۱۰ تا از بهترین هتل‌ ها در کشور سوئیس

۱۰ تا از بهترین هتل‌ ها در کشور سوئیس

جدیدترین مطالب گردشگری

 فهرست مطالب

  • معرفی بهترین هتل‌ها در کشور سوئيس
  • هتل وایت پاد؛ تنفس هوایی شاداب و باطراوت کوهستانی!
  • هتل دِآنجلتر؛ رتبه اول جهان در میان تمامی هتل‌های جهان!
  • پالاس لوتسرن؛ اصلی‌ترین مرکز ارائه غذاهای دریایی!
  • هتل دِكامبریان؛ فوق‌العاده‌ترین قصر مدرن قرن 21!
  • میهمان‌خانه آشر؛ اقامت در مرتفع‌ترین هتل صخره‌ای!
  • گراند هتل كروننهوف؛ چشم انداز حیرت انگیز از یخچال‌های طبیعی برنینا!
  • اومنیا؛ هتلی با سبک فیلم های جیمز باند!
  • دولدر گرند، آرام‌ترین مکان در دنیا!
  • هتل زوریخ ماریوت، در کنار رودخانه‌ای آرام!

معرفی بهترین هتل‌ها در کشور سوئیس

یکی از بهترین کشورهایی که شما می‌توانید با زیبایی‌های خداوند آرامش روحی را دریافت کنید کشور سوئیس می‌باشد، این کشور به دلیل داشتن کوهستان‌های زیبا شهرت جهانی به دست آورده است. در حقیقت شما در هر نقطه از این کشور باشید می‌توانید چشم اندازهای خیره کننده را مشاهده کنید و جذب آن‌ها شوید. در تمامی نقاط متنوع کشور سوئیس هتل‌های نیز احداث شده‌اند که شما می‌توانید از این منظره‌های زیبا لذت ببرید و سفری آرامش بخش را سپری کنید. گزینه‌های زیادی برای رزرو هتل در کشور سوئیس دارید؛ اما به صورت کلی در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین هتل‌ها در کشور سوئیس آشنا کنیم، قبل از هر چیز باید بگویم، اگر قصد سفر به سوئیس را دارید تور ویژه سوئيس انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

 معرفی بهترین هتل‌ها در کشور سوئیس

هتل چاتوا گوش؛ قلعه‌ای عاشقانه و رمانتیک!

با ورود به هتل چاتوا گوش بدون شک داستان‌های افسانه‌ای برای شما به واقعیت تبدیل می‌شوند، زیبا این هتل لوکس همانند یک قلعه رمانتیک و عاشقانه مشرف به شهر لوتسرن طراحی شده است. طرح  نقشه اصلی این هتل در سال 1898 به عنوان یک اقامتگاه خصوصی طراحی شده است و از قلعه عاشقانه و زیبای نوی شوان اشتاین در منطقه باواریا الگوی طراحی خود را به دست آورده است.

هتل چاتوا گوش که در دسته بهترین هتل‌ها در کشور سوئیس به شمار می‌رود در قله‌ای با ارتفاع 490 متر بنا شده است و چشم انداز خیره کننده از شهر، دریاچه لوتسرن و کوه‌های اطراف آن را به نمایش گذاشته است. به جرئت می‌توان گفت در میان تمامی هتل‌های موجود در قاره اروپا، این هتل بی نظیر و زیبا یکی از تماشایی‌ترین چشم اندازها را به خود اختصاص داده است. در صورتی که شما نیز به دنبال مکانی مجلل و لوکس برای اقامت در شهر سوئیس هستید بهتر است رزرو هتل چاتوا گوش را در برنامه خود جای دهید.

هتل وایت پاد؛ تنفس هوایی شاداب و باطراوت کوهستانی!

هتل وایت پاد یکی از هتل‌هایی است که طرف‌دار درجه یک محیط زیست به شمار می‌رود. البته این هتل به هیچ عنوان مکانی ییلاقی به شمار نمی‌رود و شما در یکی از 15 مجموعه با بالاترین فناوری‌های روز دنیا در یک ساختمان مستقل، هندسی فوق العاده، جامع و دنج اقامت خود را سپری خواهید کرد. اقامت در این هتل همانند اقامت در یکی از کلبه‌های اسکیمویی به شمار می‌رود؛ اما با این تفاوت که آب و هوای این منطقه گرم‌تر است!

هتل وایت پاد دارای گرم‌خانه چوبی اختصاصی در خود می‌باشد و برای صرف غذا مهمانان باید از محل اقامت خود به سمت بخش غذاخوری بروند که باید برای این کار 20 دقیقه در میان محیط زیبای طبیعی پیاده روی داشته باشند و از تنفس هوای شاداب و باطراوت کوهستانی لذت ببرند. علاوه بر این موضوع این هتل لوکس در فصل زمستان دارای امکانات اختصاصی اعم از اسکی و دیگر امکانات مورد نیاز در کوهستان را برخوردار می‌باشد.

هتل دِآنجلتر؛ رتبه اول جهان در میان تمامی هتل‌های جهان!

هتل دِآنجلتر از دیگر هتل‌هایی است که در لیست بهترین هتل‌ها در کشور سوئیس به شمار می‌رود که به شکل سحر آمیز و بسیار خارق‌العاده در سواحل دریاچه ژنو بنا شده است. این هتل بنای خود را در سال 1872 بنا کرده است و شرکت‌هایی نظیر فوربس، كوند ناست و تریپ ادوایزر در خصوص رتبه بندی این هتل را به عنوان رتبه اول در جهان در میان تمامی هتل‌های دیگر این شهر معرفی کرده‌اند و تعریف و تمجید بسیار زیادی پشت سر این هتل قرار گرفته است.

شما با وارد شدن در این هتل با عتیقه‌های سیار متنوعی رو به رو خواهید شد که اتاق‌های آن دارای دکوراسیون کاملاً مدرن می‌باشد! هتل دِآنجلتر علاوه بر آن که دارای چشم انداز بی نظیر رو به دریاچه و کوه بلانک را به خود اختصاص داده است، بلکه چشم اندازی رو به بزرگ‌ترین آب‌نمای سوئیس که مابین هتل و دریاچه قرار گرفته است را نیز دارد.

پالاس لوتسرن؛ اصلی‌ترین مرکز ارائه غذاهای دریایی!

پالاس لوتسرن در سال 1906 در شهر لوتوس افتتاح شد و سطحی مدرن و جدیدی از امکانات لوکس را در اختیار مسافرین قرار داد. سوئیت‌های این هتل دارای حمام‌های اختصاصی می‌باشد. یکی از نکات مثبت هتل بنای به‌جای‌مانده از آن می‌باشد که باعث جذابیت این هتل شد هاست. البته در سال 2015 به شکوه این هتل افزوده شد و تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مراکز ارائه غذاهای دریایی تبدیل شد.

بهتر است کمی زیاده روی کنید و سوئیتی به نام سوئیت هنرها را برای خود رزرو کنید؛ در این سوئیت شما با آثار هنری که توسط هنرمندان بزرگ جهان اعم از شاگل و میرو خلق شده‌اند رو به رو خواهید شد و دکوراسیون داخلی این هتل شما را به دهه‌های 60 و 70 خواهد برد و منظره بی نظیر دریاچه و کوهستان را خواهید داشت!

پالاس لوتسرن؛ اصلی‌ترین مرکز ارائه غذاهای دریایی!

هتل دِكامبریان؛ فوق‌العاده‌ترین قصر مدرن قرن 21!

هتل دِكامبریان در فاصله 15 دقیقه‌ای از شهر برن بنا شده است؛ اما با نگاه اول فاصله بسیار زیادی با این شهر بزرگ دارد! این هتل در اوایل دهه 1900 ساخته شده است و از آن زمان تا به امروز به عنوان یکی از بهترین هتل‌ها در کشور سوئیس شناخته می‌شود. امروزه از این هتل با نام قصر فوق العاده مدرن قرن 21 نیز یاد می‌شود. هتل دِكامبریان بنایی سنگی بوده که با شفافیت پنجره‌ها در میان این سنگ‌ها ترکیبی 360 درجه‌ای رو به کوهستان و سرسبزی‌های دره آدلبودن پیدا کرده است. تنها کافی است در فصل زمستان به این هتل بروید و از اسکی کردن در کلاس‌های جهانی لذت ببرید و در فصل تابستان نیز با کوهنوردی و دوچرخه سواری در این منطقه گشت و گذار داشته باشید.

میهمان‌خانه آشر؛ اقامت در مرتفع‌ترین هتل صخره‌ای!

در صورتی که ارتفاعات شما را با چالش‌های زیادی رو به رو می‌کند بهتر است Berggasthaus Aescher را نادیده بگیرید، اما در صورتی که شما نیز جز عاقشان ارتفاع هستید و از اقامت در ارتفاعات لذت می‌برید بهتر است سری به این مهمان‌خانه بزنید. این هتل در بخش کناره کوه و کمی پایین‌تر از قله کوهستان آپنزل آلپز بنا شده است.

به جرئت در دید اول شما متوجه خواهید شد که خوابگاه این هتل به سختی بر روی یک صخره عمودی قار گرفته است و ظاهری فریب دهنده را به شما نشان دهد. اما بهتر است بدانید این بنا بیش از 170 سال قدمت دارد. دسترسی به این هتل کمی سخت خواهد بود و شما باید از طریق کوهنوردی و یا خودروهای کابلی به این هتل بروید.

گراند هتل كروننهوف؛ چشم انداز حیرت انگیز از یخچال‌های طبیعی برنینا!

از سال 1848 گراند هتل كروننهوف از مهمانان خود پذیرایی  مینماید.این ساختمانی بی نظیر با داشتن معماری نئوباروک که در قلب رشته کوه های آلپ سوئیس قرار گرفته است به عنوان یکی از بهترین هتل ها در کشور سوئیس شناخته شده است و از نظر سبک معماری نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

این هتل در سال 2007 بازسازی و مرمت های بسیار زیادی را به خود دید و ویژگی های مسحور کننده قدیمی خود را حفظ نمود. استخر موجود در این هتل چشم اندازه فوق العاده ای از یخچال های طبیعی برنینا داشته و به عنوان یکی از بهترین منظره های جهان شناخته شده است.

اومنیا؛ هتلی با سبک فیلم های جیمز باند!

هتل اومنیا که مشرف به یک کوه بر فراز دهکده زرمات با شده است یکی از بهترین و برترین هتل‌های جهانی شناخته می‌شود. این هتل در سال 2016 در سایت تتریپ ادوایزر عنوان بهترین هتل کشور سوئیس را به خود اختصاص داد و رتبه 6 در اروپا و 19 در جهان را به خود اختصاص داد. البته این رتبه بی دلیل نبوده و به دلیل وجود آسانسوری برای رسیدن به صخره‌هایی که این هتل بر رو آن بنا شده است می‌باشد. ورودی این هتل از یک غار بسیار بی نظیر به سبک فیلم‌های جیمز باند بوده و چشم انداز بسیار شگفت انگیزی از ماترهورن  دارد.

اومنیا؛ هتلی با سبک فیلم های جیمز باند!

هتل دولدر گرند، آرام‌ترین مکان در دنیا!

اگر به دنبال آرامش روحی بی پایان در سفر خود به سوئیس هستید بهترین مکان برای این امر اقامت در هتل دولدر گرند زوریخ می‌باشد. هر چیزی که در تصورتان از یک هتل لوکس وجود دارد در این هتل برای شما مهیا شده است. این هتل همانند یک کاخ باشکوه و مجلل طراحی شده است که از فاصله دور نیز شما را به سمت خود جذب می‌کند.

هتل زوریخ ماریوت، در کنار رودخانه‌ای آرام!

هتل زوریخ ماریوت که در سال 1972 بنا شده است یکی از هتل‌های مجلل و البته قدیمی در سوئیس به شمار می‌رود که اقامت در این هتل حتی برای چند دقیقه نیز بافت تاریخی زوریخ را می‌تواند به رخ بکشد. در کنار این هتل رودخانه لیمات قرار گرفته است که یکی از اصلی‌ترین دلایل رزرو این هتل به شمار می‌رود.

سخن آخر

بهترین بخش‌های ایتالیا، فرانسه و آلمان را در نظر داشته باشید، همه آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید! بعد از آن متوجه خواهید شد که چرا مسافرین و گردشگران بارها و بارها به سوئیس سفر می‌کنند. در صورتی که شما نیز عاشقان فضای باز و طبیعت بکر هستید بهتر است مستقیماً به کوه‌های آلپ پوشیده از برف سوئیس بروید و بهترین هتل‌ها در کشور سوئیس را برای اقامت خود انتخاب کنید. در این مقاله شما را با بهترین هتل ها در کشور سوئیس آشنا کردیم که میتوانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را برگزینید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS