژنو، لوزان و شهر زیبای مونترو و... در نزدیکی این دریاچه هستند و تنها چند ساعت با این دریاچه فاصله دارند و شما میتوانید برای چندین ساعت در طبیعت بکر و زبای این دریاچه روح خود را آرامش ببخشید و از زندگی شهری و شلوغ دوری کنید.

سخن آخر

سوئیس در برابر دیگر کشورهای اروپایی کشوری نسبتا کوچک شناخته میشود، اما این کوچک بودن به آن معنا نمیباشد که شما تجربه گردشگری محدودی در کشور سوئیس داشته باشید. بلکه برعکس! در این کشور به دلیل داشتن منظره های خیره کننده طبیعی خود، محیطی آرام بخش و لذت بخش، شهرهای جذاب و چندین فرهنگ و بسیاری از دلایل دیگر به عنوان بهترین مقصد گردشگری در بین مسافرین بین المللی شناخته میشود. اگر شما نیز میخواهید برای چندین روز آرامش و روان آسوده را تجربه کنید بهتر است سری به سوئیس بزنید و تجربه گردشگری کشور سوئیس را برای همیشه در ذهن خود داشته باشید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS