جاذبه های سواحل آنتالیا

جاذبه های سواحل آنتالیا

جدیدترین مطالب گردشگری

سواحل آنتالیا در تابستان یکی از شلوغ‌ترین نقاط ترکیه است. به طوری که همواره گردشگران تور آنتالیا را در آنجا می‌بینیم. سواحل ماسه‌ای و بکر این منطقه جان می‌دهند برای آبتنی، حمام آفتاب و والیبال ساحلی. اما چه تفریحی بهتر از شنا در آب‌های آبی آنتالیا. در این مقاله به معرفی مشهورترین آن‌ها می‌پردازیم تا بتوانید سفری خارق‌العاده را رقم بزنید.


ساحل کورا


یکی از بهترین سواحل آنتالیا کورا نام دارد. این ساحل در حوالی منطقه قاضی پاشا قرار گرفته است و 3 استخر طبیعی دارد. در آنجا می‌توان به دور از هیاهو شهر آبتنی کرد و در کنار صخره‌ها به آبتنی پرداخت. ساحل کورا صخره‌هایی با نام سنگ‌های یالی دارد که از یخ و املاح معدنی درست شده‌اند و مانند آن‌ها در کمتر جایی می‌توان دید. همچنین لطافت هوا و تمیزی آب در آنجا حسابی گردشگران را به وجد می‌آورد.



سواحل آنتالیا



ساحل فاسلیس


یکی از معروف‌ترین سواحل آنتالیا فاسلیس نام دارد. این ساحل در کنار خلیج پامفیلیا واقع شده است و سه بندرگاه طبیعی دارد. به طوری که چشم‌اندازی رویایی در آنجا خلق شده است. ساحل فاسلیس آثار باستانی جذابی هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به حمام‌های رومی و آمفی تئائرها اشاره کرد. تماشای خلیج و بناهای تاریخی در آنجا تجربه جالبی را رقم می‌زند. ناگفته نماند که ساحل فاسلیس در نزدیکی شهری به همین نام قرار گرفته است و می‌تواند یک روز از سفرتان را به خود اختصاص دهد.


ساحل کنیالتی


از دیگر سواحل معروف آنتالیا می‌توان به ساحل کنیالتی اشاره کرد. این ساحل در فاصله کمی از آنتالیا واقع شده است و دسترسی خوبی دارد. از جمله امکانات آنجا می‌توان به فروشگاه، کافه، پلاژ ساحلی، پارکینگ و رختکن اشاره کرد. همچنین هزینه‌های حضور در ساحل کنیالتی زیاد نیست و گزینه خوبی برای سفری اقتصادی است. خوب است بدانید که در این منطقه ماکت مینیاتوری کشور ترکیه دیده می‌شود که برای گردشگران جذاب است. اگر روزی بخت با شما یار شد و به ساحل کنیالتی رفتید می‌توانید خود را با تاکسی یا بی آر تی به سطح شهر برسانید و از هزینه‌های خود بکاهید.


بهترین سواحل آنتالیا



ساحل لارا


مگر می‌شود به آنتالیا سفر کرد و با ساحل لارا نرفت؟ لارا یکی از معروف‌ترین سواحل آنتالیا است که که آب گرم دارد و جان می‌دهد برای شنا و حمام آفتاب. همچنین ورزش‌های آبی فراوانی مانند جت اسکی، غواصی و پدل برد در آنجا رواج دارد. ناگفته نماند که امکان ماهیگیری، قایق سواری، والیبال ساحلی و غیره در ساحل لارا مهیا است. این ساحل یکی از توریستی‌ترین دیدنی‌های آنتالیا است. لذا می‌توان رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در آنجا دید که به سرو انواع خوراکی می‌پردازند. خوب است بدانید که در نزدیکی ساحل لارا آبشار زیبایی قرار دارد که چشم‌اندازی جذاب خلق کرده است. اگر روزی راهی آنتالیا شدید حتما سری به آنجا بزنید و تفریح کنید.


ساحل پاترا


از دیگر سواحل خوب آنتالیا می‌توان به ساحل پاترا اشاره کرد. این ساحل در نزدیکی شهر کاش قرار گرفته و فاصله نه چندان زیادی با کوهستان دارد. لذا می‌توان مناظری خارق العاده را در آنجا دید. ساحل پاترا با وسعت زیاد خود شن و ماسه سفید رنگی را در خود جای داده است که آرامش را خلق کرده‌اند. در آنجا می‌توان انواع لاکپشت را دید که به خوبی محافظت می‌شوند. از جمله تفریحات ساحل پاترا می‌توان به غواصی، پاراسل، قایق سواری، فلای برد و جت اسکی اشاره کرد. خوب است بدانید که در ساحل تفریحات مختص کودکان نیز مهیا شده است و آن‌ها را سرگرم می‌کند.


سواحل بکر آنتالیا



ساحل کاپوتاش


اگر عاشق ترکیب آبی و فیروزه‌ای و ماسه‌های طلایی هستید ساحل کاپوتاش را از دست ندهید. این ساحل یکی از زیباترین سواحل آنتالیا است که شهرتی جهانی دارد. وجود چشم‌انداز رویایی آنجا کاری کرده که هوش از سرتان می‌پرد. در آنجا می‌توانید قایق اجاره کرده و برای غواصی و ماهیگیری به دل دریا بروید. همچنین طبیعت بکر آنجا جان می‌دهد برای پیاده روی و عکاسی کردن.


ساحل آدراسان


آیا می‌خواهید ریلکس کنید و از شلوغی شهر دور باشید؟ پس ساحل آدراسان را از دست ندهید. این ساحل مکانی آرام برای کسب آرامش است. لذا افرادی که دوست دارند یوگا را تجربه کنند راهی ساحل آدراسان می‌شوند. وجود کوه و رودخانه در کنار این ساحل باعث شده تا چشم کار می‌کند زیبایی ببینید. از طرفی دیگر هم وجود آب و هوای عالی و تمیز در آنجا ساحل آدراسان را به مکانی رویایی تبدیل کرده است.


مشهورترین سواحل آنتالیا


ساحل چیرالی


ساحل چیرالی یکی از قدیمی‌ترین سواحل آنتالیا است که همواره جمعیت زیاد در آن حضور دارند. این ساحل با داشتن ماسه سفید، آب زلال و بناهای تاریخی جان می‌دهد برای ماجراجویی. همچنین امکانات تفریحات آبی در آن مهیا شده است که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به جت اسکی اشاره کرد. از دیگر تفریحات آنجا می‌توان به والیبال ساحلی، ماهیگیری و غواصی اشاره کرد. گردش در ساحل چیرالی همواره رایگان است و در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به آنجا بروید.


ساحل کمر


یکی از محبوب‌ترین سواحل آنتالیا کمر نام دارد. این ساحل امکانات توریستی متعددی مانند هتل و رستوران دارد که خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را عرضه می‌کنند. همچنین هتل‌های این منطقه با ارائه بهترین خدمات تجربه خوبی را برای گردشگران رقم می‌زنند. خوب است بدانید که در نزدیکی ساحل کمر پیست اسکی وجود دارد که تجربه خوبی از اسکی را برای مسافران رقم می‌زند. این ساحل یکی از پر رونق‌ترین و شلوغ‌ترین سواحل آنتالیا است که به هر گردشگری پیشنهاد می‌شود.


بهترین سواحل آنتالیا



ساحل بلک


ساحل بلک یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیا است که خدماتی لوکس و چندان ارزان دارد. در این ساحل ده‌ها امکانات مانند زمین گلف، زمین بازی کودکان، زمین والیبال، بسکتبال و غیره وجود دارد. همچنین رستوران‌های این مجموعه خوشمزه‌ترین غذاها را سرو می‌کنند. کلاب‌های ساحل کمر نیز تا پاسی از شب به روی گردشگران باز است و همگی موسیقی زنده دارند. اگر به دنبال جایی خاص برای تفریح هستید ساحل کمر آنتالیا را از دست ندهید.


سفر به آنتالیا


اگر دوست دارید تا با تور آنتالیا همراه شوید ما برایتان پیشنهادات ویژه‌ای داریم. تورهای آرامش سفر با بهترین قیمت اجرا می‌شوند. همچنین اگر بخواهید به صورت انفرادی راهی شوید می‌توانید رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیما خود را به تیم ما بسپارید و تجربه خوبی را رقم بزنید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS