بهترین مکان های دیدنی کشور سوئیس + آدرس

بهترین مکان های دیدنی کشور سوئیس + آدرس

جدیدترین مطالب گردشگری

فهرست مطالب

  • برنینا اکسپرس؛ قطاری جذاب در سوئیس
  • دریاچه زوریخ؛ از زیباترین جاهای دیدنی سوئیس
  • آبشار راین سوئیس را هم حتماً ببینید
  • کلیسای بزرگ برن در سوئیس
  • قلعه چیلون؛ یادگار قرون وسطی در سوئیس
  • ماترهورن؛ یک کوه کُشنده اما زیبا در سوئیس
  • پل معلق چارلز کونن سوئیس؛ ترسناک‌ترین پل معلق جهان
  • باغ گیاه شناسی دانشگاه زوریخ در سوئیس
  • موزه ملی سوئیس
  • کاخ فدرال برن در کشور سوئیس
  • برج ساعت برن در سوئیس
  • کلیسای گروس مونستر سوئیس
  • خانه آلبرت انیشتین در برن سوئیس
  • آسانسور همچواند؛ آسانسوری بسیار مرتفع در سوئیس
  • شهر قدیم برن در سوئیس

بهترین مکان‌های دیدنی کشور سوئیس

تمامی گردشگران کشور سوئیس را با کوه‌های سپیدپوش آلپ، طبیعت منحصر به فرد و سرسبزی کوهستان‌های بی نظیر، مناظر کارت ‌پستالی، امنیت فوق العاده، رفاه مردمان کشور، صلح و آرامش و سازمان‌های بین المللی می‌شناسند. کشوی سوئیس به دلیل داشتن مزیت‌ها و مکان‌های دیدنی بسیار زیادی که در خود جای داده است به عنوان مقصدی دیدنی بین تمامی کشورهای جهان شناخته شده است و سالانه گردشگران زیادی را برای بازدید از جاهای دیدنی به سمت خود جذب می‌کند. اگر شما نیز می‌خواهید از کشور کوهستانی، کوهستان‌های سرسبز، ساعت‌های لوکس و برند و شکلات‌های محبوب جهانی دیدن کنید می‌توانید همین حالا چمدان‌های خود را جمع کنید و سفر خود را به دست ما در مجموعه آرامش سفر بسپارید تا سفری بی نظیر و ایده آل را برای شما برنامه ریزی کنیم. در ادامه با آرامش سفر قصد داریم شما را با بهترین مکان های دیدنی کشور سوئیس آشنا کنیم:

برنینا اکسپرس؛ قطاری جذاب در سوئیس

اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن بهترین مکان‌های دیدنی کشور سوئیس را مشاهده کنید و از مناظر دیدنی این کشور خیره کننده لذت ببرید و روح خود را جلا ببخشید تنها کافی است خود را به قطار برنینا اکسپرس بسپارید. برنینا اکسپرس در حقیقت نام قطاری است که شما را از قلب کوه‌های آلپ عبور خواهد داد و از شهر چور سوئیس به شهر تیرانو ایتالیا شما را همراهی می‌کند. این قطار در مسیر خود از خط ریلی بسیار محبوب و شناخته شده برنینا و آلبولا گذر خواهد کرد و البته به عنوان میراث جهانی در یونسکو نیز به ثبت رسیده است. قطار برنینا اکسپرس شما را از 55 تونل و 196 پل می‌گذراند و شما را تا ارتفاع 2200 متری از سطح دریا نیز همراهی می‌کند.

دریاچه زوریخ؛ از زیباترین جاهای دیدنی سوئیس

یکی از بهترین مکان‌های دیدنی کشور سوئیس که شما در شهر زوریخ که حتماً باید به آن سر بزنید، دریاچه زوریخ می‌باشد. این دریاچه که در جنوب شرقی این شهر قرار گرفته است دارای بیش از 80 کیلومتر وسعت است و البته 143 متر نیز عمق این دریاچه تعیین شده است. دریاچه زوریخ شهرت جهانی خود را به دلیل داشتن شفاف‌ترین و زلال‌ترین آب به دست آورده است و در اطراف این دریاچه شما شاهد باغ‌ها و زمین‌های بسیار سرسبز و خیره کننده متعددی هستید که زیبایی را به این منطقه افزوده است. لازم به ذکر است در این دریاچه شما امکان شنا کردن نیز خواهد داد و قایق‌های متنوع زیادی هستند که در بر روی این دریاچه می‌توانند شما را همراهی کنند.

آبشار راین سوئیس را هم حتماً ببینید

از دیگر مکان‌های دیدنی کشور سوئیس می‌توان به آبشار راین اشاره کرد که به عنوان قوی‌ترین و البته پرفشارترین آبشار در اروپا نیز شناخته شده است. این آبشار در حقیقت در مرز بین شاف هاوزن و زوریخ قرار گرفته است و 150 متر عرض و 23 متر ارتفاع دارد. این آبشار به صورت مستقیم به رود راین می‌ریزد، لازم به ذکر است این آبشار سرچشمه خود را از کوه‌های آلپ می‌گیرد. رود راین نیز با داشتن طولی برابر با 1320 کیلومتر یکی از مهم‌ترین و طویل‌ترین رودهای اروپا شناخته شده است.

کلیسای بزرگ برن در سوئیس

یکی از محبوب‌ترین و زیباترین کلیساهای دیدنی در کشور سوئیس می‌توان به کلیسای بزرگ برن اشاره کرد که در شهر قدیم برن قرار گرفته است. زمان ساخت این کلیسای منحصر به فرد به بیش از 600 سال بازمی‌گردد و از آن به عنوان یکی از اصلی‌ترین بناهای قرون وسطی در اروپا یاد شده است. این کلیسا که از سبک معماری گوتیک در طراحی خود استفاده کرده است دارای دیوارنگاره‌ها، تزیینات طاق‌ها و پنجره‌های خاص و منحصر به فرد می‌باشد. شاید جالب باشد بدانید که ناقوس این کلیسا دارای بیش از 10 تن وزن است و بزرگ‌ترین ناقوس کلیسا در کشور سوئیس شناخته شده است.

قلعه چیلون؛ یادگار قرون وسطی در سوئیس

یکی از پربازدیدترین مکان‌های دیدنی کشور سوئیس که بسیاری از گردشگران را مجذوب خود کرده است قلعه چیلون یا شیلون بوده که به عنوان یک قلعه قرون وسطایی شناخته شده است. این قلعه را شما می‌توانید در جزیره کوچکی در دریاچه ژنو در جنوب شهر ویتو بازدید کنید. این قلعه در زمان امپراطوری رومی‌ها به عنوان یک دژ دیده بانی برای محافظت از مسیرهای استراتژیکی کوهستان آلپ استفاده می‌شده است. در صورتی که شما طاقت سرمای را ندارید پیشنهاد می‌شود در زمانی که آب و هوای اروپا گرم است مانند فصل بهار و تابستان از این قلعه دیدن کنید.

ماترهورن؛ یک کوه کُشنده اما زیبا در سوئیس

یکی از کوه‌های مرتفع رشته کوه آلپ و از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی کشور سوئیس می‌توان به کوه ماترهورن اشاره کرد. این کوه 4478 متری شکلی همانند هرم را به خود گرفته است و چهار جهت این کوه به سمت چهار جهت اصلی جغرافیایی قرار گرفته است. این کوه در دسته کوه‌هایی به شمار می‌رود که سعود به آن بسیار دشوار بوده و در بازه 130 ساله بیش از 500 کوهنورد در این کوه جان خود را از دست داده‌اند.

پل معلق چارلز کونن سوئیس؛ ترسناک‌ترین پل معلق جهان

این پل معلق که امروزه در میان تمامی گردشگران با نام ترسناک‌ترین و طولانی‌ترین پل معلق جهان شناخته می‌شود در سال 2016 بر روی دره ای عمیق در کوهستان آلپ افتتاح شده است. پل معلق چارلز کونن دارای 494 متر طول بوده و روستای زرمات را به روستای گراچم متصل کرده است. به این نکته توجه داشته باشید این پل معلق دارای 64 سانتی متر عرض بوده و به دلیل باریک بودن عرض آن لقت ترسناک ترین و هیجان انگیزی را به خود اختصاص داده است.

باغ گیاه شناسی دانشگاه زوریخ در سوئیس

دانشگاه زوریخ یکی از غنی‌ترین و البته شگفت انگیزترین باغ‌های گیاه شناسی جهان را در خود جای داده است. در این باغ شما می‌توانید بیش از 8 هزار گونه از گیاهان متنوع جهان را مشاهده کنید. در باغ گیاه شناسی دانشگاه زوریخ شما می‌توانید تمامی گیاهان از اقلیم‌های متنوع سراسر جهان که در کنار یکدیگر هستند را مشاهده کنید و البته این باغ گیاه شناسی دارای سه گلخانه گنبدی شکل می‌باشد که هر یک از آن‌ها مختص به پرورش و نگهداری از گونه‌های استوایی، نیمه استوایی و ساوانا طراحی شده‌اند.

موزه ملی سوئیس

از دیگر مکان‌های دیدنی سوئیس که در شهر زوریخ قرار گرفته است می‌توان به موزه ملی سوئیس اشاره کرد که در لیست مهم‌ترین موزه‌های اروپا جای گرفته است. این موزه دارای سبک معماری فرانسوی در دوران رنسانس بوده و در آن شما می‌توانید بیش از 840 هزار اثر متنوع که هر یک از آن ها روایتگر تاریخ و فرهنگ کشور سوئیس هستند را مشاهده کنید.

کاخ فدرال برن در کشور سوئیس

محل برگزاری فدرال سوئیس و شورای فدرال امروزه به عنوان یکی از مکان‌های پربازدید در کشور سوئیس به شمار می‌رود. کاخ فدرال برن از دو بخش شرقی و غربی تشکیل شده است که اداره دولتی و کتابخانه کاخ فدرال در آن قرار گرفته است. ساختمان یان کاخ برای قرن 19 می‌باشد و یک نمونه خاص و منحصر به فرد معماری به سبک رنسانس آلمانی است. 

برج ساعت برن در سوئیس

یکی از بهترین و پربازدیدترین مکان‌های دیدنی در برن سوئیس، برج ساعت آن به شمار می‌رود. قدمت این برج به 800 سال پیش بازمیگردد و در دوران قرون وسطی طراحی شده است. این برج دارای 23 متر ارتفاع بوده و در انتهای این برج شما شاهد ساعت نجومی شناخته شده آن هستید. تنها کافی است از 130 پله موجود در این برج بالا بروید و با چشم انداز معرکه و زیبای شهر برن رو به رو شوید و برای چند دقیقه نفسی راحت بکشید و از منظره لذت ببرید.

کلیسای گروس مونستر سوئیس

یکی از بهترین شاهکارهای معماری سبک رومی مختص به کلیسای گروس مونستر می‌باشد که در قرن 12 الی 13 میلادی طراحی و ساخته شده است. این بنا را شما می‌توانید در مرکز شهر زوریخ مشاهده کنید که با دو برج بلند و دوقلوی خود نمادی از شهر زوریخ به شمار می‌رود. شاید جالب باشد بدانید که این کلیسا محل دفن سه شهید مسیحی است، به همین دلیل برای مسیحیان پروتستان بسیار اهمیت دارد.

خانه آلبرت انیشتین در برن سوئیس

تمامی افراد آلبرت انیشتین را می‌شناسند! فیزیک دان مشهور و صاحبت نظریه نسبیت! آلبرت انیشتین دو سال از دوران اوج خود را در شهر برن گذرانده است. حال خانه وی در خیابان Kramgasse و در پلاک 49 قرار گرفته است. این خانه امروزه به عنوان خانه ‌موزه‌ آلبرت انیشتین شناخته می‌شود. آلبرت انیشتین در سال 1905 که سال‌های منحصر به فرد زندگی وی نیز شناخته می‌شود در این خانه اقامت داشته است و تمامی مقاله‌های مربوط به نظریه نسبیت خود را دقیقاً در همین خانه به انتشار رسانده است. این خانه دقیقاً با تمامی همان وسیله‌های قدیمی و سبک سال‌های اولیه قرن 20 دکور شده است و در قسمت‌های متنوع این خانه شما می‌توانید تصاویر و آثار متنوع از این شخص را مشاهده کنید.

آسانسور همچواند؛ آسانسوری بسیار مرتفع در سوئیس

مرتفع‌ترین آسانسور خارجی اروپا و یا همان آسانسور همچواند، آسانسوری شگفت انگیز و بی نظیر در کرانه‌های دریاچه لوسرن بوده که در سال 1905 طراحی و ساخته شده است. این آسانسور می‌تواند کمتر از یک دقیقه شما را تا ارتفاع 153 متری بالا ببرد و منظره‌ای خیره کننده از کوه‌های آلپ و دریاچه لوسرن را برای شما به نمایش بگذارد.

شهر قدیم برن در سوئیس

یکی از مکان‌های دیدنی کشور سوئیس که در شهر برن سوئیس قرار گرفته است، شهر قدیمی برن و یا محله قرون وسطایی این شهر می‌باشد. این منطقه در حقیقت هسته اولیه شهر برن به شمار می‌رود که در قرن 12 بر فراز تپه‌هایی که با رودخانه آر محاصره شده است ساخته شده است. در قرن 15 تمامی بناهایی که در قرن 12 طراحی و ساخته شده‌اند به دلیل آتش سوزی گسترده از بین می‌روند و شهر دوباره بازسازی می‌شود. از آن زمان تا به امروز این محله تاریخی بدون هیچ تغییری باقی مانده و در سال 1983 در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است.

سخن آخر

کشور سوئیس برای عکاسان بهترین نقطه بر روی کره زمین، بار علاقه‌مندان به هیجان و ماجراجویی و تجربه چیزهای جدید مقصدی مناسب و برای عاشقان شکلات مقصدی شیرین تلقی می‌شود. دلایل بسیار متنوعی اعم از جنگل‌های آلپ و زیبایی خیره کننده آن، دریاچه‌های شفاف و زلال، مراتع سرسبز و بی نظیر، معماری بی همتا و تاریخی و برخورداری از بالاترین سطح هنر مدرن و.... تمامی دلایلی هستند که باعث شده است کشور سوئیس به عنوان مقصدی توریستی و پر گردشگر تلقی شود، اگر قصد سفر به سوئيس را دارید، تور ویژه سوئیس می تواند شما را به ارزویتان نزدیک کند.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS