دیدنی‌های مالزی

دیدنی‌های مالزی

جدیدترین مطالب گردشگری

چقدر با دیدنی‌های مالزی آشنا هستید؟ آیا می‌دانستید که این کشور سرزمین خدایان است و ده‌ها معبد را در خود جای داده است؟! مالزی از آن دسته مقاصدی است که دیدنش هوش از سر هر گردشگری می‌برد. از بازارهای محلی گرفته تا عبادتگاه‌های عجیب در این کشور همگی شما را شگفت‌زده می‌کنند. در ادامه به معرفی معروف‌ترین جاهای دیدنی مالزی می‌پردازیم.


غار باتو


یکی از مشهورترین دیدنی‌های مالزی غار باتو است. این مجموعه غار جذاب به غار میمون هم معروف است و در نزدیکی کوالالامپور قرار دارد. غار باتو به آیین هندو اختصاص داده شده است و به عنوان مکانی مقدس همواره زائران زیادی را به خود جذب می‌کند. درون یکی از این غارها مجسمه‌ای طلایی وجود دارد که در هنگام ورود دیده می‌شود. این تندیس بزرگ خدای هندو است که گویی به افراد خوشامدگویی می‌کند. همچنین درون غارها چندین مجسمه کوچک‌تر و نقاشی دیواری وجود دارد که نشانگر اسطوره‌های آیین هندو است.


دیدنی های مالزی



معبد کک لوک سی پنانگ


این بنا یکی از 5 معبد بزرگ مالزی است که در شهر جرج تاون قرار دارد. معبد کک لوک سی پنانگ در دل جزیره پنانگ واقع شده است و حدود 32 هکتار مساحت دارد. این پرستشگاه 3 بخش دارد که بخش پایینی آن شامل ورودی بنا از جنس سنگ و چوب است. سپس وارد بخش میانی می‌شوید که شامل حیاطی بزرگ با درختان سرسبز است. در بخش بالایی نیز عبادتگاه قرار دارد که شامل چندین تندیس و محل روشن کردن شمع است. همچنین این بخش دسترسی خوبی به قله کوه دارد و چشم‌انداز باشکوهی در اختیارتان قرار می‌دهد. معبد کک لوک سی پنانگ یکی از توریستی‌ترین دیدنی‌های مالزی است که روحتان را جلا می‌دهد. ناگفته نماند که در حوالی آن چندین رستوران و کافه وجود دارد که به سرو انواع نوشیدنی می‌پردازند.


پارک ملی گونونگ گادینگ


یکی از رویایی‌ترین دیدنی‌های مالزی پارک ملی گونونگ گادینگ است. این باغ وسیع در شمال شرقی کشور قرار دارد و مساحت آن بیش از 4000 هکتار برآورد شده است. در آنجا ده‌ها گونه گیاهی و جانوری وجود دارد که تنوع خوبی دارند. همچنین درطول تفریح در آنجا چندین آبشار، صخره و دریاچه می‌بیند که فضایی دلپذیر ایجاد کرده‌اند. امروزه در پارک ملی گونونگ گادینگ تورهای یک روزه برگزار می‌شود که گزینه خوبی برای گردش و ماجراجویی‌اند.


جزیره ردانگ


یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی مالزی جزیره ردانگ است. این جزیره با داشتن سواحل ماسه‌ای سفید رنگ، آب‌های زلال و آب و هوای خوب جایی عالی برای شنا و آبتنی است. در آنجا می‌توان به قایق‌سواری، جت اسکی، غواصی، ماهیگیری و حمام آفتاب پرداخت. همچنین پلاژهای مختلفی برای تفریحات آبی در جزیره ردانگ وجود دارد. ناگفته نماند که در این جزیره درختان نارگیل، بائوباب و غیره وجود دارد که فضای جالبی برای عکاسی ایجاد کرده‌اند.


جاهای دیدنی مالزی



ارتفاعات کامرون


آیا دوست دارید تا به دیدن مزارع چای بروید؟ پیشنهاد ما به شما ارتفاعات کامرون است. این منطقه شامل کوهستان وسیع و مزارع چای است که در نوع خود بسیار مرتفع و وسیع‌اند. همچنین وجود چشم‌اندازهای جذاب در آنجا سبب شده تا هر جهانگردی را جذب خود کند. ارتفاعات کامرون جایی عالی برای پیاده روی، ماهیگیری، پرنده‌نگری و عکاسی است. همچنین می‌توانید در بازار محلی به گردش بپردازید و به خرید چای بپردازید.


جاهای دیدنی مالزی



شهر جرج تاون


یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی مالزی شهر جرج تاون است. این شهر تاریخی معماری باشکوهی دارد و شما را به روزهای دور این سرزمین می‌برد. در آنجا می‌توانید خانه‌های رنگارنگ را ببینید و به بازدید از پارک ملی بروید. همچنین بازار سنتی شهر جرج تاون جان می‌دهد برای خرید سوغات و خوراکی محلی. از دیگر جاذبه‌های توریستی این شهر می‌توان به مسجد جامع اشاره کرد که صدها سال قدمت دارد. اگر روزی بخت با شما یار شد و راهی شهر جرج تاون شدید حتما کارت پستال سنتی این شهر را به عنوان سوغات خریداری کنید.


دیدنی های مالزی



پارک ملی تامان نگارا


یکی دیگر از دیدنی‌های مالزی پارک ملی تامان نگارا است. این پارک وسیع بیش از 4000 هکتار مساحت دارد و بخش‌‌های زیادی را شامل می‌شود. در این پارک می‌توان انواع گونه‌های گیاهی و جانوری را دید که شاید در کمتر جایی دیده باشید. همچنین آبشارها، کوه‌ها، رودها و غارهای این مجموعه حسابی شما را شگفت‌زده می‌کند. فراموش نکنید که در پارک ملی تامان نگارا می‌توان کمپینگ، غواصی، قایق سواری و سافاری را تجربه کرد و حسابی لذت برد.


لنکاوی


مگر می‌شود با تور مالزی همراه شد و به لنکاوی سفر نکرد؟ این جزیره یکی از مشهورترین دیدنی‌های مالزی است که جنگل‌های بارانی و سرسبز دارد. همچنین کوه‌های سر به فلک کشیده آن منظره‌ای رویایی را خلق کرده‌اند. جنگل‌های انبوه، رودهای روان و آبشارهای بلند در جزیره لنکاوی کاری کرده‌اند که این جزیره شبیه به بهشت به نظر می‌رسد. در سفر به این جزیره حتما شنا در ساحل را تجربه کنید و حمام آفتاب بگیرید.


جاذبه های توریستی مالزی



موزه تونل زمان


یکی از جالب‌ترین دیدنی‌های مالزی موزه تونل زمان است. این موزه در شهر کوالالامپور قرار دارد و شما را به گذشته‌های دور می‌برد. این مجموعه شامل تونل طولانی است که از تصاویر، فیلم‌ها و نمایش‌های چند بعدی تشکیل شده است. در آنجا با تاریخ کشور مالزی آشنا می‌شوید و تصاویر جالبی می‌بینید. معمولا بازدید از موزه تونل زمان در برنامه تور مالزی گنجانده نمی‌شود؛ اما می‌توانید در وقت آزاد خود از آنجا دیدن کنید.


معبد خوکونسگی


یکی از زیباترین دیدنی‌های مالزی معبد خوکونسگی نام دارد. این عبادتگاه در دل شهر کوالالامپور واقع شده است و معماری آن هوش از سرتان می‌برد. معبد خوکونسگی در سال 1873 توسط یک مهاجر هندی برای شیوا خدای هندیان ساخته شده است. در احداث آن از سنگ مرمر بهره برده‌اند و رنگ غالب آن طلایی است. رنگ آمیزی جذاب و تندیس‌های متعدد در در معبد خوکونسگی باعث شده تا به یکی از باشکوه‌ترین بناهای مالزی تبدیل شود. اگر روزی بخت با شما یار شد و راهی مالزی شدید حتما سری به این معبد رویایی بزنید.


سفر به مالزی


اگر دوست دارید تا با تور مالزی همراه شوید آرامش سفر برایتان پیشنهادات ویژه‌ای دارد. تیم ما با اجرای تورهای خارجی بهترین خدمات سفر را تقدیمتان می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات تورها با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS