دیدنی‌های ژاپن

دیدنی‌های ژاپن

جدیدترین مطالب گردشگری

حتی اگر کمی شیفته سفر و ماجراجویی باشید شناخت دیدنی‌های ژاپن شما را عاشق این سرزمین می‌کند. از معابد بزرگ و رنگارنگ گرفته تا بازارهای سنتی در این کشور با فرهنگ ژاپن ترکیب شده‌اند و جاذبه‌های فراوانی را ایجاد کرده‌اند. تقریبا با هر سلیقه‌ای که باشید گردش در این کشور می‌تواند یک رویای شیرین باشد برایتان! در این مقاله محبوب‌ترین جاذبه‌های ژاپن؛ سرزمین شکوفه‌های گیلاس را معرفی می‌کنیم.


کاخ امپراطوری توکیو


یکی از مشهورترین جاهای دیدنی ژاپن کاخ امپراطوری توکیو است. بنایی وسیع که روزگاری محل سکونت پادشاهان گذشته بوده است و امپراطوری کنونی همچنان در آن زندگی می‌کند. این کاخ بزرگ در قرن ۱۷ میلادی ساخته شده است و مجموعه‌ای از عمارت‌ها، اصطبل، حیاط و آشپزخانه را در خود جای داده است. همچنین وجود درختان گیلاس جلوه‌ای خاص به آنجا بخشیده است و شما را به وجد می‌آورد.


دیدنی های ژاپن



قلعه اوساکا


یکی دیگر از مشهورترین دیدنی‌های ژاپن قلعه اوساکا نام دارد. این دژ در سال ۱۵۸۶ ساخته شده و بارها مرمت شده است. قلعه اوساکا هشت طبقه دارد که در بخش آن اتاق‌های گوناگون با کاربری‌های مختلف ساخته شده‌اند. برخی از اتاق‌ها بری پذیرایی از مهمانان نظامی یا خارجی بود و برخی دیگر برای اسکان اعضای سلطنتی. وجود نقاشی‌های چشمگیر و معماری لوکس در قلعه اوساکا آنجا را به یکی از توریستی‌ترین مکان‌های ژاپن بدل کرده است. ناگفته نماند که برج اصلی این دژ بیش از ۲۴ارتفاع دارد و چشم‌انداز جذابی به کل شهر دارد. اگر روزی بخت با شما یار شد و با تور ژاپن همراه شدید حتما سری به آنجا بزنید.


پارک ملی چوبو سانگاکو


از دیگر جاذبه‌های دیدنی ژاپن می‌توان به پارک ملی چوبو سانگاکو اشاره کرد. این پارک باشکوه در فهرست جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است و به آلپ ژاپن شهرت دارد. دلیل آن هم ارتفاع زیاد و بارش برف زمستانی در این محدوده است. وجود گونه‌های گیاهی و جانوری متعدد در پارک ملی چوبو سانگاکو باعث شده تا بتوان جانداران نادری را در آنجا دید. همچنین چندین چشمه آبگرم در آنجا وجود دارد که به صورت محدود مورد استفاده قرار می‌گیرند.


جاهای دیدنی ژاپن



پارک نارا


اگر دوست دارید تا به دیدن شکوفه‌های گیلاس بروید پیشنهاد ما به شما پارک نارا است. زیرا در این پارک چندین درخت گیلاس بزرگ وجود دارد که در فصل بهار چشم‌اندازی خارق العاده خلق می‌کنند. همچنین در آنجا صدها گوزن وجود دارد که از نوع نژاد ژاپنی‌اند و در کمتر جایی دیده می‌شوند. پارک نارا یکی از بهترین جاهای دیدنی ژاپن برای تماشای شکوفه‌ها و گوزن‌هاست. تجربه‌ای که شاید در هیچ جای دیگر نصیبتان نشود.


معبد پاگودای چوریتو


اگر عاشق ماجراجویی هستید پیشنهاد ما به شما معبد پاگودای چوریتو است. این مکان مقدس صدها سال قدمت دارد چندین بام دارد و معماری آن باشکوه است. سقف قرمز، دیوارهای آجری، حیاط وسیع و مجسمه‌های بودا در آنجا هر گردشگری را مات و مبهوت می‌کند. همواره فستیوال‌های مذهبی زیادی در آنجا برگزار می‌شود که گردشگران بین المللی را جذب خود می‌کند. همچنین به دلیل داشتن فضای دنج سوژه خوبی برای عکاسی کردن است.


دیدنیهای ژاپن




معبد فوشیمی ایناری


با اینکه در ژاپن معابد زیادی وجود دارد اما معبد فوشیمی ایناری چیز دیگری است. این معبد در شهر کیوتو قرار گرفته و به داشتن تونل‌های قرمز معروف است. معبد فوشیمی ایناری برای سپاس از خداوند برنج ساخته شده است تا همواره رزق و روزی به سمت کشاورزان روانه شود. همچنین درون آن چندین مجسمه از روباه وجود دارد نماد فراوانی است. ناگفته نماند که در حوالی این بنا کوه ایناری وجود دارد که برای پیاده‌روی و گردش گزینه خوبی است. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید به یکی از رستوران‌های محلی آنجا رفته و خود را به یک وعده غذای لذیذ مهمان کنید.


پارک ساحلی هیتاچی


آیا دوست دارید تا بهشت را بر روی زمین ببینید؟ پس پارک ساحلی هیتاچی را از دست ندهید. این ساحل وسیع یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های ژاپن است که با صدها گل تزئین شده است. گل‌هایی خوش رنگ و بو که جلوه خاصی به آنجا بخشیده‌اند. وجود پلاژ شنا، جت اسکی و والیبال ساحلی در این مجموعه نیز باعث جذب گردشگران شده است. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید سوار بر چرخ و فلک شده و از ارتفاع بالا آنجا را ببینید.


جاذبه های توریستی ژاپن



جنگل بامبو اراشیاما


یکی دیگر از دیدنی‌های ژاپن که نباید از دست داد جنگل بامبو اراشیاما است. این جنگل در شمال aهر توکیو قرار دارد و جایی بکر برای ماجراجویی است. در آنجا می‌توان به دور از هیاهو شهر به گردش و پیاده‌روی پرداخت و عکاسی کرد. در جنگل بامبو اراشیاما انواع درختان و حیوانات وجود دارد که به صورت محافظت شده نگهداری می‌شوند. همچنین در طول مسیر راهنمای مجموعه شما را همراهی می‌کند و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهد.


چهار راه شیبویا


اگر دوست دارید اقدام به خرید سوغات ژاپن کنید پیشنهاد ما به شما چهار راه شیبویا است. این چهار راه یکی از اصلی‌ترین نقاط شهر است که همواره جمعیت زیادی در آن تردد می‌کند. شلوغی جمعیت در چهار راه شیبویا باعث شده تا حتی در برخی فیلم‌ها نیز به عنوان لوکیشین مورد استفاده قرار گیرد. در چهار راه شیبویا چندین فروشگاه، رستوران، کافه، پارک، سینما و سالن تئاتر وجود دارد که باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است. اگر روزی به توکیو سفر کردید حتما سری به آنجا بزنید و تجربه جالبی را رقم بزنید.


جاهای دیدنی زاپن



دیزنی لند توکیو


مجموعه دیزنی لند توکیو یکی از مهیج‌ترین جاهای دیدنی ژاپن است که نباید از دست داد. این مجموعه شبیه به دیزنی لند پاریس ساخته شده است , هفت بخش دارد. هر بخش آن شامل جنگل‌های استوایی، شهرهای ماجراجویی، شهربازی و غیره است. همچنین وجود شخصیت‌های کارتونی مشهور دنیا در آنجا باعث شده تا محبوب کودکان باشد. دیزنی لند توکیو چندین رستوران و کافه را هم در خود جای داده که نیاز گردشگران را برطرف می‎کند.


سفر به ژاپن


اگر دوست دارید تا با تور ترکیبی ژاپن همراه شوید آرامش سفر در کنار شماست. همکاران ما در تمام ساعات کاری پاسخگو شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از تیم ما راهنمایی بخواهید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS