بهترین مراکز خرید روسیه_ سوغاتی به سبک روس‌ها

بهترین مراکز خرید روسیه_ سوغاتی به سبک روس‌ها

جدیدترین مطالب گردشگری

برای سفر به کشور بزرگ و البته همیشه جذاب روس‌ها آماده می‌شوید و قصد دارید تا در این سفر تفریحی دست پر باز گردید. قطعاً از همین حالا به اطلاعاتی کامل از مراکز خرید روسیه نیاز دارید. اگر شما هم قصد دارید تا در حین سیر و سیاحت به سبک روس‌ها سوغات فرهنگی این کشور را با بهترین قیمت تهیه کنید و دست پر از این کشور متفاوت اروپایی بازگردید، در این مقاله از آرامش سفر همراه ما باشید. چرا که قصد داریم تا فهرستی از مراکز خرید ارزان در روسیه را معرفی کنیم. البته از آنجا که عموم برنامه‌های تور گردشگری روسیه برای حضور در شهرهای مهم این کشور هستند، بنابراین بهتر است تا با مراکز خرید شهرهای مهمی همچون مسکو و سن پترزبورگ آشنا شوید.

مراکز خرید مسکو

مسکو پایتخت کشور روسیه و بزرگترین شهر این کشور است. از طرفی فرهنگی‌ترین شهر روس‌ها نیز محسوب می‌شود. قدمت تاریخی شهر مسکو به اندازه تاریخ کشور روسیه باشکوه است و همراه با تمام تحولات این کشور روزهای تلخ و شیرین بسیار زیادی را تجربه کرده ‌است. در این شهر تا دلتان بخواهد از جاذبه‌های گردشگری و مظاهر فرهنگی و بناهای تاریخی کشور روسیه برخوردار هستید و به‌ راحتی می‌توانید برای خرید از مراکز بزرگ و تجاری این شهر اقدام کنید. بهترین و اقتصادی‌ترین مراکز خرید مسکو به قرار زیر هستند:

  • مرکز خرید کراکاس سیتی مال (Crocus City Mall)

در اولین مکان بهتر است مرکز خریدی زیبا با بهره‌مندی از المان‌های کامل گردشگری را معرفی کنیم. مرکز خرید کراکاس سیتی مال مسکو خیلی به معیارهای مراکز خرید ارزان در روسیه نزدیک نیست، اما برای کسانی که بهره‌مندی از مکانی زیبا و باشکوه به ‌همراه تفریحات شبانه می‌خواهند، بهترین مکان است. در این مرکز خرید کالاهای اورجینال از برندهای مطرح دنیا عرضه می‌شوند و رستوران‌های بین‌المللی آن شهرت جهانی دارند. کراکاس سیتی مال در منطقه تقریباً اعیان ‌نشین کراسنوگورسک مسکو واقع شده و مکانی مناسب برای تکمیل شب‌های آرامش‌ بخش سفر به روسیه است.

  • مرکز خرید متروپلیس (Metropolis)

اگر بخواهیم از حس و حال شب‌های لوکس مسکو فاصله بگیریم و کاملاً جدی برای خریدی اقتصادی در این شهر دست ‌به ‌کار شویم، حضور در مرکز خرید مترو پلیس اولین و بهترین پیشنهاد است. متروپلیس از مهمترین مراکز خرید روسیه است و در واحدهای تجاری آن تقریباً هر نوع کالای فرهنگی، بومی، لوکس و… فروخته می‌شود.

مرکز خرید متروپلیس تقریباً در میانه شهر مسکو و با امکان دسترسی راحت از طریق خط سبز متروی این شهر قرار دارد. علاوه ‌بر خرید کالاهای گوناگون می‌توانید از بخش هایپر مارکت بزرگ این مرکز برای تهیه اقلام خوراکی و لوازم خانگی نیز استفاده کنید. این مرکز بیشتر برای ساکنین شهر مسکو راه‌اندازی شده که حالا در کانون توجه خرید ارزان گردشگران بی‌شمار این شهر نیز قرار دارد.

  • مرکز خرید آویا پارک (Avia Park)

یک مرکز خرید به ‌تنهایی می‌تواند قطب گردشگری باشد. زمانی‌ که قرار است تا علاوه ‌بر خرید از خدماتی مانند رستوران‌ها، تفریحات مختلف، بازی کودکان، جاذبه‌های طبیعی و یا بناهای خاص و زیبا در کنار محیطی آرامش‌ بخش و… استفاده کنید. مرکز خرید آویا پارک در شمال شهر مسکو تمام این ویژگی‌ها را دارد و مجموعه کاملی از انواع تفریحات و امکانات را در محیطی زیبا و طراحی منحصر به ‌فرد برای گردشگران ارائه کرده ‌است. در این مرکز خرید مسکو به بیش ‌از ۸۰ رستوران، ۳۰ مرکز بازی و سرگرمی، تعدادی سینما و ساختمان‌هایی با معماری جذاب و خیره‌ کننده در کنار انبوه واحدهای تجاری برای عرضه هر نوع کالا آن‌هم با قیمت مناسب دسترسی دارید. آویا پارک مسکو در بلوار فودنیسکی این شهر واقع شده و بدون تردید از بزرگترین مراکز خرید جهان است.

  • مرکز خرید ایزماییلوف (Izmailovo)

شهر مسکو را به داشتن بناهای خاص تاریخی همراه با گنبدهای رنگی مطابق با معماری اصیل گوتیک می‌شناسند. اگر عاشق این معماری خیره ‌کننده مسکو به سبک هنر ساختمان‌سازی روس‌ها شده‌اید، حضور در مرکز خرید ایزماییلوف جذابیت خاص خودش را دارد. این مکان در خیابان پارکووایا و در کنار ایستگاه متروی پارتیزانسکایا شهر مسکو قرار دارد. ایزماییلوف از مراکز خرید روسیه با دورنمایی فرهنگی است. از معماری تا کالاهای عرضه شده در این مکان همگی رنگ‌وبوی اصالت روس را تداعی می‌کنند. در واحدهای تجاری ایزماییلوف می‌توانید انواع اجناس آنتیک روسی، اشیاء هنری و دست‌ساز روسی، هنر زنده صنایع دستی این کشور و خلاصه کلی کالای خاص مناسب سوغات را پیدا کنید.

  • مرکز خرید آتریوم (Atrium)

برخی از مراکز خرید روسیه بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه هستند. به ‌هر حال همیشه قرار نیست تا در این مراکز کالاها را جستجو کنید و مدام به فکر خرید باشید. گردشگری با رنگ‌وبوی پرسه زدن‌های شبانه در سطح شهر مسکو همیشه جذاب است و برای این نوع تفریحات هم می‌توانید از مرکز خرید آتریوم جایی در مرکز شهر مسکو و در کنار ایستگاه متروی کورسکایا استفاده کنید. کافی‌شاپ‌های این مرکز در نزد گردشگران با حس و حال دور دورهای شهری شهرت دارند. خصوصاً که در کنار باغ زیبای رینگ واقع شده و جذابیت حضور در تفریحات شبانه مسکو را دو چندان خواهد کرد.

مراکز خرید سن پترزبورگ

سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه و پایتخت قدیمی این کشور است. در عین ‌حال با قرار گرفتن در جوار دریای بالتیک یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای روسیه محسوب می‌شود که از نظر اقلیم و شرایط فرهنگی به کل با دیگر شهرهای این کشور متفاوت است. سن پترزبورگ شلوغ‌ترین شهر در کرانه دریای بالتیک و بزرگترین شهر شمالی جهان است و زندگی پر جنب‌ و جوشی دارد. این شهر زیبا همواره در کانون توجه انواع تور گردشگری روسیه قرار دارد و گردشگران می‌توانند از مراکز خرید این شهر برای تهیه کالاهای فرهنگی و یا کالاهای لوکس از برندهای مطرح دنیا استفاده کنند. برخی از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ به قرار زیر هستند.

  • مرکز خرید گالریا (Galeria)

مرکز خرید گالریا بهترین مکان برای خرید لباس، کفش و یا هر نوع اکسسوری از برندهای مطرح اروپایی و آمریکایی و البته خود کشور روسیه در شهر سن پترزبورگ است. یک مرکز خرید ۵ طبقه در نزدیکی ایستگاه مترو وستونیا مرکز شهر سن پترزبورگ که به ‌خوبی قادر است تا انتظارات شما از خرید کالاهای لوکس محصول برندهای برتر جهان را پاسخگو باشد. گالریا از جمله مراکز خرید ارزان در روسیه نیست. اما برای آنها که به ‌دنبال کالای اورجینال هستند، مکانی ایده‌آل با قیمت‌های مناسب‌تر از دیگر مراکز خرید لاکچری این شهر بزرگ روسی است.

  • بازار گاستینی (Gostiny)

گاستینی یک بازار سرپوشیده با رنگ‌وبوی مراکز خرید روسیه است. در این بازار بزرگ و البته ارزان ‌قیمت روس‌ها به هر نوع کالا از هر نوع برند با هر سبک و قیمتی دسترسی دارید. بازار گاستینی تا حدودی تداعی ‌کننده بازارهای سنتی خودمان است. زیرا غرفه‌ها و واحدهای تجاری این بازار به سبک معماری اصیل روسی نزدیک به معماری قفقازی طراحی‌ شده است و تا حدودی به هنر معماری آرامش‌ بخش ایرانی‌ها نزدیک است. قدمت بنای طاق ضربی این بازار به اواسط قرن هجدهم میلادی باز می‌گردد و از جمله قدیمی‌ترین مراکز خرید ارزان در روسیه است. با این حساب وقتی در میان غرفه‌های گاستینی کالاها را براندازی می‌کنید، به یاد داشته باشید که در بازاری تاریخی از فرهنگ اصیل روس‌ها پا گذاشته‌اید.

  • مرکز خرید نوسکی (Nevsky)

خرید کالاهای لوکس و یا فرهنگی با رنگ‌وبوی گردشگری در مکان‌های تاریخی شهر سن پترزبورگ چطور است؟ کافی است برای گردشگری به مرکز خرید نوسکی در قلب تاریخی شهر سن پترزبورگ سر بزنید تا همه‌ چیز را کنار هم داشته باشید. نوسکی از جمله مراکز خرید روسیه با رنگ‌وبوی مدرن اما اصالت روسی است. در این مرکز بزرگ و چند جانبه می‌توانید از هر نوع امکان تفریحی استاندارد مراکز خرید استفاده کنید و به ‌راحتی از همجواری بافت تاریخی این شهر بهره‌مند شوید.

  • مرکز خرید اچ اس ان (HSN)

اگر در جستجوی مراکز خرید ارزان در روسیه هستید و قرار است تا سوغات این مردمان شمالی را از شهر بزرگ و تاریخی سن پترزبورگ تهیه کنید، توصیه می‌کنیم که به مرکز خرید HSN سری بزنید. HSN نوعی بازار با امکانات در حد مراکز خرید است که در آنجا بخش بزرگی از کالاهای تخفیفی عرضه می‌شود. حتی شرایطی پیش‌ بینی ‌شده است که افراد بالای ۵۰ سال از تخفیف ویژه ۱۰ درصدی برخوردار باشند. از لباس تا لوازم خانه، بدلیجات، صنایع دستی و هنری به سبک روسی در این بازار بزرگ شهر سن پترزبورگ پیدا می‌شود.

  • مرکز خرید خانه تجارت لینگراد (DLT)

در آخرین مکان به سراغ یک مرکز خرید تاریخی و بزرگ شهر سن پترزبورگ می‌رویم. این مکان خانه تجارت لینگراد (DLT) است که سابقه تجاری آن به روزهای قبل‌ از انقلاب روسیه باز می‌گردد. اگرچه ساختمان این مرکز تاریخی و تا حدودی قدیمی است، اما همچنان نماد شکوه و معماری برجسته روس در شهر سن پترزبورگ است. از طرفی یکی از مراکز خرید ارزان در روسیه محسوب شده که در آنجا به همه نوع کالا از برندهای تراز اول جهان تا محصولات خوش قیمت و اقتصادی از هر نوع کالا دسترسی دارید. خانه تجارت لینگراد از مشهورترین مراکز خرید روسیه است و در خیابان نوسکی با دسترسی ساده به متروی شهر سن پترزبورگ قرار دارد.

توصیه‌هایی برای حضور در مراکز خرید روسیه

روسیه کشور بزرگی است و مراکز تجاری متعدد و گسترده‌ای دارد. از طرفی یکی از کشورهای تاریخی با فرهنگ غنی اروپایی است. خرید سوغات خصوصاً صنایع دستی روسی همیشه جذاب است. در عین ‌حال با سفر به این کشور نسبتاً ارزان اروپایی به محصولات اورجینال برندهای تراز اول جهان دسترسی دارید. عموم مراکز خرید مسکو و یا سن پترزبورگ در کنار ایستگاه‌های مترو دایر هستند و کافی است تا از خدمات شبکه متروی این شهرها استفاده کنید تا به ‌راحتی به تمامی این مراکز دسترسی داشته باشید. بهترین توصیه برای دسترسی مناسب و سریع مراکز خرید ارزان در روسیه، هماهنگی با تور گردشگری روسیه و اطلاع از سیستم حمل‌ونقل عمومی این شهرها است.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS