تورهای خارجی پاییزی 1403

تورهای خارجی پاییزی 1403

جدیدترین مطالب گردشگری

ثبت نام در تورهای خارجی پاییزی ویژه 1403 از الان شروع شده است و فرصت خوبیست برای خلق یک تجربه جادویی! چه عاشق قدم زدن در باغ‌های باشکوه پاریس هستید و چه گردش در کوچه پس کوچه‌های شهر وین از الان باید ثبت نام خود را شروع کنید. این پروسه به دلیل روند جمع آوری مدارک، ترجمه آن‌ها و اخذ ویزا چند ماه زمان می‌برد. اما به تجربه‌اش می‌ارزد! اکنون سوال این است؛ پاییز کجا بریم؟


پاریس


یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای تورهای خارجی پاییز پاریس است. شهری باشکوه و رویایی که جان می‌دهد برای گردش و تفریح. چه عاشق لم دادن روی چمن‌های کنار برج ایفل باشید و چه گردش در خیابان شانزه لیزه این شهر هوش از سرتان می‌برد. از جمله دیدنی‌های پاریس می‌توان به موزه لوور، برج ایفل، کلیسا سکره کور، معبد پانتئون و موزه هنرهای زیبا اشاره کرد. تور فرانسه شامل بازدید از مشهورترین جاذبه‌های این شهر است که خدمات خوبی هم ارائه می‌دهد. در این تور 8 روزه نگران پرداخت ورودیه‌ها، رزرو بلیط هواپیما و هتل و ویزا نیستید. چرا که تیم آرامش سفر آن را به بهترین شکل انجام می‌دهد.


تورهای پاییزی 1403



تور زوریخ و لوگانو


زوریخ و لوگانو از جمله توریستی‌ترین شهرهای سوئیس‎اند که برای تور خارجی پاییز گزینه خوبی‌اند. در این تور به دیدن طبیعت بکر سوئیس می‌روید و از پاساژهای لوکس خرید می‌کنید. بازدید از آبشارهای راین، بافت تاریخی لوگانو، کوه‌های آلپ و شهر برن، برج ساعت و غیره می‌روید. این تور یک هفته‌ای شما را به یکی از سرسبزترین نقاط قاره اروپا می‌برد و خاطراتی تکرارنشدنی را برایتان خلق می‌کند. در تور زوریخ و لوگانو وقت آزاد دارید تا به گردش در شهر بپردازید و کافه‌های سنتی را تجربه کنید.


تور مادرید و بارسلونا


مگر می‌شود با شروع پاییز به مادرید و بارسلونا سفر نکرد؟! این دو شهر جذاب کشور اسپانیا ده‌ها جای دیدنی دارند. به طوری که با یک بار سفر به آنجا سیر نمی‌شوید! در سفر به مادرید از موزه پرادو، پارک رتیرو، کاخ سلطنتی مادرید، میدان پلازا ماریو و معبد دبود بازدید می‌کنید. همچنین در شهر بارسلونا به دیدن کلیسا ساگرادا فامیلیا، سانتا ماریا دل مار، صومعه پدرالبس، خیابان رامبلا و سازه کازا میلا می‌روید. این تور هشت روزه سرشار از هیجان است و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برایتان رقم می‌زند.


رزرو تورهای پاییزی



هند


یکی از جالب‌ترین مقاصد تورها خارجی 1403 کشور هند است. سرزمینی خوش آب و رنگ که از همان بدو ورود شما را غافلگیر می‌کند. تنوع فرهنگی، قومی و زبانی در این کشور به حدی است که به یک بار سفر نمی‌توان آن را کشف کرد. از جمله جذاب‌ترین جاهایی که در هند بازدید می‌کنید تاج محل است. این بنای مشهور نماد کشور هند است و بدون دیدن آن سفرتان کامل نمی‌شود. معبد هارمندیر صاحب، قلعه سرخ، مسجد مکه، قلعه عامر، ساحل گوا و غارهای الورا از دیگر جاهایی است که در تور هند مورد بازدید قرار می‌گیرد.


رزرو تور پاییزی 1403




مالزی


اگر دوست دارید تا به 5 معبد بزرگ مالزی را از نزدیک ببینید سفر به این کشور را از دست ندهید. تور مالزی شامل بازدید از معابد و بازارهای سنتی این کشور است و حسابی شما را سر ذوق می‌آورد. در این سفر به دیدن غارهای باتو، معبد کک لوک سی، جزیره ردانگ، پارک ملی باکو، شهر جرج تاون و احتمالا جزیره لنکاوی می‌روید. تور مالزی یکی از اقتصادی‌ترین تورهای خارجی است که همواره به ایرانیان پیشنهاد می‌شود.


اندونزی


آیا دوست دارید تا در هوای خنک بر روی سواحل نقره‌ای اندونزی قدم بزنید و حمام آفتاب بگیرید؟! پس تور اندونزی را از دست ندهید. این تور شما را به عمق جنگل‌های بکر این منطقه می‌برد و غافلگیرتان می‌کند. همچنین راهی جزایر سرسبز این کشور می‌شوید و در آب‌های آبی آنجا شنا می‌کنید. غواصی، جت اسکی، قایق سواری، آبتنی و ماهیگیری از جمله فعالیت‌هایی است که در آنجا انجام می‌شود. همچنین بد نیست تا به بازارهای محلی سر بزنید و به خرید سوغات اندونزی بپردازید.


تورهای پاییزی سال 1403



دبی


یکی دیگر از بهترین تورهای خارجی پاییزی تور دبی است. این تور به دلیل قیمت مناسب در پاییز یکی از محبوب‌ترین تورهاست. در این سفر به دیدن ساحل جمیرا، دهکده جهانی دبی، دبی مال، برج العرب و موزه آینده می‌روید. همچنین در مراکز خرید دبی به گشت و گذار و خرید می‌پردازید. دبی شهریست که حسابی شما را سوپرایز می‌کند و جاهای زیادی برای تفریح دارد. شب‌ها هم می‌توانید به کلاب شبانه بروید و در آنجا به تفریح بپردازید.


آفریقای جنوبی


آیا عاشق زرافه‌ها و کرگدن‌ها هستید؟ پس تور آفریقای جنوبی را از دست ندهید. این تور مثل یک سفر رویایی می‌ماند که تا ابد در ذهنتان می‌ماند. آفریقای جنوبی سرزمین شگفت‌انگیزها است. در این تور به دیدن پارک ملی کروگر، کوه تیبل، باغ وحش ژوهانسبورگ، محوطه پنگوئن‌های بولدرز، جزیره روبن، خلیج جفریز و پارک تالابی ایسیمانگالیسو می‌روید. همچنین در بازارهای محلی آنجا به گردش می‌پردازید و به خرید سوغات می‌پردازید.


رزرو تورهای خارجی



ترکیه


اگر خواهان سفری اقتصادی هستید پیشنهاد ما به شما ترکیه است. این کشور مقصد یکی از محبوب‌ترین تورهای خارجی پاییزی 1403 است که طرفداران زیادی دارد. تورهای ترکیه معمولا شامل استانبول، ازمیر، بدروم، آنتالیا یا کوش آداسی است. همچنین شهر وان نیز مقصد تورهای ترکیه است که هم ارزان است و هم پرهیجان. تقریبا با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید با یکی از این تورها همراه شده و خاطرات خوبی را رقم بزنید. اگر دوست دارید تا با یکی از تورهای ترکیه همراه شوید پیشنهاد می‌کنیم که با همکاران ما در تیم آرامش سفر تماس بگیرید . کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.


گرجستان


یکی دیگر از ارزان‌ترین تورهای خارجی پاییزی 1403 تور تفلیس یا باتومی است. این دو شهر گرجستان همواره میزبان گردشگران از ایران است. قیمت اقتصادی، جاذبه‌های دیدنی متنوع و فرهنگ غنی آنجا کاری کرده تا محبوب گردشگران بین المللی باشد. همچنین برای سفر به آنجا نیازمند اخذ ویزا نیستید. گرجستان یکی از بهترین کشورها برای ماجراجویی است؛ توصیه می‌کنیم که سفر به این کشور را از دست ندهید.


رزرو تورهای خارجی پاییزی



سفر با آرامش سفر


اگر دوست دارید تا با تورهای خارجی آرامش سفر همراه شوید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید رزرو هتل یا بلیط هواپیما خود را به ما بسپارید و به صورت انفرادی راهی سفر شوید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS