کوش آداسی کجا بریم؟

کوش آداسی کجا بریم؟

جدیدترین مطالب گردشگری

کوش آداسی یکی از مقاصد تابستانی ایرانیان است که خستگی کار و مشغله را از هر گردشگری دور می‌کند. دیدنی‌های کوش آداسی در نوع خود هم منحصر به فردند و هم مهیج. از سواحل بکر ماسه‌ای گرفته تا پارک‌های آبی جادویی این سرزمین هر توریستی را به وجد می‌آورد. در ادامه به معرفی محبوب‌ترین جاهای دیدنی شهر ساحلی می‌پردازیم.


شبه جزیره دلیک


یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی کوش آداسی شبه جزیره دلیک نام دارد. این جزیره بکر و آرام در ۲۳ کیلومتری جنوب این شهر قرار داغرد و جان می‌دهد برای ماجراجویی. در آنجا پارک ملی قرار دارد که انواع پوشش گیاهی و جانوری را در خود جای داده است. همچنین با کمی پیاده‌روی به ساحل دلیک می‌رسید که با آب‌های بیکران خود هوش از سر هر گردشگری می‌برد. از جمله تفریحات آنجا می‌توان به ماهیگیری، دوچرخه سواری، طبیعت‌گردی، شنا و والیبال ساحلی اشاره کرد.


دیدنیهای کوش آداسی



اِفِسوس


یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های کوش آداسی منطقه اِفِسوس نام دارد. این محدوده شهری تاریخی است که در گذشته رومیان در آن زندگی می‌کردند. خیابان‌های سنگ فرش، بناهای قدیمی و عمارت‌های سنگی از جمله جاذبه‌های اِفِسوس است که آنجا را حسابی مشهور کرده است. این منطقه جان می‌دهد برای عکاسی کردن و لذت بردن از بناهای تاریخی.


شهر تاریخی میلتوس


اگر عاشق معماری قرن چهاردهم میلادی هستید پیشنهاد می‌کنیم که سری به شهر تاریخی میلتوس بزنید. این شهر ۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح ساخته شد و یونانیان زیادی در آن زندگی می‌کردند. با اینکه بخش‌هایی از شهر تاریخی میلتوس متروکه شده است اما همچنان می‌توان بقایای قصر بیزانتین و آمفی تئاتر تاریخی را در آن دید. ناگفته نماند که این منطقه دسترسی خوبی به دریا دارد و با پای پیاده می‌توانید خود را به آنجا برسانید.


معبد دیدما


از آنجایی که کوش آداسی منطقه‌ای تاریخی است بناهای قدیمی زیادی در آنجا وجود دارد. یکی دیگر از تاریخی‌ترین دیدنی‌های کوش آداسی معبد دیدما نام دارد. این بنای وسیع ۳۰۰ سال پیش از میلاد مسیح ساخته شد و ستون‌های زیادی دارد. دیدما در زمان خود جز بزرگ‌ترین معابد دنیا شناخته می‌شد. امروزه نیز با وجود اینکه مخروبه شده است؛ اما همچنان تماشایی است.


جاهای دیدنی کوش آداسی



غار کاراجا


از دیگر جاهای دیدنی کوش آداسی می‌توان به غار کاراجا اشاره کرد. این غار فضایی بزرگ دارد و در ججوار رودخانه زیرزمینی قرار گرفته است. محیط آرام و جذاب آن کاری کرده تا گردشگران برای شنا و آبتنی سری به آنجا بزنند. غار کاراجا یکی از بکرترین جاذبه‌های توریستی این منطقه است که چندان هم شناخته شده نیست. لذا به افراد ماجراجو پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به آنجا بزنند.


جزیره کبوتر


اگر شیفته مناطق ییلاقی هستید پیشنهاد ما به شما جزیره کبوتر است. این جزیره باشکوه از دوره عثمانی محبوب مردم منطقه بود و حالا با داشتن امکانات تفریحی گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. در آنجا هم می‌توانید شنا کنید و هم به بازدید از دژ باستانی آنجا بروید. اگر هم با تور کوش آداسی راهی سفر هستید احتمالا همراه با تور سری به آنجا بزنید.


توش کوش آداسی


آرامش سفر مجری تورهای اروپایی و آسیایی بهترین پیشنهادات را تقدیمتان می‌کند. برای رزرو تورهای ما کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و راهنمایی بخواهید. همچنین می‌توانید رزرو بلیط، ترانسفر یا هتل خود را به ما بسپارید و بدون دغدغه راهی شوید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS