دیدنی‌های سوئیس

دیدنی‌های سوئیس

جدیدترین مطالب گردشگری

سوئیس جاذبه توریستی کم ندارد. از آبشارها و دریاچه‌ها گرفته تا دژهای قدیمی در این کشور جذابیت فراوان دارند. دیدنی‌های سوئیس هرکدام دنیایی رویایی‌اند که گردشگران را به وجد می‌آورند و غافلگیرشان می‌کنند. تقریبا با هر سلیقه‌ای که باشید که این کشور جذابیت‌های زیادی برایتان دارد. در ادامه به معرفی مشهورترین جاذبه‌های این کشور می‌پردازیم.


روستا هایدی


یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های سوئیس روستای هایدی نام دارد. این دهکده سرسبز محل زندگی نویسنده کتاب هایدی بود که در آن از طبیعت این منطقه الهام گرفته بود. وجود کوه‌های بلند، دشت‌های سبز، خانه‌های چوبی و مناظر رویایی باعث شده تا هر گردشگری را شیفته خود کند. در روستای هایدی می‌توانید به دیدن کوه‌های آلپ بروید و عکاسی کنید.



روستای هایدی



دریاچه ژنو


از دیگر دیدنی‌های سوئیس می‌توان به دریاچه ژنو اشاره کرد. این دریاچه یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های قاره اروپاست که در مرز فرانسه سوئیس واقع شده است. دریاچه ژنو چشم‌اندازی باشکوه به کوه‌های آلپ دارد و هوش از سر هر گردشگری می‌برد. از جمله تفریحات آنجا می‌توان به ماهیگیری، شنا و قایق سواری اشاره کرد.


آبشار راین


اگر شیفته دیدن آبشارهای بلند هستید چه گزینه‌ای بهتر از آبشار راین. این آبشار ۲۳ متر ارتفاع دارد و در تمام ایام سال می‌توان تکه‌های برف را در کنار آن دید. وجود رنگین کمان و هوای مطلوب در این منطقه باعث شده تا هر طبیعت‌گردی به وجد آید. همچنین خنکای هوا در آنجا کاری می‌کند تا خستگی سفر از تنتان خارج شود. اگر روزی بخت با شما یار شد و به این منطقه سفر کردید حتما قایق سواری در آنجا را تجربه کنید.


دیدنی های سوئیس



قلعه چیلون


دژ چیلون از دیگر دیدنی‌های سوئیس است که در دل جزیره ژنو قرار گرفته است. این قلعه چند هزار ساله برای نیروهای رومی ساخته شده بود تا بتوانند از مسیر کوه‌های آپ و شیلتون محافظت کنند. قلعه شیلتون بخش‌های مختلفی دارد که شامل تالار اصلی، حیاط، چندین اتاق و اصطبل است. این دژ یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی است که در تور سوئیس از آن بازدید می‌شود.


پل معلق چارلز کونن


در سال ۲۰۱۷ در دره آلپ پلی معلق ساخته شد که در آن زمان طولانی‌ترین پل معلق دنیا بود. این پل روستای زرمات را به دهکده گراچن وصل می‌کند و دید خوبی به طبیعت اطراف دارد. پل معلق چارلز کونن ۴۹۴ طول و ۶۴ سانتی مترعرض دارد. با وجود باریک بودن این پل یکی از دیدنی‌ترین جاهای توریستی سوئیس است که پیشنهاد می‌کنیم از دستش ندهید.


باغ گیاهشناسی دانشکده زوریخ


باغ گیاهشناسی زوریخ از دیگر جاهایی است که آرامش را تقدیم مسافران می‌کند. این باغ در شهر زوریخ قرار دارد و در سال ۱۹۷۰ ساخته شده است و بیش از ۸۰۰۰ گونه گیاهی در آن نگهداری می‌شود. در داخل این مجموعه نمایشگاه‌های متعددی وجود دارد که انواع گیاه و گل را نمایش می‌دهند. همچنین سه گلخانه آن در عین قدیمی بودن حس و حالی ناب دارند. در آنجا می‌توان انواع گیاهان اقلیم استوایی و نیمه استوایی را دید و لذت برد.


جاهای دیدنی سوئیس



سفر به سوئیس


اگر دوست دارید تا سبزترین کشور اروپا را ببینید پیشنهاد می‌کنیم که با تور سوئیس آرامش سفر همراه شوید. همکاران ما در تمام ساعات کاری در کنار شما هستند تا راهنمایتان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با شماره‌های موجود تماس بگیرید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS