دیدنی‌های کانادا

دیدنی‌های کانادا

جدیدترین مطالب گردشگری

چقدر با جاهای دیدنی کانادا آشنا هستید؟ تا به حال فکر کرده‌اید که سفر به این کشور شامل بازدید از چه مکان‌هایی است؟ کانادا این بهشت جذاب روی زمین طبیعتی بکر دارد؛ به طوری که هوش از سرتان می‌برد. چه عاشق بناهای لوکس باشید و چه طبیعت‌گردی این کشور شما را جادو می‌کند. در این مقاله به معرفی 10 جای دیدنی کانادا می‌پردازیم. مکان‌هایی که شاید نامشان به گوشتان نخورده باشد.


آبشار نیاگارا


اکثر ما کانادا را با آبشارهای نیاگارا می‌شناسیم. آبشارهایی که به واسطه وسعت و جذابیتشان شهرتی جهانی پیدا کرده‌اند. این مجموعه آبشار به طور میانگین 57 متر ارتفاع دارند و از فاصله دور چشم‌اندازی رویایی را خلق کرده‌اند. آبشارهای نیاگارا در حوالی شهر تورنتو و در مرز آمریکا قرار دارند و می‌توان با قایق به آن‌ها نزدیک شد وعکاسی کرد. 3 آبشار این مجموعه با نام‌های نقاب عروس، نعل اسب و آمریکایی شناخته می‌شوند و هرکدام ارتفاعی متفاوت دارند. خوب است بدانید که ریزش آب نیاگارا در فصول مختلف فرق دارد. به طوری مثال حجم آب در تابستان بیشتر و پرسرعت‌تر است. در حالی که در زمستان از حجم آن کاسته می‌شود. اگر روزی بخت با شما یار شد و به این منطقه سفر کردید حتما سوار بر قایق تفریح در آنجا را تجربه کنید.


دیدنی های کانادا



بافت قدیمی شهر کبک


یکی دیگر از معروف‌ترین دیدنی‌های کانادا شهر قدیم کبک است که در فهرست میراث جهانی هم به ثبت رسیده است. این منطقه در بخش‌های بالا و پایین کبک واقع شده و شامل خانه‌های قدیمی، خیابان‌های سنگ‌فرش، گالری و موزه است. با قدم زدن در آنجا گویی به گذشته‌های دور کانادا رفته‌اید و تاریخ را از نزدیک می‌بینید. همواره به گردشگران پیشنهاد می‌کنیم که در یکی از رستوران‌های این منطقه خود را به یک وعده غذای سنتی مهمان کنند. همچنین بد نیست تا در یکی از کافه‌های دنج آنجا خود را به یک فنجان قهوه مهمان کنید.


تپه پارلمان اتاوا


یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی کاناداد تپه پارلمان است. این تپه بر فراز رود اتاوا ساخته شده است. وجود بناهای قدیمی با معماری نئوگوتیک در آنجا کاری کرده تا صحنه‌ای شبیه به کارت‌ پستال ببینید! ساختمان‌های پارلمان صدها سال قدمت دارند و با رنگ و لعاب جذاب خود سوژه خوبی برای عکاسی‌اند. این مجموعه شامل چندین مجسمه، حوض و باغ است که چشم‌اندازی زیبا خلق کرده‌اند. اگر هم دوست داتشه باشید می‌توانید به کنار رودخانه رفته و در آنجا قایق سواری کنید.


جاهای دیدنی کانادا



بافت تاریخی مونترال


اگر عاشق عمارت‌های قدیمی هستید پیشنهاد می‌کنیم که سری به بافت تاریخی مونترال بزنید. این محدوده یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های کانادا است که ساختمان‌هایی زیبا دارد و جان می‌دهد برای ماجراجویی. از جمله جاذبه‌های توریستی بخش قدیمی مونترال می‌توان به خیابان بون سکور، کلیسای جامع نتردام، میدان ژاک کارتیه و تالار شهر اشاره کرد. همچنین بد نیست تا در بازار بون سکور قدم بزنید و به خرید وسایل تزئینی بپردازید. بافت تاریخی مونترال جذابیت‌های فراوانی دارد و نمی‌توان از رستوران‌های آن گذشت! لذا فراموش نکنید که در آنجا خود را به یک وعده غذای لذیذ مهمان کنید.

جزیره ونکوور


اگر عاشق طبیعت‌گردی و ماجراجویی هستید پیشنهاد می‌کنیم که در سفر با تور کانادا بازدید از جزیره ونکوور را از دست ندهید. برای رفتن به این جزیره باید 2 ساعت سوار کشتی شده و راهی شد. جزیره ونکوور به دلیل داشتن طبیعت بکر، جنگل‌های انبوه، آبدره‌های زیبا و هوای عالی جان می‌دهد برای طبیعت‌گردی و ریلکس کردن. همچنین گزینه خوبی برای کمپینگ است و خاطره خوبی را برای مسافران رقم می‌زند. خوب است بدانید که در این جزیره درختان غول پیکری وجود دارد که بیش از هزار سال قدمت دارند. ناگفته نماند که در جزیره ونکور چندین اقامتگاه وجود دارد که خدمات خوبی ارائه می‌دهند. به همین دلیل همواره مقصد خوبی برای گردشگران است.


جاذبه های توریستی کانادا


خلیج فاندی


آیا دوست دارید جزر و مدهای شگفت‌انگیز را ببینید؟ پیشنهاد می‌کنیم که از خلیج فاندی غافل نشوید. این خلیج زیبا جزر و مدهایی به وسعت 19 متر دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. بهترین زمان برای دیدن این رویداد اواخر بهار تا ابتدای پاییز است. همچنین در خلیج فاندی امکاناتی مانند مسیر پیاده‌روی، فروشگاه، اسکله، و مکان ماهیگیری وجود دارد. این منطقه جای خوبی برای گذراندن یک روز خارق‌العاده است. تماشای جزر و مد و گردش در کنار اسکله می‌تواند حسابی دیدنی باشد.


بندرگاه داخلی ویکتوریا


بندرگاه داخلی شهر ویکتوریا یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های کانادا است که نباید از دست داد. این منطقه شامل آبگیر وسیع و کشتی‌های باری نه چندان بزرگ است که چشم‌انداز زیبایی ایجاد کرده‌اند. هر از گاهی در آنجا فستیوال‌های متعدد شاد برگزار می‌شود که حسابی مردم را سرگرم می‌کند. در بازدید از آنجا می‌توانید به یکی از کافه‌های بندرگاه بروید و خود را به یک فنجان قهوه مهمان کنید و از غروب آفتاب لذت ببرید.


جاهای دیدنی کشور کانادا



پارک ملی فوندی


یکی دیگر از دیدنی‌های کانادا پارک ملی فوندی است. این پارک به دلیل قرار گرفتن در خلیج فندی به این نام شهرت دارد و جان می‌دهد برای تماشای جزر و مد. پارک ملی فوندی از آن دسته جاذبه‌های توریستی است که هم آرامش را نصیبتان می‌کند و هم هیجان را. این منطقه جان می‌دهد برای کمپینگ و قایق سواری. اگر هم دوست داشته باشید بد نیست تا به جنگل‌نوردی بپردازید و از درختان قدیمی آنجا دیدن کنید. ناگفته نماند که در این محدوده بیش از 25 آبشار وجود دارد که روحتان را جلا می‌دهند.


برج سی ان


یکی از بلندترین سازه‌های دنیا برج CN یا برج ملی کانادا است که به عنوان یکی بلندترین برج این کشور شناخته می‌شود. ساخت این بنا در سال 1973 آغاز شد و در سال 1994 تکمیل شد. طبقه شیشه‌ای آن باعث شده گردشگران زیادی برای تماشای چشم‌انداز راهی آنجا شوند و عکاسی کنند. گرچه برج سی ان بخش‌های زیادی دارد؛ اما همه جای آن قابل بازدید نیست.


دیدنیهای کانادا



رزرو تور کانادا


تور کانادا یکی از جذاب‌ترین تورها است که در تابستان تجربه جالبی را برایتان رقم می‌زند. برای همراه شدن با این تور به یک تیم حرفه‌ای آرامش سفر همراه شوید و خاطراتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای اروپایی و غیر اروپایی با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید. تیم آرامش سفر در تمام ساعات کاری پاسخگو شماست.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS