ارزان‌ترین تورهای خارجی تابستانی

ارزان‌ترین تورهای خارجی تابستانی

جدیدترین مطالب گردشگری

رزرو تورهای ارزان تابستانی از الان شروع شده است و جا نمانید! آرامش سفر به عنوان مجری تورهای اروپایی و آسیایی در کنار شماست. از سفری کوتاه و جذاب به ارمنستان گرفته تا سفر به شرق آسیا گزینه‌های زیادی پیش رو شماست. در ادامه محبوب‌ترین تورهای تابستانی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.


تور وان


یکی از ارزان‌ترین مقاصد سفرهای خارجی شهر وان در کشور ترکیه است. این شهر آرام و دنج با دشتن دریاچه‌ای وسیع جان می‌دهد برای تفریح و فرار از هیاهو شهری. از جمله جاهای دیدنی وان می‌توان به خانه گربه‌ها، جزیره آختامار، قلعه وان و موزه وان اشاره کرد. تور وان به دلیل مسافت کم به صورت زمینی اجرا می‌شود؛ گرچه می‌توان بخشی از مسیر داخل ایران را با قطار طی کرد. تور وان شامل رزرو هتل، ترانسفر و راهنمای گردشگری است که سفری اقتصادی را برای مسافران به همراه می‌آورد.



تور وان


تور ارمنستان


با شروع تابستان بد نیست تا جشن آب ایروان را تجربه کنید. فستیوالی رویایی و مهیج که در آن آب بازی می‌کنید به رقص می‌پردازید. ارمنستان به دلیل داشتن آب و هوای خوب و طبیعت بکر بهترین گزینه برای سفر در تابستان است. به همین دلیل به عنوان یکی از محبوب‌ترین تورهای تابستانی ۱۴۰۳شناخته شده است. در این تور به بازدید از هزارپله، پارک عشاق، باغ گیاهشناسی، موزه ارمنستان و میدان آزادی می‌روید. تور ارمنستان هم به صورت هوایی اجرا می‌شود و هم زمینی؛ به همین دلیل بسته به بودجه خود حق انتخاب زیادی دارید.


تور استانبول


اگر عاشق شهرگردی در شب هستید پیشنهاد ما به شما یکی دیگر از ارزان‌ترین تورهای تابستانی یعنی استانبول است. این تور مهیج شامل بازدید از برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، کاخ توپکاپی و کاخ دلما باغچه است. تور استانبول همواره یکی از محبوب‌ترین تورها در میان ایرانیان است که طرفداران زیادی دارد. گرچه این تور در تمام ایام سال اجرا می‌شود؛ اما در تابستان صفای بیشتری دارد. اگر دوست دارید تا درباره آن بیشتر اطلاعات کسب کنید آرامش سفر در کنار شماست.


رزرو تور ارمنستان



تور ترابزون


یکی دیگر از ارزان‌ترین تورهای خارجی تابستانی ۱۴۰۳ تور ترابزون است. این تور معمولا به صورت زمینی اجرا می‌شود و تمام امکانات مورد نیاز گردشگران را ارائه می‌دهد. در تور ترابزون از موزه شهر، قلعه ترابزون، عمارت آتاتورک و صومعه سومولا بازدید می‌کنید. همچنین در مراکز خرید آنجا به خرید می‌پردازید و تجربه خوبی را رقم می‌زنید. گرچه مسافت در این سفر کم نیست؛ اما در کنار دوستانتان به شادی می‌پردازید و در طول مسیر توقف می‌کنید. ترابزون از آن دسته شهرهای آرام ترکیه است که پیشنهاد می‌کنیم از دست ندهید.


تور آنتالیا


یکی دیگر از ارزان‌ترین تورهای خارجی ۱۴۰۳ تور آنتالیا است. اگر دوست دارید در تابستان تنی به آب بزنید چه گزینه‌ای بهتر از این شهر. آنتالیا شهری ساحلی است که ده‌ها هتل باشکوه دارد که علاوه بر داشتن استخر دسترسی خوبی به دریا دارند. همچنین تور آنتالیا با داشتن قیمت خوب خاطره خوبی را برای افراد رقم می‌زند. با این تور می‌توانید به بکرترین سواحل ترکیه رفته و تفریح کنید.


رزرو تور استانبول



رزرو تور خارجی تابستانی


آرامش سفر در کنار شماست تا با رزرو ارزان‌ترین تورهای خارجی تجربه‌ای تکرارنشدنی را رقم بزند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از همکاران ما راهنمایی بخواهید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS