بهترین هتل‌های دبی

بهترین هتل‌های دبی

جدیدترین مطالب گردشگری

دبی به دلیل توریستی بودن مراکز اقامتی زیادی دارد. به طوری که هتل‌های دبی امروزه با پیشرفته بودن خود به یکی از جاذبه‌های این شهر تبدیل شده‌اند. چه بخواهید برای تفریح راهی دبی شوید و چه کار و تجارت باید از قبل درباره هتل‌های آنجا اطلاعات کسب کنید. در این مقاله هرآنچه که باید بدانید را به شما خواهیم گفت.


هتل جمیرا امارات تاورز (Jumeirah Emirate Towers Hotel)


این مجموعه اقامتی یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های دبی است که ۴۰۰ اتاق دارد. اتاق‌های هتل جمیرا امارات تاورز خدماتی مانند وای فای، ماهواره، تلویزیون، چای ساز و غیره دارند. همچنین صرافی، باشگاه ورزشی، اتاق سیگار، فضای سبز، اسپا و کافی شاپ از جمله دیگر خدمات این هتل ۵ ستاره است. رستوران هتل جمیرا امارات تاورز نیز با سرو انواع غذاهای ملل و عربی تجربه‌ای ناب را از بودن در این دبی برایتان رقم می‎زند. همچنین می‌توانید از کانتر گردشگری آنجا اقدام به اجاره خودرو کرده و بدون دغدغه در سطح شهر تردد کنید.


هتل های دبی



هتل تاج دبی (Taj Dubai Hotel)


یکی از محبوب‌ترین هتل‌های دبی تاج نام دارد. این هتل به دلیل داشتن استخر روباز بر روی پشت بام شهرت زیادی دارد و چشم‌انداز جذابی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله اتاق‌های هتل تاج می‌توان به وای فای، ماهواره، مینی بار، میز تحریر و چای ساز اشاره کرد. یکی از اصلی‌ترین بخش‌های این مجموعه رستوران آن است که به سرو انواع غذاهای آسیایی، اروپایی، عربی و هندی می‌پردازد. همچنین در کافی شاپ آنجا می‌توانید خود را به انواع نوشیدنی مهمان کرده و تجدید قوا کنید. باشگاه ورزشی، فضای سبز، اتاق سیگار، اسپا و استخر نیز از دیگر امکانات هتل تاج است که اقامتی فراموش‌نشدنی را برای گردشگران تور دبی رقم می‌زند.


هتل برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah Hotel)


اگر دوست دارید تا اتاقی رو به خلیج فارس داشته باشید پیشنهاد ما به شما هتل برج العرب جمیرا است. این هتل رو به دریا و در ۲۷ طبقه ساخته شده است. وسعت زیاد و طبقات وسیع آن باعث شده است تا ۲۰۲ اتاق را در خود جای دهد. از جمله امکانات لوکس هتل برج العرب جمیرا می‌توان به وجود ۹ رستوران در هتل اشاره کرد. رستوران‌های هتل برج العرب به سرو انواع غذاهای شرقی، آسیایی، اروپایی و مکزیکی می‌پردازند. به همین دلیل حق انتخاب زیادی پیش رو دارد. از جمله خدمات هتل برج العرب می‌توان به سونا، اسپا، باشگاه ورزشی، سالن ورزشی کودکان و کانتر گردشگری اشاره کرد. این هتل دسترسی خوبی به ساحل جمیرا دارد و طی مدت زمان کمی می‌توانید خود را به آنجا برسانید.



رزرو هتل های عرب



هتل پارک هیات دبی (Park Hyatt Dubai)


از دیگر هتل‌های مشهور دبی می‌توان به هتل هیات اشاره کرد. این هتل ۵ ستاره بسیار مدرن ساخته شده است. همچنین با داشتن ۲۲۵ اتاق ظرفیت پذیرش افراد زیادی را دارد. اتاق‌های ان عایق صدا ساخته شده‌اند و تراس دارند. همچنین در عین مبله بودن خدماتی لوکس و شیک دارند. از دیگر خدمات هتل پارک هیات دبی می‌توان به اتاق سیگار، وای فای، روم سرویس، رستوران، اسپا و استخر اشاره کرد. این هتل دسترسی خوبی به مراکز خرید دبی دارد و تجربه‌ای عالی را از بودن در این شهر نصیبتان می‌کند.


هتل اوبریوا (The Oberoi Dubai)


اگر دوست دارید تا در هتل آرام و دنج اسکان کنید پیشنهاد ما به شما هتل اوبریوا است. این مجموعه اقامتی ۵ ستاره خدماتی مانند سالن ورزشی، وای فای، اسپا، استخر، صرافی و بار دارد. همچنین می‌توانید از کانتر گردشگری آنجا بلیط جاهای دیدنی دبی را تهیه کرده و بدون دغدغه گردش کنید. بد نیست بدانید که هتل اوبریوا خدمات ویژه معلولین هم دارد و اسکانی راحت را برای آن‌ها فراهم می‌کند.



ارزان ترین هتل های دبی



هتل سوفیتل (Hotel Sofitel)


هتل سوفیل یکی از محبوب‌ترین هتل‌های دبی است که در نزدیکی ساحل جمیرا قرار گرفته است. این هتل با معماری فرانسوی ساخته شده است و ظاهر آن با دیگر هتل‌ها فرق دارد. به طوری که به محض ورود شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. هتل سوفیتل خدماتی مانند فروشگاه، زمین تنیس، خدمات کودک، استخر، باشگاه ورزشی و ساحل اختصاصی دارد. همچنین در اتاق‌های ان وای فای، مینی بار، ماهواره و میز کار وجود دارد.


هتل لندمارک پلازا (Landmark Plaza Hotel Dubai)


هتل لندمارک پلازا یکی از پرطرفدارترین هتل‌های دبی است که در منطقه دیره ساخته شده است. لذا دسترسی خوبی به مرکز خرید دیره دارد و برای خرید سوغات می‌توانید به آنجا بروید. هتل لندمارک پلازا در ۱۰ ساخته شده است و ۱۲۷ اتاق دارد. از جمله امکانات آنجا می‌توان به ماهواره، کافی شاپ، صندوق امانات، صرافی و کانتر گردشگری اشاره کرد. همچنین رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ملل تجربه‌ای تکرارنشدنی را برای افراد رقم می‌زند.



رزرو هتل های دبی



هتل خلیج گرند دبی (Al Kaleej)


هتل خلیج یکی از ارزان‌ترین هتل‌های دبی است که فضایی ساده و دنج دارد. این هتل امکاناتی مانند صرافی، وای فای، خدمات ویژه معلولین، ماهواره و رستوران دارد. همچنین می‌توانید در کافه آنجا خود را به میان وعده‌ای لذیذ مهمان کنید. اتاق‌های هتل نیز خدماتی مانند چای ساز، ماهواره، میز کار و صندوق امانات دارند. هتل خلیج به دلیل دسترسی به جاذبه‌های توریستی دوبی گزینه محبوبی در میان گردشگران است. همچنین به دلیل قیمت ارزان همواره مورد استقبال مسافران از سراسر دنیا قرار می‌گیرد.


هتل آراوی (Hotel Aravi)


یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی دبی آراوی نام دارد. این هتل به دلیل قیمت‌های مقرون به صرفه و خدمات خوب همواره میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز، صرافی، باشگاه ورزشی، وای فای، کلاب شبانه و کانتر گردشگری اشاره کرد. همچنین اتاق‌های آن تمام خدمات مورد نیاز مسافران را در خود جای داده است. هتل آراوی به دلیل داشتن پرسنل آموزش دیده همواره به دیگر گردشگران پیشنهاد می‌شود و یکی از محبوب‌ترین هتل‌هاست.



ارزان ترین هتل های دبی



سفر به دبی با آرامش سفر


اگر دوست دارید تا سفر به دبی را تجربه کنید آرامش سفر در کنار شماست. همکاران مابا سال‌ها تجربه لحظاتی دلنشین را تقدیمتان می‌کنند. برای رزرو تور دبی یا رزرو هتل‌های این شهر می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از همکاران ما راهنمایی بخواهید. همچنین تیم ما در کنار شماست تا با اخذ ویزای دبی در کمترین زمان شما را راهی سفر کنند.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS