سوغات ژاپن چیست؟

سوغات ژاپن چیست؟

جدیدترین مطالب گردشگری

ژاپن سرزمین شکوفه‌های گیلاس با آن معماری جذابش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. علاوه بر آن سوغات ژاپن بسیار متنوع است و فرهنگ ناب این سرزمین را معرفی می‌کند. در این مقاله به معرفی محبوب‌ترین سوغات و صنایع دستی این کشور می‌پردازیم تا در صورت سفر به آنجا دست پر برگردید.


چای ماچا


یکی از لذیذترین سوغات ژاپن چای ماچا نام دارد. این چای با برگ چای سبز درست می‌شود که از مزارع این کشور به دست آمده است. چای ماچا خواص زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تنظیم فشار خون، بهبود عملکرد چشم و کاهش کلسترول اشاره کرد. این چای در تمام کافه‌های ژاپن سرو می‌شود و بد نیست تا در یکی از کافه‌های سنتی این کشور طعمش را امتحان کنید.


ظروف سرامیکی


یکی دیگر از مشهورترین سوغات ژاپن ظروف سرامیکی آن است. این ظروف شامل بشقاب، لیوان، کاسه و غیره است که به دست زنان محلی درست می‌شود. همچنین تنوع در ابعاد و قیمت کاری کرده تا حق انتخاب زیادی داشته باشید. امروزه ظروف سنتی ژاپن با بسته بندی‌های مناسب به فروش می‌رسند و گزینه خوبی برای جذاب‌ترکردن چیدمان منزل‌اند.



سوغات ژاپن



شیرینی‌های سنتی


اگر عاشق شیرینی هستید چه گزینه‌ای بهتر است شیرینی‌های سنتی! ژاپن در تولید شیرینی‌های محلی و لذیذ دستی توانا دارد. یکی از این خوراکی‌های خوش طعم ادو نام دارد که همراه با چای سرو می‌شود. همچنین شکلات‌های بولگاری این کشور با طرح جذاب خود هر گردشگری را وسوسه به خرید می‌کنند. شیرینی‌های خاص ژاپن در بازارهای سنتی و فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند و قیمت خوبی دارند.


بادبزن دستی (سنسو)


اگر عاشق صنایع دستی هستید پیشنهاد ما به شما بادبزن سنتی ژاپن است. این سوغات ژاپن هم شهرتی جهانی دارد و هم قیمت خوبی. سنسو با طرح‌های مختلف در ابعاد گوناگون درست می‌شود. همچنین در طراحی آن از فرهنگ ناب این کشور الگو گرفته‌اند. سنسو را چه برای استفاده شخصی بخواهید و چه تزئین منزل گزینه جذابی است که نباید از دست داد.


سنسو ژاپنی



چاپستیک


احتمالا در فیلم‌های ژاپنی دیده‌اید که با چوب غذا می‌خورند! این نوع چوب چاپستیک نام دارد که با فرهنگ این کشور عجین شده است. تقریبا هر گردشگری که به این سرزمین سفر می‌کند حتما یک جفت از آن را به عنوان سوغات تهیه می‌کند. امروزه چاپستیک در اشکال و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و هر گردشگری را وسوسه به خرید می‌کند.


چاپستیک



کیمونو


لباس سنتی ژاپن کیمونو نام دارد که جز صنایع دستی این کشور محسوب می‌شود. کیمونو از جمله سوغات ژاپن است که رنگ و طرحی حیرت انگیز دارد. آستین‌های چهارگوش و بدنه مستطیل شکل آن این لباس را در کل دنیا متمایز کرده است. گرچه کیمونو قیمت ارزانی ندارد؛ اما می‌توان یادگاری خوبی از این کشور باشد.


سفر به ژاپن


اگر دوست دارید تا سفر با تور ژاپن را تجربه کنید آرامش سفر در کنار شماست. تیم ما شما را راهنمایی می‌کند تا تجربه‌ای تکرارنشدنی را از سفر به این سرزمین رقم بزنید. اگر در این باره سوال دارید می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از همکاران ما راهنمایی بخواهید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS