جاذبه‌های طبیعی نروژ؛ مقصد اول طبیعت‌گردها

جاذبه‌های طبیعی نروژ؛ مقصد اول طبیعت‌گردها

جدیدترین مطالب گردشگری

جاذبه‌های طبیعی نروژ مقصد اول همه طبیعت‌گردها به شما می‌آیند. از آبدره‌های رویایی گرفته تا جنگل‌های باشکوه همگی در این کشور هوش از سر هر گردشگری می‌برند. اگر مشتاقید تا در این باره بیشتر بدانید این مقاله را از دست ندهید.


منطقه گیرانگرفیورد


یکی از مشهورترین جاذبه‌های طبیعی نروژ منطقه گیرانگرفیورد است. این منطقه به دلیل داشتن کوه‌های بلند، دریاچه‌های باشکوه، مناظر یخی و چشم‌اندازهای رویایی جان می‌دهد برای طبیعت‌گردی. در آنجا می‌توان در هوایی صاف و زیر آسمان آبی به کوهنوردی یا قایق سواری پرداخت. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید شب در آنجا کمپ برگزار کرده و شب به تماشای آسمان آبی بنشینید.



جاذبه های طبیعی نروژ




کوه‌های لینگن آلپ


یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی نروژ کوه‌های لینگن آلپ است که در نیمی از سال یخبندان است. این منطقه پر از آبدره، رودخانه و قله است و چشم‌اندازی را به شما نشان می‌دهد که شاید در کمتر جایی دیده باشید. در آنجا امکان اسکی و صخره‌نوردی وجود دارد که تجربه جالبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. منطقه لینگن آلپ جایی باشکوه برای تفریحات زمستان است و حسابی ورزشکاران را به وجد می‌آورد.


دیدنی های نروز




کوه فلوین


از دیگر دیدنی‌های طبیعی نروژ می‌توان به کوه فلوین اشاره کرد. این کوه در کنار شهر برگن قرار دارد و با قطار می‌توان به آنجا رسید. کوه فلوین چشم‌اندازی جذاب به کل شهر دارد و می‌توانید از آنجا عکاسی کنید. در بالای کوه محوطه‌ای برای توقف درست شده که به شما این امکان را می‌دهد تا ساعت‌ها گردش کنید. همچنین می‌توانید به رستوران کوه فلوین رفته و خود را به یک وعده غذای محلی مهمان کنید.



جاهای دیدنی طبیعی نروژ



دهکده گیرانگر


اگر شیفته روستاگردی در نروژ هستید پیشنهاد ما به شما دهکده گیرانگیر است. این روستا صخره‌هایی شیب‌دار دارد و جنگل‌ها و مسیرهای آبی را می‌توان در آنجا دید. همچنین وجود خانه‌های رنگارنگ در آنجا کاری کرده تا گویی به تابلو نقاشی رو به رو هستید! اگر شیفته ماجراجویی هستید پیشنهاد می‌کنیم که در سفر با تور نروژ این منطقه را از دست ندهید.


منطقه لوفوتن


منطقه لوفوتن یکی از جاذبه‌های طبیعی نروژ است که در حوالی شهری به همین نام قرار دارد. این منطقه شامل چندین روستای کوچک، آبدره‌های متعدد و کوه‌های بلند است. به طوری که تجربه‌ای لذت‌بخش را برای افراد رقم می‌زند. چیزی که لوفوتن را محبوب همگان کرده خورشید نیمه شب یا شفق قطبی است که منظره‌ای جذاب برای عکاسی ایجاد کرده است.


دیدنی‌های طبیعی نروژ



آبدره سوگنه


آبدره سوگنه یکی از بزرگ‌ترین آبدره‌های دنیاست که در منطقه‌ای به همین اسم قرار گرفته است. طول آن بیش از 250 کیلومتر برآورد شده است و در انتهای آن روستایی به اسم اسجولدن قرار دارد. جالب است بدانید که آبدره سوگنه هزاران متیر پایین‌تر از سطح دریا و دمای هوا در آنجا کم است. در آبدره سوگنه می‌توان قایق سواری انجام داد و طبیعت‌گردی کرد.


جاذبه های توریستی طبیعی نروژ



باغ گیاهشناسی قطبی


اگر علاقه به دیدن گیاهان و درختان محافظت شده دارید باغ گیاهشناسی قطبی را از دست ندهید. در این باغ می‌توان به طور همزمان به تماشای خورشید نیمه شب نشست و از بودن در کنار گل‌های قطبی لذت برد. گل‌ها و گیاهان باغ گیاهشناسی قطبی از قطب شمال، قطب جنوب، کوه‌های آلپ و هیمالیا آورده شده‌اند. همچنین در آنجا می‌توان کلکسیونی از سنگ‌های جمع آوری شده دید و عکاسی کرد.



دیدنی های طبیعی نروژ


سفر به نروژ


اگر دوست دارید تا از دیدنی‌های اسلو و دیگر شهرهای نروژ بازدید کنید آرامش سفر در کنار شماست. همکاران ما در تمام ساعات کاری پاسخگو شما هستند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهند.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS