تورهای ترکیبی اروپایی ویژه تابستان 1403

تورهای ترکیبی اروپایی ویژه تابستان 1403

جدیدترین مطالب گردشگری

تورهای ترکیبی اروپا از آن دسته تورهای خارجی محبوب است که حداقل به یک بار تجربه کردنش می‌ارزد. از دیدن پاریس و برج ایفل آن گرفته تا قدم زدن در کنار رود راین تجربه‌ای منحصر به فرد است. در این مقاله قصد داریم تا به ارزان‌ترین و تورهای ترکیبی قاره اروپا ویژه تابستان ۱۴۰۳ بپردازیم. اگر مشتاق دانستن در این باره هستید در ادامه همراه ما باشید.


تور ترکیبی بارسلون و پاریس


آیا دوست دارید تا به صورت ترکیبی به دیدن بارسلون و پاریس بروید؟ این دو شهر در عین باشکوه بودن بسیار تماشایی‌اند. تور ترکیبی بارسلون و پاریس شامل بازدید از پارک گوئل، کلیسای ساگرادا فامیلیا، بازار بوکریا، موزه پیکاسو و محله گوتیک در بارسلون است. همچنین در بازدید از پاریس به دیدن برج ایفل، رود سن، کلیسای سکره کور و معبد پانتئون می‌روید. این تور که حدود یک هفته به طول می‌انجامد لحظاتی فراموش‌نشدنی را برایتان رقم می‌زند.


رزرو تور فرانسه




تور ترکیبی فرانسه و اسپانیا و ایتالیا


یکی دیگر از محبوب‌ترین تورهای ترکیبی اروپا تور فرانسه، اسپانیا و ایتالیا است. در این تور به دیدن این سه کشور دوست داشتنی می‌روید و به دل تاریخ و فرهنگ اروپا سفر می‌کنید. این تور شامل بازدید از جاذبه‌های توریستی زیادی است که حدود ۱۰ روز به طول می‌انجامد. اگر شیفته ماجراجویی در چندین کشور به صورت پکیجی کامل هستید پیشنهاد می‌کنیم که این تور را از دست ندهید.


تور ترکیبی پراگ و برلین


از دیگر تورهای ترکیبی اروپا ویژه تابستان ۱۴۰۳ می‌توان به تور پراگ (جمهوری چک) و برلین (آلمان) اشاره کرد. در این تور به دیدن پراگ زیبا می‌روید و در بافت تاریخی آن قدم می‌زنید. همچنین از قلعه پراگ، پل چارلز، میدان ونسلانس و موزه ملی بازدید می‌کنید. سپس با قطار راهی شهر برلین می‌شوید و از دروازه برندنبرگ، قصر ریشتگ، جزیره موزه و یادبود دیوار برلین دیدن می‌کنید. این تور یکی از ارزان‌ترین تورهای اروپایی است که پیشنهاد می‌کنیم از دستش ندهید.



تورهای ترکیبی اروپا



تور ترکیبی سوئیس، آلمان، اتریش و چک


مگر می‌شود سوئیس در میان محبوب‌ترین تورهای ترکیبی اروپا نباشد؟ این کشور در پکیج تورهای آلمان، اتریش و چک قرار دارد و گزینه جذابی برای یک ماجراجویی مهیج است. در این تور دو هفته‌ای راهی ۴ کشور جادویی می‌شوید و تجربه‌ای ناب را رقم می‌زنید. از جمله امکانات تور ترکیبی سوئیس، آلمان، اتریش و چک می‌توان به رزرو هتل، ترانسفر زمینی، ویزا، راهنمای گردشگری و بیمه مسافرتی اشاره کرد. اگر دوست دارید تا در این تور شرکت کنید آرامش سفر بهترین گزینه‌ها را پیش رویتان قرار می‌دهد.


تور ترکیبی چک و اتریش و مجارستان


مجارستان از دیگر کشورهایی است که دیدنش به هر گردشگری پیشنهاد می‌شود. این کشور در پکیج تور چک و اتریش قرار دارد و می‌تواند تجربه جالبی باشد. سفر بین چند کشور اروپایی با قطار و دیدن طبیعت بکر قاره سبز چیزی است که شاید هیچ وقت دیگر نصیبتان نشود. این تور خدماتی مانند ترانسفر، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، ویزا و غیره دارد. اگر دوست دارید تا درباره ثبت نام این تور اطلاعات کسب کنید همکاران ما در آرامش سفر در کنارتان هستند.


رزرو تورهای ترکیبی


برای رزرو تورهای ترکیبی تابستان ۱۴۰۳ می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. آرامش سفر با اجرای ده‌ها تور اروپایی در این فصل فراموش‌نشدنی‌ترین خاطرات را برای گردشگران رقم می‌زند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS