7 بهترین روش برای رفتن به اروپا

7 بهترین روش برای رفتن به اروپا

جدیدترین مطالب گردشگری

بهترین روش برای رفتن به اروپا از فردی به فرد دیگر می تواند متفاوت باشد اما برای ایرانی هایی که شرایط نسبت به بقیه کشورها کمی متفاوت است. بی‌راه نیست اگر بگوییم شرایط رفتن به اروپا برای ایرانی ها سخت است، چه به لحاظ مالی چه به لحاظ گرفتن ویزا. هرچند راه های کمتر شناخته شده رفتن به اروپا وجود دارند که با انتخاب هوشمندانه و زیرکانه می توانید به راحتی به اروپا سفرکنید.

اما زیاد نگران نباشید ما در اینجا برای شما 7 روش را معرفی می کنیم که از طریق آنها میتوانید به اروپا بروید. از معمول ترین روش برای رفتن به اروپا گرفته تا روش های زیرکانه و غیر عالی و گاها خطرناک.

در اینجا 7 تا از بهترین روش های رفتن به اروپا را با هم بررسی می کنیم و نظر کارشناسان و همچنین نظر هوش مصنوعی را درباره این روش ها جویا میشویم.


7. رفتن به اروپا از طریق تور

تور اروپا رفتن دختر

رفتن به اروپا از طریق تور یکی از ساده ترین روش ها برای کسانی است که شرایط اخذ ویزای شینگن را داشته باشند. اگر شما حس می کنید که شرایط اخذ ویزای توریستی اروپا را از لحاظ تمکن مالی، بیمه، گردش حساب بانکی، کسب و کار، دعوت‌نامه، سند ملکی و ... دارید می‌توانید به راحتی با مراجعه به آژانس آرامش سفر ویزای خود را دریافت کنید و راهی تور اروپا شوید.

نظر کارشناس:

کارشناس

به نظرم این یکی از بهترین روش‌ها برای کسانیه که شرایط ویزای شینگن مثل تمکن مالی و ... رو دارند. این روش ممکنه به سرمایه اولیه مثل تمکن مالی و ... نیاز داشته باشه، ولی حداقل اینه که اگه این شرایط رو دارین راه خیلی راحت و آسونیه.

نظر هوش مصنوعی:

عکس هوش مصنوعی

مزایا: فرآیند آسان‌تر و سریع‌تر برای گرفتن ویزا، مناسب برای سفرهای کوتاه‌مدت و توریستی.

معایب: محدودیت زمانی و هزینه‌های بالاتر نسبت به برخی دیگر از روش‌ها، عدم امکان اقامت طولانی‌مدت.


6. روش تحصیلی

راه تحصیلات در اروپا

دومین روش معمول برای رفتن به اروپا گرفتن پذیرش دریکی از دانشگاه‌های اروپاست، شما می‌توانید برای ادامه تحصیل در هر یک از مقاطع کارشناسی، ارشد و یا دکتری در دانشگاه‌های اروپا پذیرش بگیرید و برای تحصیل به آنجا بروید. البته شرایط هر دانشگاه در کشورهای مختلف متفاوت است.

نظر کارشناس:

کارشناس

کسی اگه فکر می کنه آدم درس خونی هست و علم و تحصیل علاقه داره، راه خیلی خوبیه واسه‌ش. توی اروپا برای کسی که با سواد باشه و اهل علم باشه ارزش زیادی قائلند و از این رو بهش بها میدن. پس اگه فکر می کنید که آدمش هستین این بهترین راه برای شماست.


نظر هوش مصنوعی:

عکس هوش مصنوعی

مزایا: فرصت تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، امکان یادگیری زبان جدید، فرصت‌های شغلی پس از فارغ‌التحصیلی، امکان دریافت ویزای دانشجویی که معمولاً طولانی‌تر است.

معایب: نیاز به تامین مالی برای هزینه‌های تحصیل و زندگی، نیاز به قبولی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی معتبر.


5. شرکت در نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه در اروپا

سومین روش و یکی از موثرترین روش‌هایی که میتوانید از طریق آن ویزای اروپا بگیرید و به آنجا سفر کنید، شرکت در نمایشگاه‌های تجاری آنجاست. برای مثال اگر شما در صنعت سنگ کار می‌کنید، می‌توانید در نمایشگاه سنگ های معدنی و جواهرات فرانسه شرکت کنید، و یا با ثبت نام در وبسایت آن به عنوان یک بازدید کننده دعوتنامه دریافت کنید که داشتن این دعوتنامه از طرف یک نمایشگاه کار شما را برای گرفتن ویزا و سفر به اروپا بسیار راحت‌تر می کند.

نظر کارشناس:

کارشناس

این یه حرکت زیرکانه ست واسه اینکه بتونید ویزای شینگن بگیرین و به اروپا سفر کنید. البته توجه کنید که شرکت در این نمایشگاه ها هزینه داره و بهتره با کمک کسی که توی این زمینه تجربه داره داخل سایت اون نمایشگاه ثبت نام کنید و کارت دعوت به نمایشگاه رو دریفات کنید. این دعوتنامه و بلیط نمایشگاه خیلی کار شما رو واسه گرفتن ویزای شینگن راحت‌ می کنه.


نظر هوش مصنوعی:

عکس هوش مصنوعی

مزایا: فرصت‌های شبکه‌سازی و آشنایی با افراد جدید در حوزه‌های تخصصی، کوتاه‌مدت بودن فرآیند ویزا.

معایب: محدودیت زمانی برای اقامت، نیاز به اثبات اهداف تجاری و حرفه‌ای مرتبط با نمایشگاه.


4- مسابقات ورزشی اوپن

راه مسابقه اوپن برای اروپا

شما چه ورزشگار باشید و چه نباشید می توانید در مسابقات اوپن ثبت نام کنید. البته که برای ورزشکاران این بهترین روش است اما برای شرکت در مسابقات راکتی مانند اسکواش، تنیس و ... که به صورت جایزه بزرگ و اوپن برگزار میشوند هر کسی می تواند شرکت کند. مثلا اگر شما کلاس اسکواش می‌روید و یک حداقل‌هایی از آن را بلد شده اید کافی ست منتظر باشید تا یک مسابقه open اسکواش در اروپا اعلام شود. سپس با مراجعه به وبسایت آن و پرداخت هزینه ورودی به مسابقه می‌توانید یک دعوتنامه معتبر دریافت کنید و از طریق آن به اروپا سفر کنید.

نظر کارشناس:

کارشناس

این راه به نظرم موثره و خیلی راحت می‌تونین از این طریق ویزا دریافت کنید. اگه هزینه شرکت در یک مسابقه ورزشی رو دارین حتما این راه رو امتحان کنید.

نظر هوش مصنوعی:

عکس هوش مصنوعی

مزایا: تجربه شرکت در مسابقات بین‌المللی، امکان آشنایی با ورزشکاران دیگر، ممکن است فرصت‌های جدیدی برای اقامت طولانی‌مدت ایجاد کند.

معایب: محدودیت زمانی برای اقامت، نیاز به داشتن توانایی و مهارت‌های ورزشی.


3- مهاجرت از طریق ازدواج

راه ازدواج در اروپا رفتن

اینکه شما با یک فرد اروپایی ازدواج کنید یکی از راحت ترین راه ها برای گرفتن ویزا است. اما چگونه می‌توان با یک فرد اروپایی از داخل ایران ازدواج کرد؟ پاسخ آن فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک است. اگر زبان انگلیسی خوبی داشته باشید می‌توانید در گروه های مختلف اجتماعی که در فیسبوک یا سایر شبکه های اجتماعی مشابه وجود دارد عضو شوید و کم کم با یکی افراد وارد رابطه احساسی شوید. البته باید به این قضیه از لحاظ اخلاقی نیز توجه کنید و کسی را به بهانه مهاجرت بی مورد وارد رابطه احساسی نکنید.

نظر کارشناس:

کارشناس

موثرترین راه برای رفتن به اروپا ازدواجه . شما اگه با یه فردی که اقامت اروپا رو داره ازدواج کنید به راحتی میتونید ویزای پیوست بگیرین و به اروپا برین.

نظر هوش مصنوعی:

عکس هوش مصنوعی

مزایا: امکان دریافت اقامت دائم، امکان ساختن یک زندگی جدید در کشور مقصد.

معایب: نیاز به روابط پایدار و واقعی، فرآیند قانونی و زمان‌بر برای اثبات اصالت ازدواج.


2- رفتن از طریق مسابقات المپیاد

راه رفتن به اروپا از روش المپیاد

این روش بهترین راه برای کسانی است که در دبیرستان های تیزهوشان و سمپاد درحال تحصیل هستند. اگر فکر می کنید در رشته هایی مانند ریاضی دارای استعداد هستید و می توانید در مسابقات المپیاد شرکت کنید، حتما بهترین راه برای رسیدن به اروپا همین مورد است. فقط باید در آموزشگاه‌های مرتبط ثبت نام کنید و هنگام اعزام تیم المپیاد با آنها همراه شوید.

نظر کارشناس:

کارشناس

این راه خیلی ارزان قیمته و ویزا شدنش تقریبا قطعیه. پس اگه فکر می‌کنید تواناییش رو دارین حتما این کار رو پیشنهاد می‌کنم.

نظر هوش مصنوعی:

عکس هوش مصنوعی

مزایا: فرصت برای افراد با استعدادهای خاص، معمولاً فرآیند آسان‌تر برای دریافت ویزا.

معایب: محدود به افراد با مهارت‌ها و استعدادهای ویژه، نیاز به موفقیت در مسابقات.


1- شرکت در رویدادهای هنری

راه رفتن به اروپا از روش شرکت در نمایشگاه هنری

اگر شما یک هنرمند هستید در رشته‌هایی مانند نقاشی، عکاسی و مجسمه سازی، می‌توانید با ارسال آثار خود به مسابقات بین المللی در اروپا اثر خود را در آنجا شرکت دهید و علاوه بر ایجاد یک رزومه هنری قوی از آنها دعوتنامه دریافت کنید.

نظر کارشناس:

کارشناس

خیلی از جشنواره ها به صورت غیر حضوری برگزار میشن ولی اگه اثرتون پذیرفته شد و برای نمایش در نمایشگاه انتخاب شد، فرصت خوبیه که ازشون درخواست کنید تا یک دعوتنامه براتون ارسال کنند.

نظر هوش مصنوعی:

عکس هوش مصنوعی

مزایا: امکان نمایش استعدادها و آثار هنری، فرصت‌های شبکه‌سازی با هنرمندان دیگر.

معایب: نیاز به داشتن آثار هنری قابل قبول و مرتبط، محدودیت زمانی برای اقامت.

در اینجا راه هایی که برای شما بیان شد راه هایی است هوشمندانه، زیرکانه و راحت. چرا که در اکثر این موارد شما نیاز به سرمایه هنگفت برای رفتن ندارید. مثلا برای ویزای جستجوی کار شما باید در یک زمینه مانند برنامه نویسی خیلی قوی باشید و تلاش زیادی کنید تا بتوانید ویزای جستجوی کار یا پیشنهاد کار دریافت کنید. اما در روش هایی که در بالا ذکر شد شما میتوانید هوشمندانه عمل کنید و راحت تر به اروپا بروید.


سایر راه های معمول رفتن به اروپا

راه های رفتن به اروپا

از دیگر راه های رفتن به اروپا میتوان به سفرهای کاری که از طرف شرکت بین المللی اعزام میشوید اشاره کرد. و یا یک روش دیگر خرید ملک و از طریق سرمایه گزاری ویزا بگیرید. توجه داشته باشید که برای این مورد چون سرمایه گزاری هزینه زیادی دارد از مطمئن ترین آژانس مسافرتی مثل آرامش سفر برای گرفتن ویزای شینگن اقدام کنید.

• مهاجرت کاری به اروپا

• تحصیل در اروپا

• سرمایه گذاری در اروپا

• پناهندگی در اروپا

در پایان به یاد داشته باشید بهترین کار این است که در هر مرحله‌ای هستید از مشاوره رایگان آرامش سفر برای گرفتن ویزای شینگن استفاده کنید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS