دیدنی‌های تایلند

دیدنی‌های تایلند

جدیدترین مطالب گردشگری

تایلند سرزمینی با طبیعت بکر فرهنگ غنی و مردمانی مهمان‌نواز یکی از مقاصد محبوب گردشگران در سراسر جهان است. دیدنی‌های تایلند در نوع خود ستودنی‌اند! این کشور جنوب شرقی آسیایی با ترکیب بی‌نظیری از معابد بودایی باشکوه، سواحل زیبا، جنگل‌های انبوه و شهرهای پر جنب‌وجوش، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای هر مسافری به ارمغان می‌آورد.پ


معابد باشکوه


یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های تایلند، معابد بودایی آن است. معبد وات آروون با برج‌های خیره‌کننده و معبد وات پرا کئو که محل نگهداری مجسمه بودای زمردین است، از جمله معروف‌ترین معابد این کشور هستند. بازدید از این معابد، فرصتی است برای آشنایی با فرهنگ و اعتقادات مردم تایلند.


دیدنی‌های تایلند


سواحل زیبا


سواحل تایلند با شن‌های نرم و آب‌های نیلگون، مقصدی ایده‌آل برای استراحت و تفریحات آبی است. جزیره پوکت، فی فی، سامویی و پاتایا از جمله معروف‌ترین سواحل و جاهای دیدنی تایلند هستند. در این سواحل می‌توانید به شنا، غواصی، اسنورکلینگ و سایر ورزش‌های آبی بپردازید و از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید.


جنگل‌های انبوه


تایلند دارای جنگل‌های انبوه و پارک‌های ملی متنوعی است. پارک ملی کائو یای، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های ملی تایلند، با آبشارهای زیبا، حیات وحش غنی و مسیرهای پیاده‌روی، مقصدی محبوب برای طبیعت‌گردان است.



جاهای دیدنی تایلند


شهرهای پر جنب‌وجوش


بانکوک پایتخت تایلند شهری مدرن و پر جنب‌وجوش با بازارهای شلوغ، مراکز خرید لوکس و غذاهای خیابانی متنوع است. چیانگ مای، شهری آرام‌تر در شمال تایلند، با فرهنگ سنتی غنی و صنایع دستی زیبا، مقصدی مناسب برای علاقه‌مندان به فرهنگ و تاریخ است بانکوک و سامویی نیز از دیگر شهرهای محبوب تایلند است که نباید از قلم انداخت.

غذاهای خوشمزه


علاوه بر دیدنی‌های تایلند غذاهای این شهر هم جذاب است. غذاهای تایلندی با طعم‌های تند و متنوع، یکی از جاذبه‌های گردشگری این کشور است. پات تای، گائو پد پانه‌نگ و توم یام گونگ از جمله معروف‌ترین غذاهای تایلندی هستند.


غذاهای تایلند


تفریحات متنوع


علاوه بر بازدید از معابد، سواحل و جنگل‌ها، تایلند امکانات تفریحی متنوعی را برای گردشگران فراهم می‌کند. ماساژ تایلندی، فیل‌سواری، کلاس‌های آشپزی و بازدید از روستاهای محلی از جمله این تفریحات هستند.


شهرهای توریستی تایلند

کو سامویی


جزیره‌ای زیبا با سواحل سفید و آب‌های نیلگون. این جزیره یکی از توریستی‌ترین دیدنی‌های تایلند است که گاهی تورهای اختصاصی به مقصد آن اجرا می‌شود. سامویی پر از تفریحات آبی است. در انجا می‌توانید جت اسکی، غواصی، والیبال ساحلی، شنا، حمام آفتاب و غیره را تجربه کنید. همچنین هتل‌های این جزیره خدمات لاکچری مانند اسپا و استخر دارند که از کیفیت خوبی برخوردارند.


دیدنی‌های تایلند


چیانگ مای


شهری با فرهنگ سنتی غنی و صنایع دستی زیبا! این شهر پر جنب و جوش جان می‌دهد برای خرید و بازارگردی. بازار سنتی آنجا در نوع خود بسیار تماشایی و خوش آب و رنگ است. چیانگ مای همواره میزبان فستیوال‌های متعددی است که شور و هیجان را به ارمغان می‌آورند. همچنین معابد جذابی برای دیدن دارد.


آیوتایا پایتخت تایلند باستان


این منطقه تاریخی پر از بناهای چند صد ساله است که حالا به متروکه‌ای جالب تبدیل شده‌اند. شهر تاریخی آیوتایا در نزدیکی بانکوک واقع شده و 1350 پیش از میلاد تاسیس شد. این منطقه تا قرن 18 پایتخت تایلند بود و بعد از ان تغییر کاربری داد. وجود معابد قدیمی، خیابان‌های سنگ فرش و ده‌ها عمارت جذاب در این شهر باعث شده تا همواره مقصد گردشگران تور تایلند باشد.


شهر تاریخی سوخوتای


شهر سوخوتای یکی از قدیمی‌ترین دیدنی‌های تایلند است که بیش از 190 معبد دارد. این منطقه در گذشته شامل چندین کاخ، معبد، ساختمان و خانه بود که به مرور زمان به ویرانه تبدیل شد. شهر تاریخی سوخوتای در سال 1991 به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. امروزه این اثر در نوع خود بسیار تماشایی است و می‌تواند یک روز از سفرتان را به خود اختصاص دهد.


دیدنیهای تایلند


تفریحات تایلند

  • ماساژ تایلندی
  • فیل سواری
  • کلاس‌های آشپزی
  • روستاگردی
  • غواصی


نکات مهم برای سفر به تایلند

بهترین زمان سفر: بهترین زمان برای سفر به تایلند، فصل خشک از ماه نوامبر تا ماه آوریل است.
ویزا: برای سفر به تایلند، به ویزا نیاز ندارید (برای اقامت‌های کمتر از 30 روز)

در کل تایلند کشوری است که برای هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد. از طبیعت بکر و فرهنگ غنی گرفته تا غذاهای خوشمزه و تفریحات متنوع تایلند شما را شگفت‌زده خواهد کرد.


رزرو تور تایلند


آرامش سفر مجری تور تایلند در کنار شماست تا لحظاتی مهیج را برایتان خلق کند. برا کسب اطلاعات بیشتر در این باره کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از همکاران ما راهنمایی بخواهید. تیم ما در تمام ساعات کاری پاسخگو شما هستند.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS