رویایی‌ترین لوکیشن دیدنی فرانسه ، دیزنی لند

رویایی‌ترین لوکیشن دیدنی فرانسه ، دیزنی لند

جدیدترین مطالب گردشگری

یکی از رویایی‌ترین لوکیشن دیدنی فرانسه دیزنی لند است. سرزمینی افسانه‌ای که در عین باشکوه بودن خاطره‌انگیز هم است. این شهربازی بزرگ شاید در نگاه اول محبوب کودکان باشد؛ اما با کمی جستجو در آن بزرگسالان هم عاشقش می‌شوند. در این مقاله به معرفی این جاذبه توریستی معروف می‌پردازیم.


دیزنی لند پاریس



تاریخچه دیزنی لند پاریس


دیزنی لند پاریس که به دیزنی اروپا هم معروف است در سال 1992 ساخته شد. در ابتدا مورد توجه افراد قرار نگرفت؛ زیرا آن را الگو گرفته از فرهنگ آمریکایی می‌دانستند. اما بعدها و به مرور زمان محبوبیت خاصی پیدا کرد و گردشگران را از سراسر جهان جذب خود کرد. در طول سال‌های متوالی بخش‌های گوناگونی که آن اضافه شد و اکنون یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های دنیا است.


بخش‌های دیزنی لند پاریس


یکی از بخش‌های مشهور دیزنی لند پاریس سرزمین ماجراجویی است. در این منطقه به میان دزدان دریایی می‌روید و از خانه‌های درختی، جنگل‌های آفریقایی و آسیایی بازدید می‌کنید. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید به شهر تخیل بروید و از پریان رویایی دیدن کنید. در این بخش شخصیت‌های تخیلی وجود دارند که شما را یاد کارتون‌های جذاب می‌اندازند. ناگفته نماند که دیزنی لند فرانسه به بخش‌های زیادی تقسیم می‌شود که یکی از آن‌ها به ضبط کارتون‌های تخیلی اختصاص داده شده است. اگر در طول سفرتان وقت دارید حتما یک روز را به آنجا اختصاص دهید و تجربه‌ای مهیج را رقم بزنید.


بخش‌های دیزنی لند فرانسه



امکانات دیزنی لند پاریس


از جمله امکانات دیزنی لند پاریس می‌توان به رستوران‌های آنجا اشاره کرد. به طوری که با هر بودجه‌ا که باشید می‌توانید در آنجا غذایی خوشمزه میل کنید. کافه‌های این مجموعه نیز به سرو انواع نوشیدنی می‌پردازند که تنوع زیادی دارند. سینما و هتل دیزنی لند اروپا نیز با معماری کارتونی خود هوش از سر هر بازدیدکننده‌ای می‌برند. اگر عاشق هیجان و کارتون هستید حتما در فرانسه سری به این مجموعه بزنید.


تفریحات دیزنی لند پاریس


از جمله کارهایی که می‌توان در دیزنی لند فرانسه انجام داد ترن سواری است. این ترن از دل کوهستان‌ها عبور می‌کند و شما را به معادن طلا می‌برد. همچنین پا به خانه پینوکیو می‌گذارید و با داستان‌های آن همراه می‌شوید. گذر از دروازه‌های رنگین و دیدن پرنسس‌ها تجربه‌ای است که شاید دیگر نصیبتان نشود. اگر هم دوست داشته باشید بد نیست تا با کشتی به دور دنیا سفر کنید و ماجراجویی کنید.


دیزنی لند پاریس



قیمت بلیط دیزنی لند فرانسه


قیمت بلیط دیزنی لند در اواسط هفته و اواخر هفته و بسته به سن افراد فرق دارد. اما به طور کل مبلغ آن از ۶۰ دلار الی ۱۱۰ دلار متغیر است. لذا توصیه می‌کنیم که پیش از عزیمت درباره آن اطلاعات کسب کنید و با آگاهی راهی شوید.


مسیر دسترسی به دیزنی لند پاریس


برای رفتن به دیزنی لند کافیست در ایستگاه شتله لئل سوار مترو شده و در ایستگاه این مجموعه پیاده شوید. همچنین می‌توانید با تاکسی خود را به آنجا برسانید که البته هزینه بیشتر در پی دارد.


سفر به فرانسه


اگر دوست دارید تا دیزنی لند را ببینید با تور فرانسه همراه شوید. همکاران ما در تیم آرامش سفر در کنار شما هستند تا کامل‌ترین اطلاعات را تقدیمتان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS